Skip to main content
Vraag

leuke vragenlijst

• February 18, 2026
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi!

ik wilde graag een leuke vragenlijst mzkdn want ik zie vooral (naar mijn mening) hele gekke vragenlijsten…

1. Wat is je geslacht? 
  2. hoe oud ben je?
  3. hoelang slaap je ongeveer?
  4. welk dier zou jij willen zijn?
  5. welk schoolvak vind jij het moeilijkst?
  6. wat is je favoriete kleur?
  7. heb je huisdieren?
  8. welke naam zou jij aan jezellf geven als je zelf je naam mocht kiezen?
  9. wat is de inspiratie voor jouw anonieme naam hier op het forum?
  10. wat is je favoriete soort muziek?
  11. wie zijn jouw top 5 favoriete artiesten?
  12. wat is je favoriete boek die je ooit gelezen hebt?(of nog aan het lezen bent)
  13. wat is je favoriete schoolvak?
  14. ben je single?
  15. Als je voor de rest van je leven nog maar één ding als ontbijt mocht eten, wat zou dat zijn?
  16. Als je nu één superkracht kon kiezen, zou je dan willen kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn?
  17. Hoort ananas op een pizza of is dat een misdaad? 🍕
  18. Als je morgen in het vliegtuig mag stappen naar waar dan ook, waar land je dan?
  19. waar ben je bang voor?
  20. Als er een film over jouw leven werd gemaakt, welke acteur/actrice zou jou dan spelen?
  21. Zou je liever 100 jaar terug in de tijd gaan of 100 jaar de toekomst in kijken?

22. Als je met één diersoort zou kunnen praten, welke zou dat zijn?

23. Je strandt op een onbewoond eiland. Welke drie dingen (geen mensen!) neem je mee?

24. Wat is het allerlaatste YouTube-filmpje dat je hebt gekeken?

25. Als je een eigen pretpark mocht ontwerpen, wat voor thema zou het hebben?

26. Wat is de vieste smaak ijs die je kunt bedenken? 🍦

27. Zou je liever altijd moeten rennen of altijd moeten hinkelen?

28. Welk vak op school zou je direct afschaffen als je de directeur was?

29. Ben je een ochtendmens of een nachtuil? 🦉

30. Wat is je favoriete emoji van dit moment?

31. Als je voor één dag een dier mocht zijn, welk dier kies je?

32. Wat is het grappigste woord dat je kent?

33. Welke serie heb je meer dan drie keer gezien? 📺

34. Wat is de raarste droom die je ooit hebt gehad?

35. Als je een tijdmachine had, naar welk jaar zou je reizen?

36. Wat is je favoriete snack tijdens het gamen of Netflixen?

37. Zou je liever kunnen praten met honden of met katten? 🐱🐶

38. Wat is de dapperste actie die je ooit hebt gedaan?

39. Welk instrument zou je heel graag willen kunnen spelen?

40. Als je een eigen land mocht stichten, hoe zou het heten?

41. Wat is je favoriete seizoen en waarom? ❄️☀️

42. Heb je een verborgen talent? (Zoals met je oren wiebelen!)

43. Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?

44. Als je een superheldennaam voor jezelf moest bedenken, wat wordt het?

45. Wat is je absolute lievelingseten (behalve pizza of patat)?

46. Zou je liever in een boomhut wonen of in een onderwaterhuis? 🏠

47. Welke app op je telefoon gebruik je het allermeest?

48. Als je 1000 euro kreeg die je binnen één uur moest uitgeven, wat zou je kopen?

49. Wat is de mooiste plek waar je ooit bent geweest?

50. Wie is je grootste rolmodel of idool?

51. Wat is het eerste dat je doet als je uit school komt?

52. Zou je liever nooit meer kunnen praten of nooit meer kunnen luisteren?

53. Welke TikTok-trend of meme vind je op dit moment het leukst?

54. Wat is de stomste mop die je kent (maar die stiekem toch grappig is)?

55. Als je een dag met een beroemdheid mocht ruilen, wie zou dat zijn?

56. Wat is je favoriete kleur en waar doet het je aan denken?

57. Zou je liever in een wereld wonen waar alles van chocolade is of alles van snoep?

58. Wat is de beste tip die je ooit van iemand hebt gekregen?

59. Wat is de vreemdste combinatie van eten die jij stiekem heel lekker vindt?

60. Als je een eigen emoji mocht ontwerpen, hoe zou die eruitzien?

61. Zou je liever in een wereld met draken wonen of in een wereld met aliens? 🐉

62. Wat is het eerste dat je zou doen als je voor één dag de baas van Nederland was?

63. Welk liedje doet je altijd denken aan de zomer?

64. Wat is de grappigste bijnaam die je ooit hebt gehad?

65. Als je één kamer in je huis helemaal mocht veranderen, hoe zou die eruitzien?

66. Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van praten? 🎶

67. Wat is je favoriete geur (bijvoorbeeld versgebakken koekjes of de regen)?

68. Als je een fabeldier als huisdier mocht hebben, welke zou dat zijn?

69. Wat is het meest nutteloze ding dat je ooit hebt gekocht?

70. Ben je liever heel erg goed in sport of heel erg goed in gamen?

71. Als je een nieuwe feestdag mocht bedenken, wat zouden we dan vieren?

72. Wat is de laatste foto die je met je telefoon hebt gemaakt? 📸

73. Zou je liever onder water kunnen ademen of door muren kunnen lopen?

74. Wat is je favoriete bordspel of kaartspel?

75. Als je de taal van één voorwerp kon begrijpen (bijvoorbeeld je koelkast), welke zou dat zijn?

76. Wat is de leukste film die je de afgelopen tijd hebt gezien?

77. Zou je liever een beroemde uitvinder zijn of een beroemde ontdekkingsreiziger?

78. Wat is het kledingstuk waar je je het fijnst in voelt?

79. Als je een robot kon bouwen die één vervelend klusje voor je deed, wat zou dat klusje zijn?

80. Wat is je favoriete ijsje bij de snackbar of ijssalon?

81. Zou je liever in de jungle wonen of op de Noordpool? ❄️

82. Wat is de mooiste naam die je ooit hebt gehoord?

83. Als je een personage uit een boek kon ontmoeten, wie zou dat zijn?

84. Wat is het lekkerste dat je zelf kunt koken of bakken?

85. Zou je liever een week zonder internet zitten of een week zonder snoep/chips?

86. Wat is je favoriete herinnering aan de basisschool?

87. Als je een pretpark-attractie was, wat voor soort achtbaan zou je dan zijn?

88. Wat is het eerste dat je opvalt als je iemand voor het eerst ontmoet?

89. Zou je liever altijd 10 minuten te vroeg zijn of altijd 10 minuten te laat?

90. Welke taal (behalve Engels) zou je vloeiend willen kunnen spreken?

91. Wat is de beste serie op Netflix of Disney+ van dit moment?

92. Als je een berichtje naar je toekomstige zelf (over 10 jaar) kon sturen, wat zou erin staan?

93. Wat is je favoriete tekenfilmfiguur van vroeger?

94. Zou je liever een professionele danser of een professionele zanger zijn? 🕺

95. Wat is de raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen?

96. Als je een extra zintuig mocht hebben, wat zou dat dan moeten zijn?

97. Wat is het leukste dat je ooit op YouTube hebt geleerd?

98. Zou je liever altijd moeten fluisteren of altijd moeten schreeuwen?

99. Wat is de fijnste plek in jouw woonplaats om even te chillen?

100. Als je de wereld één kleur mocht geven, welke kleur zou alles dan worden?

(inspiratie door Yusa )

ik hoop dat jullie het leuk vonden!
    doei!

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Hey ​@banaan met chocoladesaus ik heb hem ingevuld alleen kan ik hem niet plaatsen want er staat "invalide input" 

Mss teveel tekst? Staat gelukkig op klembord, ik ga nog wel wat uitzoeken. 

Liefs Yusa 😘

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

@Yusa , zal ik het anders opdelen in verschillende delen?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 19, 2026

@banaan met chocoladesaus, nee hoeft niet hoor😊 Ik deel hem zelf wel op in twee stukken. 🙂 Deel twee komt dus later. 

hoi!

ik wilde graag een leuke vragenlijst mzkdn want ik zie vooral (naar mijn mening) hele gekke vragenlijsten…
1. Wat is je geslacht? Geen antwoord
2. hoe oud ben je? Geen antwoord
3. hoelang slaap je ongeveer? 7- 11 uur.
4. welk dier zou jij willen zijn? Geen. Ik ben toch liever een mens 😉
5. welk schoolvak vind jij het moeilijkst? Rekenen/wiskunde
6. wat is je favoriete kleur? Leger/donkergroen, oranje en donkergeel wel, lila.
7. heb je huisdieren? Nee.
8. welke naam zou jij aan jezellf geven als je zelf je naam mocht kiezen? Ah geen idee eigenlijk 😅🙈
9. wat is de inspiratie voor jouw anonieme naam hier op het forum? Ik had de naam Yusa gezien en gehoord in een anime en vond het erg mooi uitzien en klinken. Later heb ik ook nog wat meer research gedaan naar de naam en kanji etc. Ik was/ben ook een boek aan het schrijven waarin de hoofdpersoon Japanse familie heeft, en die heb ik Yusa genoemd. Ik schrijf nu niet aan het verhaal, maar ik vind de naam nog steeds mooi.
10. wat is je favoriete soort muziek? Pop.
11. wie zijn jouw top 5 favoriete artiesten? Heb ik niet, er staan niet eens 5 liedjes op mijn playlist😂
12. wat is je favoriete boek die je ooit gelezen hebt?(of nog aan het lezen bent) Twitch, M. G. Leonard. De andere delen waren ook leuk.
13. wat is je favoriete schoolvak? Engels, doe eig alleen rekenen/wiskunde en Engels dus ja.
14. ben je single? Yep🥲
15. Als je voor de rest van je leven nog maar één ding als ontbijt mocht eten, wat zou dat zijn? Ik blijf dan toch bij boterhammen en yoghurt.
16. Als je nu één superkracht kon kiezen, zou je dan willen kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn? Onzichtbaar zijn.
17. Hoort ananas op een pizza of is dat een misdaad? 🍕 haha, de discussie weer. Ik eet geen pizza, idk🙃
18. Als je morgen in het vliegtuig mag stappen naar waar dan ook, waar land je dan? Ik weet het echt helemaal niet.
19. waar ben je bang voor? Wat er allemaal zou gebeuren als ik eerlijk ben.
20. Als er een film over jouw leven werd gemaakt, welke acteur/actrice zou jou dan spelen? Geen idee.
21. Zou je liever 100 jaar terug in de tijd gaan of 100 jaar de toekomst in kijken? De toekomst. Ben best benieuwd.
22m Als je met één diersoort zou kunnen praten, welke zou dat zijn? Olifanten.
23. Je strandt op een onbewoond eiland. Welke drie dingen (geen mensen!) neem je mee? Noodradio (met handige functies) vuurstarter, telefoon.
24. Wat is het allerlaatste YouTube-filmpje dat je hebt gekeken? Een liedje, toen ik nog geen Soundcloud had. (Geen reclame!)
25. Als je een eigen pretpark mocht ontwerpen, wat voor thema zou het hebben? Dieren, denk ik.
26. Wat is de vieste smaak ijs die je kunt bedenken? 🍦 Hmmmm😶 Weet niet.
27. Zou je liever altijd moeten rennen of altijd moeten hinkelen? Rennen dan maar.
28. Welk vak op school zou je direct afschaffen als je de directeur was? Wiskunde.
29. Ben je een ochtendmens of een nachtuil? 🦉 Ochtend mens. 's nachts slaap ik en ik ben vaak weer wakker om vijf uur.
30. Wat is je favoriete emoji van dit moment? 🙂🙃😘😂☺️😎😋
31. Als je voor één dag een dier mocht zijn, welk dier kies je? Aap, ben benieuwd hoe slim ze echt zijn🤔
32. Wat is het grappigste woord dat je kent? Geen idee.
33. Welke serie heb je meer dan drie keer gezien? 📺 Law School 🫣 en ben nu bezig met Pro Bono voor de 3e keer.
34. Wat is de raarste droom die je ooit hebt gehad? Ik onthoud ze vaak niet🤭🤤
35. Als je een tijdmachine had, naar welk jaar zou je reizen? De dinotijd. Al zou ik wrs opgegeten worden 😬
36. Wat is je favoriete snack tijdens het gamen of Netflixen? Hard snoep, om op te sabbelen
37. Zou je liever kunnen praten met honden of met katten? 🐱🐶 Honden.
38. Wat is de dapperste actie die je ooit hebt gedaan? Weet niet.
39. Welk instrument zou je heel graag willen kunnen spelen? Keyboard, lijkt me wel wat.
40. Als je een eigen land mocht stichten, hoe zou het heten? Haha, geen idee.
41. Wat is je favoriete seizoen en waarom? ❄️☀️Zomer, de zon, lekker warm, altijd buiten, ijsjes☺️ ik kan echt niet wachten.
42. Heb je een verborgen talent? (Zoals met je oren wiebelen!) Wacht is dat mogelijk😏 Ik kan met mijn tenen dingen vastpakken, en met mijn tong het puntje van mn neus aanraken.
43. Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen? Playmobil, maar was wel wat jonger dan nu😅
44. Als je een superheldennaam voor jezelf moest bedenken, wat wordt het? Geen idee. Zie mezelf nog geen superheld worden hoor.
45. Wat is je absolute lievelingseten (behalve pizza of patat)? Ik vind ten eerste patat vies, pizza is niet zoveel aan. Andere met een P wel, Pasta😋
46. Zou je liever in een boomhut wonen of in een onderwaterhuis? 🏠 Boomhut;)
47. Welke app op je telefoon gebruik je het allermeest? Samsung internet, ik wil nog wel eens overstappen naar DuckDuckGo, alleen staat die niet als standaard browser ingesteld dus moet nog wat uitzoeken.
48. Als je 1000 euro kreeg die je binnen één uur moest uitgeven, wat zou je kopen? Een camera, mss een goede thuis studie
49. Wat is de mooiste plek waar je ooit bent geweest? De Veluwe.
50. Wie is je grootste rolmodel of idool? Helemaal niemand. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 19, 2026

Deel 2😉

51. Wat is het eerste dat je doet als je uit school komt? Niet van toepassing helaas.
52. Zou je liever nooit meer kunnen praten of nooit meer kunnen luisteren? Praten denk ik.
53. Welke TikTok-trend of meme vind je op dit moment het leukst? Geen. Ik heb niks met onzinnige dingen zoals "67"
54. Wat is de stomste mop die je kent (maar die stiekem toch grappig is)? Oh weet ik niet. Mijn scheurkalender staat vol met flauwe grappen, maar toch weet ik er even niet 1.
55. Als je een dag met een beroemdheid mocht ruilen, wie zou dat zijn? Niemand. Ik wil niet beroemd zijn.
56. Wat is je favoriete kleur en waar doet het je aan denken? Zie vraag 6😉
57. Zou je liever in een wereld wonen waar alles van chocolade is of alles van snoep? Snoep😋😋
58. Wat is de beste tip die je ooit van iemand hebt gekregen? Weet ik niet, krijg niet zo vaak wijze woorden te horen.
59. Wat is de vreemdste combinatie van eten die jij stiekem heel lekker vindt? Heb ik niet, ben heel saai eig🫣
60. Als je een eigen emoji mocht ontwerpen, hoe zou die eruitzien? Ohh... als mij, maar dan schattig 🙂 of iemand die een dier een knuffel geeft...
61. Zou je liever in een wereld met draken wonen of in een wereld met aliens? 🐉Draken dan maar.
62. Wat is het eerste dat je zou doen als je voor één dag de baas van Nederland was? Weet ik niet precies, ik volg de het nieuws en politiek niet.
63. Welk liedje doet je altijd denken aan de zomer? Ik luister niet veel😉
64. Wat is de grappigste bijnaam die je ooit hebt gehad? Weet ik niet, was geloof ik een tijdje "piepkuiken" of kuikentje piep.🙊
65. Als je één kamer in je huis helemaal mocht veranderen, hoe zou die eruitzien? Mijn kamer! Ik wil de wanden wel verven en een hoogslaper, waaronder een lekkere lounge plek zit. Ook wil ik wel enorme knuffels daar dus dat ik erin kan liggen🤤 ook wil ik wel een deur die op slot kan zodat ik ongestoord muziek kan luisteren of geheime cadeautjes kan maken😁
66. Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van praten? 🎶 Nee, alsjeblieft niet zeg😮‍💨
67. Wat is je favoriete geur (bijvoorbeeld versgebakken koekjes of de regen)? Verse broodjes.
68. Als je een fabeldier als huisdier mocht hebben, welke zou dat zijn? Een draakje, wel een schattige🥹
69. Wat is het meest nutteloze ding dat je ooit hebt gekocht? Speelgoedhondje wat kan "blaffen en lopen" na 2 keer klikken deed hij het niet meer. En mss vandaag ook een miskoop, ben nog niet zeker ervan.
70. Ben je liever heel erg goed in sport of heel erg goed in gamen? Sport😂 als ik ren val ik voorover, na voetballen hijg ik mn hart er zowat uit. Gamen kan ik goed, 🙃
71. Als je een nieuwe feestdag mocht bedenken, wat zouden we dan vieren? Ons bestaan, misschien.
72. Wat is de laatste foto die je met je telefoon hebt gemaakt? 📸 Van een cadeautje voor mijn moeder.
73. Zou je liever onder water kunnen ademen of door muren kunnen lopen? Onder water ademen, zeker weten. De oceaan is prachtig.
74. Wat is je favoriete bordspel of kaartspel? Keer op keer, levensweg (dol op gekke dansjes🫣) monopoly.
75. Als je de taal van één voorwerp kon begrijpen (bijvoorbeeld je koelkast), welke zou dat zijn? Mijn plantjes! I know, eig geen voorwerp.
76. Wat is de leukste film die je de afgelopen tijd hebt gezien? Nou ja "leuk" is die niet, wel boeiend. The investigation of Lucy Letby
77. Zou je liever een beroemde uitvinder zijn of een beroemde ontdekkingsreiziger? Ontdekkingsreiziger.
78. Wat is het kledingstuk waar je je het fijnst in voelt? Korte broek, en dan van zachte stof als pyjama.
79. Als je een robot kon bouwen die één vervelend klusje voor je deed, wat zou dat klusje zijn? Mijn kleren zoeken en goed doen (niet binnenstebuiten enzo)
80. Wat is je favoriete ijsje bij de snackbar of ijssalon? Eens op vakantie hadden ze heel lekker citroenijs.
81. Zou je liever in de jungle wonen of op de Noordpool? ❄️ Een jaartje terug zei ik als iemand vroeg wat ik later wou dat ik op de Noordpool wilde wonen. Kan ik me nu niks meer bij voorstellen 🫢 Nu zeker weten de jungle.
82. Wat is de mooiste naam die je ooit hebt gehoord? Yusa😉
83. Als je een personage uit een boek kon ontmoeten, wie zou dat zijn? Twitch uit het boek "Twitch" van M. G. Leonard.
84. Wat is het lekkerste dat je zelf kunt koken of bakken? Een taart.
85. Zou je liever een week zonder internet zitten of een week zonder snoep/chips? Nee!! Wat doe je me aan! Zonder snoep dan maar.
86. Wat is je favoriete herinnering aan de basisschool? Nvt.
87. Als je een pretpark-attractie was, wat voor soort achtbaan zou je dan zijn? Geen idee.
88. Wat is het eerste dat je opvalt als je iemand voor het eerst ontmoet? Uiterlijk.
89. Zou je liever altijd 10 minuten te vroeg zijn of altijd 10 minuten te laat? Te vroeg.
90. Welke taal (behalve Engels) zou je vloeiend willen kunnen spreken? Japans, of Koreaans.
91. Wat is de beste serie op Netflix of Disney+ van dit moment? Thai Cave Rescue, Law School, Pro Bono (netflix)
92. Als je een berichtje naar je toekomstige zelf (over 10 jaar) kon sturen, wat zou erin staan? Ik zou vertellen hoe ik nu ben, om terug te lezen.
93. Wat is je favoriete tekenfilmfiguur van vroeger? Buurman en buurman!
94. Zou je liever een professionele danser of een professionele zanger zijn? 🕺 Danser, ik zing vals.
95. Wat is de raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen? De bank.
96. Als je een extra zintuig mocht hebben, wat zou dat dan moeten zijn? Leugens aanvoelen.
97. Wat is het leukste dat je ooit op YouTube hebt geleerd? Niets.
98. Zou je liever altijd moeten fluisteren of altijd moeten schreeuwen? Fluisteren.
99. Wat is de fijnste plek in jouw woonplaats om even te chillen? Mijn bed.
100. Als je de wereld één kleur mocht geven, welke kleur zou alles dan worden? Groen.

(inspiratie door Yusa ) echt? Door mij? 🙂 wat een compliment! 😘 Vul jij hem zelf ook in?

doei! Zeker! Liefs Yusa 😘

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 19, 2026

hoi!

1. Wat is je geslacht? Jongen 
  2. hoe oud ben je? 15 
  3. hoelang slaap je ongeveer? 9 uurtjes 
  4. welk dier zou jij willen zijn? Hond!
  5. welk schoolvak vind jij het moeilijkst? Wiskunde 
  6. wat is je favoriete kleur? Rood 
  7. heb je huisdieren? Ja 1 hond 
  8. welke naam zou jij aan jezellf geven als je zelf je naam mocht kiezen? Geen idee hahah 
  9. wat is de inspiratie voor jouw anonieme naam hier op het forum? Zag het ooit eens voorbijkomen 
  10. wat is je favoriete soort muziek? Pop 
  11. wie zijn jouw top 5 favoriete artiesten? Heb geen favoriet 
  12. wat is je favoriete boek die je ooit gelezen hebt?(of nog aan het lezen bent) game of thrones 
  13. wat is je favoriete schoolvak? Gym 
  14. ben je single? Nee 
  15. Als je voor de rest van je leven nog maar één ding als ontbijt mocht eten, wat zou dat zijn? Pizaaaa
  16. Als je nu één superkracht kon kiezen, zou je dan willen kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn? Vliegen 
  17. Hoort ananas op een pizza of is dat een misdaad? 🍕ja 100
  18. Als je morgen in het vliegtuig mag stappen naar waar dan ook, waar land je dan? Indonesië 
  19. waar ben je bang voor? Muizen 
  20. Als er een film over jouw leven werd gemaakt, welke acteur/actrice zou jou dan spelen? Ashton butler 
  21. Zou je liever 100 jaar terug in de tijd gaan of 100 jaar de toekomst in kijken? 100 jaar toekomst 

22. Als je met één diersoort zou kunnen praten, welke zou dat zijn? Honden 

23. Je strandt op een onbewoond eiland. Welke drie dingen (geen mensen!) neem je mee? Survival kit, kapmes en slaapzak 

24. Wat is het allerlaatste YouTube-filmpje dat je hebt gekeken? Finding Emily trailer 

25. Als je een eigen pretpark mocht ontwerpen, wat voor thema zou het hebben? Onesie park waar iedereen in hun onesie loopt kijkt mij wel grappig 

26. Wat is de vieste smaak ijs die je kunt bedenken? 🍦smurf 

27. Zou je liever altijd moeten rennen of altijd moeten hinkelen? Rennen 

28. Welk vak op school zou je direct afschaffen als je de directeur was? Tekenen/ beeldende kunst 

29. Ben je een ochtendmens of een nachtuil? 🦉nachtuil 

30. Wat is je favoriete emoji van dit moment? 😘😘😘

31. Als je voor één dag een dier mocht zijn, welk dier kies je? Olifant 

32. Wat is het grappigste woord dat je kent? Geen idee 

33. Welke serie heb je meer dan drie keer gezien? 📺 walking dead 

34. Wat is de raarste droom die je ooit hebt gehad? Geen idee 

35. Als je een tijdmachine had, naar welk jaar zou je reizen? 2019

36. Wat is je favoriete snack tijdens het gamen of Netflixen? Chips of drop 

37. Zou je liever kunnen praten met honden of met katten? 🐱🐶 honden 

38. Wat is de dapperste actie die je ooit hebt gedaan? Tussen een ruzie inspringen 

39. Welk instrument zou je heel graag willen kunnen spelen? Gitaar 

40. Als je een eigen land mocht stichten, hoe zou het heten? Narnia 

41. Wat is je favoriete seizoen en waarom? ❄️☀️ Zomer omdat het zo lekker warm is 

42. Heb je een verborgen talent? (Zoals met je oren wiebelen!) ik kan mijn elleboog likken 

43. Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen? Een PlayStation 5 

44. Als je een superheldennaam voor jezelf moest bedenken, wat wordt het? Idk 

45. Wat is je absolute lievelingseten (behalve pizza of patat)? Burritos 

46. Zou je liever in een boomhut wonen of in een onderwaterhuis? 🏠 boomhut

47. Welke app op je telefoon gebruik je het allermeest? TikTok 

48. Als je 1000 euro kreeg die je binnen één uur moest uitgeven, wat zou je kopen? Games en kleding, tv, 

49. Wat is de mooiste plek waar je ooit bent geweest? In Griekenland bij een zonsondergang 

50. Wie is je grootste rolmodel of idool? Nvt 

51. Wat is het eerste dat je doet als je uit school komt? Kleren uit en comfortabele kleding aan 

52. Zou je liever nooit meer kunnen praten of nooit meer kunnen luisteren? Praten 

53. Welke TikTok-trend of meme vind je op dit moment het leukst? Petje scheef en broek was laag 

54. Wat is de stomste mop die je kent (maar die stiekem toch grappig is)? Kom er nu niet op 

55. Als je een dag met een beroemdheid mocht ruilen, wie zou dat zijn? Tom holland 

56. Wat is je favoriete kleur en waar doet het je aan denken? Rood 

57. Zou je liever in een wereld wonen waar alles van chocolade is of alles van snoep? Snoep 

58. Wat is de beste tip die je ooit van iemand hebt gekregen? Blijf jezelf 

59. Wat is de vreemdste combinatie van eten die jij stiekem heel lekker vindt? Crackers met stroop 

60. Als je een eigen emoji mocht ontwerpen, hoe zou die eruitzien? 

61. Zou je liever in een wereld met draken wonen of in een wereld met aliens? 🐉 drake  

62. Wat is het eerste dat je zou doen als je voor één dag de baas van Nederland was? Fatbkke afschaffen 

63. Welk liedje doet je altijd denken aan de zomer? Al die Nederlandse meezingers  

64. Wat is de grappigste bijnaam die je ooit hebt gehad? 

65. Als je één kamer in je huis helemaal mocht veranderen, hoe zou die eruitzien? Mijn eigen kamer met een grotere tv, kledingkast en led strip, en sauna 

66. Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van praten? 🎶 praten 

67. Wat is je favoriete geur (bijvoorbeeld versgebakken koekjes of de regen)? Vers gemaaid gras 

68. Als je een fabeldier als huisdier mocht hebben, welke zou dat zijn? Unicorn 

69. Wat is het meest nutteloze ding dat je ooit hebt gekocht? Een bal wat na 2 seconden al kapot ging 

70. Ben je liever heel erg goed in sport of heel erg goed in gamen? Erg goed in sport 

71. Als je een nieuwe feestdag mocht bedenken, wat zouden we dan vieren? Een feestdag voor sporters 

72. Wat is de laatste foto die je met je telefoon hebt gemaakt? 📸 mijzelf in m’n pyjama 😂

73. Zou je liever onder water kunnen ademen of door muren kunnen lopen? Door muren heen lopen 

74. Wat is je favoriete bordspel of kaartspel? Risk!

75. Als je de taal van één voorwerp kon begrijpen (bijvoorbeeld je koelkast), welke zou dat zijn? De douche 

76. Wat is de leukste film die je de afgelopen tijd hebt gezien? Monsters inc 

77. Zou je liever een beroemde uitvinder zijn of een beroemde ontdekkingsreiziger? Ontdekkingsreiziger 

78. Wat is het kledingstuk waar je je het fijnst in voelt? M’n onesie hahah 

79. Als je een robot kon bouwen die één vervelend klusje voor je deed, wat zou dat klusje zijn? Afwassen 

80. Wat is je favoriete ijsje bij de snackbar of ijssalon? Aardbei 

81. Zou je liever in de jungle wonen of op de Noordpool? ❄️ Jungle 

82. Wat is de mooiste naam die je ooit hebt gehoord? Lenesra 

83. Als je een personage uit een boek kon ontmoeten, wie zou dat zijn? Idk 

84. Wat is het lekkerste dat je zelf kunt koken of bakken? Pannenkoeken 

85. Zou je liever een week zonder internet zitten of een week zonder snoep/chips? Zonder chips 

86. Wat is je favoriete herinnering aan de basisschool? De eind musical 

87. Als je een pretpark-attractie was, wat voor soort achtbaan zou je dan zijn? Juist heel rustig enn geen loopings 

88. Wat is het eerste dat je opvalt als je iemand voor het eerst ontmoet? De 1ste oprechte reactie 

89. Zou je liever altijd 10 minuten te vroeg zijn of altijd 10 minuten te laat? Te vroeg 

90. Welke taal (behalve Engels) zou je vloeiend willen kunnen spreken? Fries 

91. Wat is de beste serie op Netflix of Disney+ van dit moment? Modern family 

92. Als je een berichtje naar je toekomstige zelf (over 10 jaar) kon sturen, wat zou erin staan? Geen idee 

93. Wat is je favoriete tekenfilmfiguur van vroeger? Robin Hood 

94. Zou je liever een professionele danser of een professionele zanger zijn? 🕺 zanger 

95. Wat is de raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen? Op de wc 

96. Als je een extra zintuig mocht hebben, wat zou dat dan moeten zijn? Spider sense 

97. Wat is het leukste dat je ooit op YouTube hebt geleerd? Voor een game 

98. Zou je liever altijd moeten fluisteren of altijd moeten schreeuwen? Fluisteren 

99. Wat is de fijnste plek in jouw woonplaats om even te chillen? Bij de haven voorbijkijkend op het water 

100. Als je de wereld één kleur mocht geven, welke kleur zou alles dan worden? Blauw 

(inspiratie door Yusa ) jaaa zij is zo leuk!!

doei!

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

hoi!

1. Wat is je geslacht? 
  2. hoe oud ben je?    13
  3. hoelang slaap je ongeveer?    umm  ik denk onder 8 uur
  4. welk dier zou jij willen zijn?   vlinderr of lieveheersbeestje
  5. welk schoolvak vind jij het moeilijkst?       science , bio , wiskunde
  6. wat is je favoriete kleur?      heb ik nii 
  7. heb je huisdieren?    nope
  8. welke naam zou jij aan jezellf geven als je zelf je naam mocht kiezen? geen idee eigenlijk
  9. wat is de inspiratie voor jouw anonieme naam hier op het forum?     had eigenlijk geen dit gwn random
  10. wat is je favoriete soort muziek?    okay hear me out sad/chill/hiphop music gwn dus billi eilish , pnd , drake , adele , jhene aiko , sza , new wave , frenna en kaya imaniiii natuurlijk
  11. wie zijn jouw top 5 favoriete artiesten?    1. new wave 2. pnd/drake 3.kaya imani 4. chris brown 5. sza , jhene aiko , daniel ceaser      sorry dat ik meer heb gedaan
  12. wat is je favoriete boek die je ooit gelezen hebt?(of nog aan het lezen bent)   girl in pieces
  13. wat is je favoriete schoolvak?    hear me ouutttt duits of dvpr
  14. ben je single?   jammer genoegg wel😪 wie wil me leren kennneeen🙏🏼
  15. Als je voor de rest van je leven nog maar één ding als ontbijt mocht eten, wat zou dat zijn?       broodje advocaad ik weet eig nii hoe je het schrijft
  16. Als je nu één superkracht kon kiezen, zou je dan willen kunnen vliegen of onzichtbaar willen zijn?    onzichtbaar
  17. Hoort ananas op een pizza of is dat een misdaad? 🍕    jaaaa ik hou zo veel van hawaai nii normaal dus ja het hoort😘
  18. Als je morgen in het vliegtuig mag stappen naar waar dan ook, waar land je dan?      hawai of griekenland of eerlijk brazilieeee
  19. waar ben je bang voor?    de dood , spinnen maar shhh ik ben gangster 😅
  20. Als er een film over jouw leven werd gemaakt, welke acteur/actrice zou jou dan spelen?  de hoofdrolspelen
  21. Zou je liever 100 jaar terug in de tijd gaan of 100 jaar de toekomst in kijken?  toekomst

22. Als je met één diersoort zou kunnen praten, welke zou dat zijn?   vogels

23. Je strandt op een onbewoond eiland. Welke drie dingen (geen mensen!) neem je mee? vaselinee ofc kan geen droge huid hebben ,  mijn telefoon als er wifi was en klereeeen

24. Wat is het allerlaatste YouTube-filmpje dat je hebt gekeken?   van girl talk besties

25. Als je een eigen pretpark mocht ontwerpen, wat voor thema zou het hebben?   idkk maar kleurrijk heel tropisch

26. Wat is de vieste smaak ijs die je kunt bedenken? 🍦   sorry maar banaan of kiwi ofzo

27. Zou je liever altijd moeten rennen of altijd moeten hinkelen?   rennen

28. Welk vak op school zou je direct afschaffen als je de directeur was?   algemene techniek , wiskundeee hihihihi

29. Ben je een ochtendmens of een nachtuil? 🦉  nachtuil💅🏼

30. Wat is je favoriete emoji van dit moment?   😭

31. Als je voor één dag een dier mocht zijn, welk dier kies je?   vlinder

32. Wat is het grappigste woord dat je kent?     MI BOMBOOOO

33. Welke serie heb je meer dan drie keer gezien? 📺   OUTER BANKS , ALEXA AND KATIE , FAMILY REUNION

34. Wat is de raarste droom die je ooit hebt gehad?  idkkk

35. Als je een tijdmachine had, naar welk jaar zou je reizen?   2030

36. Wat is je favoriete snack tijdens het gamen of Netflixen?   zure mattt

37. Zou je liever kunnen praten met honden of met katten? 🐱🐶   honden

38. Wat is de dapperste actie die je ooit hebt gedaan?  geen idee

39. Welk instrument zou je heel graag willen kunnen spelen?   pianooo wie kan me leren pleaseee help a girl out

40. Als je een eigen land mocht stichten, hoe zou het heten?   poguelandia van outer bankss

41. Wat is je favoriete seizoen en waarom? ❄️☀️   zomer warmm

42. Heb je een verborgen talent? (Zoals met je oren wiebelen!)  kan een ster met me tong maken

43. Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?   dont knoww

44. Als je een superheldennaam voor jezelf moest bedenken, wat wordt het?   beste op aarde grapjeee idkkk

45. Wat is je absolute lievelingseten (behalve pizza of patat)?   pasta

46. Zou je liever in een boomhut wonen of in een onderwaterhuis? 🏠   geen spijt me

47. Welke app op je telefoon gebruik je het allermeest?  tiktok of talkie

48. Als je 1000 euro kreeg die je binnen één uur moest uitgeven, wat zou je kopen?   kleren en schoenen 

49. Wat is de mooiste plek waar je ooit bent geweest?   spanje

50. Wie is je grootste rolmodel of idool? kaya imani eigenlijk weet ik nii

51. Wat is het eerste dat je doet als je uit school komt?  dutjeee 

52. Zou je liever nooit meer kunnen praten of nooit meer kunnen luisteren?  nooit praten

53. Welke TikTok-trend of meme vind je op dit moment het leukst?  die ene van whats up you tu tu tu tu tu tubeeee

54. Wat is de stomste mop die je kent (maar die stiekem toch grappig is)?    geen idee

55. Als je een dag met een beroemdheid mocht ruilen, wie zou dat zijn?   kaya imaniii

56. Wat is je favoriete kleur en waar doet het je aan denken? heb nii

57. Zou je liever in een wereld wonen waar alles van chocolade is of alles van snoep?  snoeppp

58. Wat is de beste tip die je ooit van iemand hebt gekregen? idk 

59. Wat is de vreemdste combinatie van eten die jij stiekem heel lekker vindt?   kerstbrood met pindakaas en poedersuiker

60. Als je een eigen emoji mocht ontwerpen, hoe zou die eruitzien?   😘🤞🏻✌🏼😜  een mix met deze

61. Zou je liever in een wereld met draken wonen of in een wereld met aliens? 🐉  aliens

62. Wat is het eerste dat je zou doen als je voor één dag de baas van Nederland was? alles goedkoper maken

63. Welk liedje doet je altijd denken aan de zomer?  raindance van tems en dave

64. Wat is de grappigste bijnaam die je ooit hebt gehad?   danootje of dora ja me naam rijmt op dora kan je het raden ?

65. Als je één kamer in je huis helemaal mocht veranderen, hoe zou die eruitzien?   mijn kamer zou echt clean girl maar street wear vibes geven en jaaa

66. Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van praten? 🎶   zingen jaaa

67. Wat is je favoriete geur (bijvoorbeeld versgebakken koekjes of de regen)?  nagellak of tipex

68. Als je een fabeldier als huisdier mocht hebben, welke zou dat zijn?   ?

69. Wat is het meest nutteloze ding dat je ooit hebt gekocht?  weet nii

70. Ben je liever heel erg goed in sport of heel erg goed in gamen?  sport maar ben het nii

71. Als je een nieuwe feestdag mocht bedenken, wat zouden we dan vieren?   einde van lent is het christelijk vasten

72. Wat is de laatste foto die je met je telefoon hebt gemaakt? 📸  een foto van mezelf

73. Zou je liever onder water kunnen ademen of door muren kunnen lopen?   onder water ademen

74. Wat is je favoriete bordspel of kaartspel? unoo of dobbel of hear me out kwartet

75.  Als je de taal van één voorwerp kon begrijpen (bijvoorbeeld je koelkast), welke zou dat zijn?   chinees

76. Wat is de leukste film die je de afgelopen tijd hebt gezien?  idk

77. Zou je liever een beroemde uitvinder zijn of een beroemde ontdekkingsreiziger?  ontdekkingreiziger

78. Wat is het kledingstuk waar je je het fijnst in voelt? trui

79. Als je een robot kon bouwen die één vervelend klusje voor je deed, wat zou dat klusje zijn?  stofzuigen of me kamer deep cleanen

80. Wat is je favoriete ijsje bij de snackbar of ijssalon?  simpel vaniliee

81. Zou je liever in de jungle wonen of op de Noordpool? ❄️ junglee

82. Wat is de mooiste naam die je ooit hebt gehoord? jade , yade 

83. Als je een personage uit een boek kon ontmoeten, wie zou dat zijn?   idkk

84. Wat is het lekkerste dat je zelf kunt koken of bakken?    koekjess

85. Zou je liever een week zonder internet zitten of een week zonder snoep/chips?  zonder snoep chips

86. Wat is je favoriete herinnering aan de basisschool?   eraf gaan grapje ik denk kamp

87. Als je een pretpark-attractie was, wat voor soort achtbaan zou je dan zijn? golaith van walibi vgm

88. Wat is het eerste dat je opvalt als je iemand voor het eerst ontmoet? gimlach , ogen

89. Zou je liever altijd 10 minuten te vroeg zijn of altijd 10 minuten te laat? te vroeg

90. Welke taal (behalve Engels) zou je vloeiend willen kunnen spreken?  spaans , zweeds , chinees

91. Wat is de beste serie op Netflix of Disney+ van dit moment?  idkk

92. Als je een berichtje naar je toekomstige zelf (over 10 jaar) kon sturen, wat zou erin staan?  hoe gaat het ?nu oke het begint beter te gaan ben je nogsteeds schoon en heb je vrienddd ?

93. Wat is je favoriete tekenfilmfiguur van vroeger?  prinsesia ofzo idkk

94. Zou je liever een professionele danser of een professionele zanger zijn? 🕺  ohh deze is moelijk maar denk zanger

95. Wat is de raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen?  feestje

96. Als je een extra zintuig mocht hebben, wat zou dat dan moeten zijn? idkk

97. Wat is het leukste dat je ooit op YouTube hebt geleerd? geen idee

98. Zou je liever altijd moeten fluisteren of altijd moeten schreeuwen? fluisteren

99. Wat is de fijnste plek in jouw woonplaats om even te chillen? kameerr

100. Als je de wereld één kleur mocht geven, welke kleur zou alles dan worden?  licht grijs

(inspiratie door Yusa )

ik hoop dat jullie het leuk vonden! ik vond het persoonlijk echt leukkkk
    doei!  bye byeeee😘