lengte neus

  • 21 August 2018
  • 5 reacties
  • 1728 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,

even een andere vraag dan lengtes over iemands penis,

Hoe lang is jullie neus?

5 reacties

Hoi !

Wel een leuke vraag 😉
Van mijzelf zou ik het niet weten .
Wel heb ik een Engelstalige website gevonden https://www.easycalculation.com/health/nose-length.php waarmee je de gemiddelde neus lengte o.i.d. kan berekenen .
Als je het echt van veel mensen wil weten is de beste zoekterm op google 'average length nose' en anders denk ik dat je best een enquête opstart 😃 .

Groetjes , Lot
Met lengte, bedoel je dan van oog tot mond of hoever je neus uitsteekt zegmaar?
Oké, ik zag het onderwerp van dit topic en wauw, geweldig. Het is een keer iets anders. Ik heb zelf nog nooit gemeten hoe lang mijn neus is. Net zoals pin vraag ik me ook een beetje af vanaf waar je moet meten.

Groetjes A Girl In Love (realiseert zich nu dat ze heel erg graag haar gebruikersnaam wil veranderen omdat ik blijkbaar geen inspiratie had ofzo toen ik dit account maakte, haha)
haha, ik bedoel hoever je neus uitsteekt

ik vraag dit puur omdat ik eigenlijk heel veel topics zie met : lengte penis.
hier heb ik een keer een reactie van @menspersoon gezien die zei:"ik zou het wel een keer leuk vinden al zou het over iemands neus gaan ofzo"
ik zelf dacht hier hetzelfde over dus daarom dit topic:D
Oké, uitsteken dus.

Inderdaad wel leuk, het is weer eens wat anders. Het zou ook wel geinig zijn als iemand zo'n topic plaatst over de lengte van je kleine teen ofzo.

Het is eindelijk iets waar ik zelf aan kan meedoen :8

Ik merk maar weer dat het aardig lastig is om zonder spiegel een liniaal 90 graden op de neus neer te zetten, zodat je kan meten hoeveel deze uitsteekt... Ik heb daarom ook verschillende meetresultaten... Laten we het erop houden dat mijn neus tussen de 2 en 3 centimeter uitsteekt.
(Ik kwam er dus ook achter dat er nog iets van 3 mm ruimte is tussen de rand van het liniaal en waar het begint met het aangeven van die meetlijnen, als je snapt wat ik bedoel.) Ik denk niet dat mijn meetresultaten heel betrouwbaar zijn, maar goed :8:cool:

Wat is de lengte van jouw neus @Ronald?

Gr. Pin

Reageer