Hoi
Ik vind mijzelf echt heel lelijk...
Ik heb flaporen, geen borsten, een hele deuk net boven mijn buik (het is daar helemaal ingedeukt en nu lijkt het alsof ik een hele dikke buik heb) en nog veel meer.
Ik vind nu een jongen leuk maar hij kan mij nooooit leuk vinden en dat vind ik echt heel vervelend.
Ik heb ook nog nooit verkering gehad en er heeft nog nooit iemand mij leuk gevonden :(
Laatst deden we met onze vriendengroep doen, durf of de waarheid en toen vroegen ze aan een jongen wie hij het eerst een kus zou geven (hij kon tussen mij en mijn vriendin kiezen) en hij riep echt zonder na te denken kijhard mijn vriendin haar naam...
Die jongen die ik leuk vind daar sprak ik laatst weer mee af (met nog meer mensen er bij) en toen hadden wij 2 echt heel veel lol maar toen koos hij met doen, durf of de waarheid ook voor haar :(
Heeft iemand tips over hoe ik misschien leuker overkom of zo iets? (Ik durf mijn flaporen niet te laten corrigeren)
Alvast bedankt 🙂
Bladzijde 1 / 1
Oké je vind wat dingen niet zo maai aanjezelf dat kan maar dat jij het niet zo mooi vind betekend niet dat iemand anders het niet mooi vind flap ooren zijn echt niet zo opvallend als je denkt over dat je geen borsten hebt, ik ook niet ? maar erg vind ik het niet (ik werd er vaka door gepest en uitgelachen maar ik zelf vind het niet erg) je hebt gene rugpijn gene last met kleeding enzo als je nou echt wat grotere wilt zou ik pushup proberen (als je een bh wil ik wil er geen wand is ook niet nodig) maak je er niet al te druk over
Dan over die jongen hij kan je nogsteeds leuk vinden sommige jongens vinden meer meide leuk en zou jij met ddw tegen die jongen zeggen dat je hem leuk vind of kies je dan toch een andere jongen omdat je bang bent het te vertellen als hij je leuk vind doet hij dat 90% zeker en als hij je niet leuk vind kom je daar ook wel overheen het komt goed maak ej niet te veel druk lelijk ben je niet wand lelijk is niemand
Suc6
Groetjes?
Dan over die jongen hij kan je nogsteeds leuk vinden sommige jongens vinden meer meide leuk en zou jij met ddw tegen die jongen zeggen dat je hem leuk vind of kies je dan toch een andere jongen omdat je bang bent het te vertellen als hij je leuk vind doet hij dat 90% zeker en als hij je niet leuk vind kom je daar ook wel overheen het komt goed maak ej niet te veel druk lelijk ben je niet wand lelijk is niemand
Suc6
Groetjes?
Je moet niet zo negatief over jezelf zijn, iedereen is mooi op zijn eigen manier.
Je vind echt wel iemand waarmee je een relatie kan nemen, het kost alleen tijd. Ik ben ook al 17 jaar single and still waiting.
En flaporen kunnen ook kets unieks en moois zijn, sommige jongens vinden het juist erg aantrekkelijk.
Dus maak je geen zorgen het komt wel goed.
En die jongen die je leuk vind kan ook bij doen, durf of waarheid liegen dus je moet dat niet al te serieus nemen.
Je vind echt wel iemand waarmee je een relatie kan nemen, het kost alleen tijd. Ik ben ook al 17 jaar single and still waiting.
En flaporen kunnen ook kets unieks en moois zijn, sommige jongens vinden het juist erg aantrekkelijk.
Dus maak je geen zorgen het komt wel goed.
En die jongen die je leuk vind kan ook bij doen, durf of waarheid liegen dus je moet dat niet al te serieus nemen.
Hoi!
Ik vind mezelf ook lelijk, maar het boeit mij niet echt. Ik ben wie ik ben en daar ben ik blij mee.
Ik vind mezelf ook lelijk, maar het boeit mij niet echt. Ik ben wie ik ben en daar ben ik blij mee.
Hoi
Je hebt een paar dingen die je niet mooi vindt aan jezelf. Dat is jammer, want die dingen zorgen er waarschijnlijk voor dat je je schoonheden niet meer ziet.
Misschien vindt die jongen je net wel leuk, en wilde hij dat nog even voor zichzelf houden, en zei hij daarom de naam van je vriendin. Heb je het gezellig als je met die jongen samen bent? Heb je al geprobeerd wat meer met hem samen te zijn, of een gesprek met hem te voeren?
Misschien heb je een paar dingen aan je lichaam die niet in jouw "schoonheidsideaal" passen, maar wie weet verdrinkt die jongen in jouw mooie ogen, of vindt hij jouw haar helemaal geweldig :)
Groetjes
x
Je hebt een paar dingen die je niet mooi vindt aan jezelf. Dat is jammer, want die dingen zorgen er waarschijnlijk voor dat je je schoonheden niet meer ziet.
Misschien vindt die jongen je net wel leuk, en wilde hij dat nog even voor zichzelf houden, en zei hij daarom de naam van je vriendin. Heb je het gezellig als je met die jongen samen bent? Heb je al geprobeerd wat meer met hem samen te zijn, of een gesprek met hem te voeren?
Misschien heb je een paar dingen aan je lichaam die niet in jouw "schoonheidsideaal" passen, maar wie weet verdrinkt die jongen in jouw mooie ogen, of vindt hij jouw haar helemaal geweldig :)
Groetjes
x
Het is over het algemeen zo dat jongens niet zo zeer op uiterlijk vallen (vinden het wel leuk om naar een fotomodelletje te kijken) maar meer op meiden die zelfverzekerd overkomen.
Met andere woorden, wees gewoon trots op je flaporen, grote tieten gaan alleen maar hangen als je je beha uit doet, en die deuk in je buik.... Een keertje beginnen met wat buikspier oefeningen?
Zorg dat je kleding draagt waarin je je lekker voelt, doe je haar leuk en kijk in de spiegel en zie dat er een lekker wijf staat, een gedrag je ook zo. Wedden dat ie volgende keer voor jou kiest? Het is allemaal "houding" in plaats van "uiterlijk"!
Met andere woorden, wees gewoon trots op je flaporen, grote tieten gaan alleen maar hangen als je je beha uit doet, en die deuk in je buik.... Een keertje beginnen met wat buikspier oefeningen?
Zorg dat je kleding draagt waarin je je lekker voelt, doe je haar leuk en kijk in de spiegel en zie dat er een lekker wijf staat, een gedrag je ook zo. Wedden dat ie volgende keer voor jou kiest? Het is allemaal "houding" in plaats van "uiterlijk"!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.