Skip to main content
Vraag

lengte lul

• November 23, 2025
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo mensen 

ik ben 15 jaar en word bijna 16 en ik heb een lul van 9 cm en ik ben bang dat het te klein is ik heb een vriendin die me wilt pijpen en ik ben bang als ze gaat denken dat ik een kleine heb heb ik een kleine kan iemand me helpen en tips geven 

2 reacties

• November 23, 2025

Seks is meer dan penetratie met de penis alleen. Gebruik ook je handen en je tong om haar te stimuleren. Sowieso zijn er maar heel weinig vrouwen die klaarkomen van alleen penetratie (penis in de vagina).
Wist je dat een kleine penis een groot voordeel bij het pijpen betekent? Je piemel gaat gemakkelijker voor een groot deel in haar mond en ze krijgt minder snel kramp in haar kaak. Misschien profiteer je als klein geschapen man wel van extra veel en extra lange orale seks. Elk nadeel heeft z’n voordeel, nietwaar?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 23, 2025

Hoi ​@Anoniem097374 er zijn al wel 744 topics die je kan lezen hierover (zoek maar eens "penis lengte 15" 🙄 en hier zijn de gemiddelde cijfers als je ze wilt weten: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284

Liefs Yusa