Last van vermoeidheid.

  • 14 February 2019
  • 35 reacties
  • 311 Bekeken

Badge +1
Ik ben elke dag moe,
het maakt niet uit hoe veel ik slaap.
of hoe vaak ik me inspan.
ik lich zelfs op school te slapen

groetjes XXX

35 reacties

Hey Annolieverd

Hoe voel je je nu?

Gr. Kenshin
Badge +1
hey @Kenshin

vandaag was ik weer moe.
ik heb sinds gisteren alleen maar hoofdpijn

groetjes XXX
Wat vervelend dat je naast de vermoeidheid last hebt van hoofdpijn. Denk je dat je ouders je hiervoor wel naar de huisarts zullen laten gaan? Je zou kunnen zeggen dat je je niet kan concentreren voor school met zulke hoofdpijn. Wie weet zien ze dan het belang van de huisarts in.

Gr. Kenshin
Badge +1
Hey @Kenshin

bedankt dat je meedenkt.
mijn moeder wilt nog steeds niet naar de huis arts.

groetjes XXX
Denk je dat je met je moeder kan bespreken waarom ze niet naar de huisarts wil? Afhankelijk van je ziekteverzekering, wordt een groot deel van de rekening terugbetaald.

Het lijkt me nuttig om eens onderzocht te worden door een arts. Wie weet ben je geholpen bij de huisarts, en krijg je tips mee hoe je van die vermoeidheid afkomt.

Gr. Kenshin
Badge +1
Hey @Kenshin

er valt niet in discussie te gaan.

Groetjes XXX
Hi Annolieverd

Hoe voel je je nu? Lukt het om acht uur slaap te halen?

Gr. Kenshin
Badge +1
Hey @kenshin

ik slaap minimaal 9 uur.
ik voel me nu goed.

groetjes XXX
Fijn dat je je momenteel goed voelt. Misschien is het nuttig om een dagboekje bij te houden met wanneer je je goed en minder goed voelt. Wie weet zie je er een patroon in. In dat dagboekje kan je onder andere je voeding en activiteiten noteren. Een link tussen je vermoeidheid en menstruatiecyclus is ook mogelijk. Het lijkt me nuttig om dat ook bij te houden.

Er bestaan apps om dergelijk dagboekje bij te houden, maar je kan het ook op papier doen.

Gr. Kenshin
Badge +1
Hey @Kenshin

bedankt voor de tip.
groetjes XXX

Reageer