Skip to main content
Vraag

leuke dingen om te doen met een luier aan (ABDL).

• February 16, 2026
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wat doen jullie als jullie zeg maar luiers dragen of little zijn. Altijd als ik een luier aan doe terwijl ik alleen thuis ben ga ik gewoon beetje zitten aan me bureau en iets doen, maar na een paar minuten voel ik mijn luier eigenlijk helemaal niet meer omdat ik eraan gewend ben maar ik wil hem juist voelen want dat vind ik juist zo lekker. Heeft iemand leuke dingen die je kan doen met een luier aan waardoor je meer van je luier kan voelen en leuker little kan zijn? Ik zou ook graag een romper en een speen ofzo willen maar ik ben een jongen en wil ook eigenlijk niet teveel geld eraan uit geven. 

6 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 5, 2026

Als ik little ben draag ik geen broek en is mijn luier gewoon in het zicht misschien ben je er dan meer bewust van. En anders misschien een dikkere luier gebruiken voordat ik ABDL-luiers gebruikte ik mijn nacht-luiers (Tena Ultima) overdag gebruik ik normaal een Tena Slip Active Fit Maxi. Speen is niet heel duur dus dat kan je altijd proberen. 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 5, 2026

@Seashell bedankt voor je reactie

Klinkt goed maar ik heb alleen nog maar 1 drynite. Ik wil wel betere luiers zoals tena slip enzo maar ik weet niet hoe ik eraan moet komen. Ik heb een keer een abena slip proefpakket besteld om bij een bezorgpunt te laten bezorgen maar PostNL liet me toen het bezorgpunt niet meer aanpassen. Toen zijn ze bezorgd terwijl mijn moeder ook thuis was. Ik heb doen een dom excuus verzonnen waarom ik die besteld had maar dat kan echt niet meer nog een keer gebeuren. Er is een zorgspeciaalzaak bij mij in de buurt maar die heeft alleen grote paketten die best duur zijn en ik wil er eigenlijk niet teveel geld aan uitgeven. 

Groetjes van anoniemste jongen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

@Goedsnik er zijn website waar je het aan kan passen bij de bestelling te plaatsen bij plein en koopjesdrogisterij daar kun je  het aan passen en naar een service punt sturen want mijn moeder bestel daar meestal mijn luier zalfjes.

En die laten we altijd aan komen bij servicepunt bij ons om de hoek.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 5, 2026

@NN15000 

Ik zal er zo even naar kijken.

Bedankt voor je reactie👍🏻

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 5, 2026

Er zijn ook sites (die ik helaas niet mag delen) waar je gewoon losse luiers kan bestellen (let op! Er komen wel verzendkosten bij). Dan kan je vtv een PostNL-punt kiezen als bezorgadres. En kan je van meerdere merken gewoon 1-2 luiers kiezen om te kijken wat je fijn vind om te dragen. Suc6 hopelijk heb je hier iets aan 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 6, 2026

@Seashell daar zal ik goed naar kijken. Dat lijkt me wel echt nice want ik zou ook erg graan abdl luiers willen.