Vraag

Litteken

  • 25 February 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15 ik heb een lastige thuis situatie en ooit heb ik me 2 x gesneden ik heb daar zo nu heel veel spijt van en vind t echt psychisch maar ik heb nu dus 5 littekens op mijn arm en ik wil dat niemand t weet/ziet hoe kan ik er voor zorgen dat niemand t ziet ik heb me destijds niet diep gesneden maar t is wel zichtbaar kan ik dit laten vervangen?

2 reacties

Hoi

Je zou littekens willen verbergen. Momenteel is het winter, en kan je littekens vaak verbergen met kleding. Afhankelijk van de ernst van de littekens, zullen ze al een stuk vervaagd zijn voordat de warmere temperaturen eraan komen.

Bij de apotheker kan je zalfjes en crèmes vinden die de huid zouden moeten helpen met helen. Of die producten je geld waard zijn, weet ik echter niet. Lippenbalsem schijnt ook te helpen.

Groetjes
Kenshin
Hoi,
Llittekens verbergen is vaak erg moeilijk, je kan proberen om met concealer of foundation maar of dat echt helpt is bij iedereen anders. Je kan ook proberen om gewoon litteken crème te kopen dat helpt niet gelijk maar na een paar weken/maanden wel. Als mensen er in die tussentijd naar vragen kan je gewoon zeggen ja komt door kat ofzo. Veder weet ik ook niet echt hoe je het kan verbergen ofzo sorry
Ik hoop dat je er iets aan hebt xx

Reageer