lengte penis, sperma

  • 15 January 2020
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 14 en hoe weet je dat je bent klaargekomen want het lukt wel maar weet niet zeker of het sperma of voorvocht is hoe zie je dat?

lengte pieme stijf is 14, die van jullie?


1 reactie

Hoi Anoniem,

Het verschil tussen sperma en voorvocht is redelijk makkelijk te zien, voorvocht is bedoeld om de penis vochtig te maken zodat alles lekker soepel gaat. Sommige personen hebben wat meer voorvocht of geen, en sommige personen hebben minder sperma.

Je voelt vanzelf wanneer je klaarkomt, je lichaam spant aan en er komt een fijn gevoel van je penis af. Als het goed is komt er tijdens het klaarkomen een soort van plakkerige vocht, dat een beetje wit is, uit je penis gedruppelt of gespoten. Dit is het sperma. Voorvocht komt daar meestal voor.

Klik hieronder om een fotootje van sperma te zien:

 

Het kan zijn dat je ballen nog niet helemaal volgroeid zijn, en dat je alleen maar met wat vocht komt, of heel weinig sperma. Dit komt (als het goed is) vanzelf, en daar zal je even op moeten wachten.

Ik ben 17 en mijn penis is stijf 19cm, ik ben ook al aan het einde van mijn pubertijd dus dat is logisch dat ik dan een wat grotere penis heb.

Jou 14 cm is een harstikke goed formaat, en je penis gaat de komende jaren nog heel veel groeien.

 

Succes :)

Reageer