Skip to main content
Vraag

Liever nu mijn regels?

• June 10, 2025
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1

Heyyyy iedereen

Iedereen in mn klas is zovan: ik wil mn regels ECHT NIET. Maar ik heb ze liever nu in plaats van dat ik bij elke kramp onder mn navel denk dat ik mn regels heb… of dat ik ze op scoutskamp krijg ofz. Is dit raar? Ps ik ben 12

8 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Nee dat is niet raar.

Maar 1ding  blijf er niet in hangen bij elke kramp.

Het gaat komen wanneer je het niet wil.

Ik weet ook niet hoe oud je moeder was toen ze het voor de eerste keer werd .

Want ik werd het ook op de zelfde leeftijd als me moeder 

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 19, 2025

Ik heb mn regels ondertussen gekregen… Langs de ene kant is het vreselijk, en langs de andere kant ben ik blij dat ik het niet volgende week heb, wanneer al de leuke dingen voor mij er zijn, of op scoutskamp, ...

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 19, 2025

Ik heb mn regels ondertussen gekregen… Langs de ene kant is het vreselijk, en langs de andere kant ben ik blij dat ik het niet volgende week heb, wanneer al de leuke dingen voor mij er zijn, of op scoutskamp, ...

Oké dat is een geluk dat je er volgende week pijn vrij kunt beleven maar veel sterkte voor deze week 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 14, 2025

Wat is regels? Ongesteld?

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 14, 2025

Ja een ander woord daarvoor. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 16, 2025

Ooohw thx!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@clownsvisje! Helemaal niet raar wat je zegt, hoor. Het is juist best logisch dat je liever op een moment bent dat je zelf kunt plannen, dan dat het zomaar onverwacht komt, bijvoorbeeld op scoutskamp of als je krampjes hebt zonder dat je precies weet waarom. Veel meiden vinden het fijn om een beetje controle te hebben over wanneer het begint, ook al is het soms even wennen.

Dat je nu al hierover nadenkt en weet wat je fijn vindt, laat zien dat je goed naar je lichaam luistert. Het is helemaal oké om er zo over te denken! Hoe voel je je verder erbij? 

xx liefs Wolf 🐺

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 28, 2025

Hey iedereen! 

Ik heb ondertussen mijn regels gekregen, ongeveer 2,5 maand geleden. Ondertussen zit ik in de stress dat ik de eerste schooldagen waarschijnlijk mn regels ga hebben, maar ik kan er ondertussen mee leven. Ik heb al gestresd over scoutskamp;) want dat was ongeveer de exacte datum. Ze kwamen niet en toen stresste ik over het vliegtuig. Ze kwamen niet en toen streste ik over de vlucht terug naar huis. Ze kwamen niet. Ik ben het stressen nogal beu dus ik heb het gewoon losgelaten. Of toch een beetje ;)

Bedankt voor alle antwoorden!

xxx clownsvisje