Beantwoord

licht in hoofd

  • 27 May 2019
  • 8 reacties
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb soms dat als ik opsta ik licht in mijn hoofd word en de randen van mijn zicht zwart word en soms er dan ook zwarte vlekken komen. ik heb dit sommige dagen wel meer en andere nauwelijks. Weet iemand wat dit eventueel zou kunnen zijn. Ik ben er niet mee naar mijn ouders gegaan, ik was gewoon benieuwd wat het zou kunnen zijn.

xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 May 2019, 22:49

Bekijk origineel

8 reacties

Hey

maak je geen zorgen.
mijn advies is om het tegen jou ouders het te vertellen.
en het bij te houden waneer het pressies het is.
en eventueel naar de huisarts gaan.
ik denk dat het te maken heeft met te lage bloeddruk.

groetjes annoniempo
Hey, ik heb precies hetzelfde.

Als ik heb gezeten of heb gelegen en ik sta op wordt ik duizelig en zie ik wazig. Ik ben er mee naar de huisarts gegaan en die constateerde een lage bloeddruk (80 over 60). Hij raadde mij aan om meer groente en fruit te eten en veel water te drinken. Ook zij hij dat ik moet proberen om rustiger op te staan. Dus als ik lig niet meteen gaan staan, maar eerst even zitten en dan opstaan.
Deze tips werken goed, maar helaas niet 100% (bij mij).
Jouw symptomen lijken op die van een lage bloeddruk, maar ik ben geen huisarts.
Ik deel de mening van @annoniempo; het is verstandig om even een afspraak bij de huisarts in te plannen.
Ik hoop dat de problemen snel overgaan.

Groetjes Remco
Hij raadde mij aan om meer groente en fruit te eten en veel water te drinken.

Ja ik drink ook niet zo goed hehe
hey

mijn boer heeft dat vroeger ook veel gehad.
het kwam toen door dat hij te weinig ad en dronk. en een te lage/hoge suiker had. mij lijkt het verstandig om het met je huisarts te bespreken.

groejtes
bella
Badge
Hee,
heb ik ook heel vaak het is waarschijnlijk gewoon een lage bloeddruk, niks om je zorgen over te maken

XXX
ik heb het zelfde het kan geen kwaad je hebt namelijk gewoon een lage bloeddruk dit kan je oplossen door zout te eten of te bewegen
Klinken ook als de zymptomen van flahwte, wat zoals hiervoven al gezwgd, door een lage bloeddruk kan komen.
Bij een flauwte gaat er (tijdelink) te weinig bloed naar de hersenen.
Dit kan zoals je zelf aangaf voorkomen als je een tijdeje hebt gezeten of geleven en je staat snel op.
Ik zou voor de zekerbeid even langs de huisarts gaan als dit een regelmatig gebeurd. Grote kans dat je te weinig drinkt maar alleen een zorgprofessional zoals een dokter kan een diagnose stellen en je verder helpen
Groetjes iemand die enige kennis van ehbo heeft 😉
Bedankt voor de antwoorden

Reageer