Skip to main content

lengte 15 jarige 170

• January 18, 2026
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi mensen, ik ben net 16 jaar geworden (jongen) en ik ben nu precies 170cm of 171 ofzo. Mijn ouders zijn allebei langer dan ik. (173 en 179).  Moet ik me zorgen maken en in hoe verre vinden meiden minder lange jongens dan gemiddeld aantrekkelijk. En hoeveel zijn andere jongens die op hun 16e rond de 170 waren daarna nog gegroeid. Alvast bedankt!

2 reacties

• January 18, 2026

heyy, niet alle meiden zullen je leuk vinden (ookal ben je lang) en er zijn ook veel meiden die 'kleine' jongens aantrekkelijker vinden, succes!

Forum|alt.badge.img

E gast maak u geen zorge oke je bent miss aan de kleine kant ma sws er zijn jongens kleiner dan u met een lief . ik ben groot (1m85 ) en ben 14 jaar ma kheb totaal geen lief ofz dus geen stress . Miss vind je een lief nog kleiner dan u ???  Voordeel van kleine mensen ( en nadeel van grote mensen ) is dat alles wat met gewicht te maken heeft ( push ups etc ) veel gemakklijker zijn .  Ik kan nu glk 20 push ups ma ik weeg ook glk 60 kg . waarsch kan jij gemakkelijk de 30 hale . hiermee kan je denk ik wel wat aantrekkelijker worden succes !