Ik kan hier veel opzeggen, maar het belangrijkste..
is of je nou nog steeds snijdt?
ik snijd mezelf ook aan de zijkant van mn pols. ik draag armbandjes en tot nu toe heeft niemand iets gezien.
Als je littekens enzo hebt zeg gwn dat het door iets anders komt niet dat je van de fiets bent gevallen ofz. Wel iets anders. Zo weten mensen ook niet dat je je snijd. En anders moet je het gwn zeggen tegen een vriend of vriendin vvan je nieuwe school. Ik snij mezelf ook al sinds de 2e. ( ik zit nu in de 4e) in de 3e en 4e had ik zoizo een nieuwe klas sommige kende ik al. Ik heb een half jaar lang volg gehouden dat het kwam door dat ik aangereden was door een auto. Dat was ook echt zo maar die littekens kwamen niet daarvan. Uit eindelijk heb ik het toch maar verteld
wat ik altijd heb gedaan met mijn littekens van me zelfmoord poging is geen aandacht op trekken en als iemand erom vraagt niet raar over doen maar gewoon normaal antwoorden en het veranderen naar iets anders zoals pigment vlekken is best goed te geloven voor als het grote plekken zijn
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.