Vraag

loreal casting gloss haarverf blijft permanent?!

  • 24 June 2020
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 7 reacties

Hoii, 

het leek mij dus een leuk idee om me haar bruin te verven, ik had van mezelf lichtblond haar.

Ik heb de loreal casting gloss donkerbruin gebruikt. Er stond op na 28x wassen dat het eruit gaat. 

Maar nu blijkt het dat deze kleur er helemaal niet uigaat. Weet iemand tips waardoor het er uit gaat?

 


2 reacties

Je hebt je haar dus al zo'n dertig keer gewassen in de tussentijd?
Zelf kleur ik mijn haar niet, noch ben ik een “loreal expert”, dus mijn advies zal een beetje mager zijn.
Is de kleur wel vervaagd?
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat het langer te zien is, als je een lichte kleur haren hebt.

Misschien is dit iets om met je vriendinnen te bespreken.
Zij zullen toch zeker ook het een en het ander doen met hun haar en hebben misschien tips voor jou.


Vind jij het erg dat deze kleur er niet (zo makkelijk)  uit gaat?
Natuurlijk stond dat niet op de verpakking, maar vind je het er dan niet goed uitzien of iets dergelijks?
Nu heb je natuurlijk het “geluk” dat je minder mensen ziet, dus dat is soort van positief.

Reputatie 2
Badge +1

hoi @svw ,

Wat vervelend, heb je de verpakking goed gelezen? Je haar goed goed gewassen? Is het ook niet vervaagd? Misschien is het een optie om van hetzelfde merk de blonde kleur te pakken en die in je haar te doen. Desnoods kun je naar de kapper om het te blonderen.

Groetjes mij

Reageer