Vraag

lange schaamlippen en rare kleur

  • 16 December 2019
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oké oké ik ben heel onzeker over mijn vagina.. ik vind hem raar en gewoon niet zo mooi ofzo. ik vind dat ik lange schaamlippen heb en ze doen niet pijn maar het is niet fijn bijv met dragen van string. Ook vind ik de kleur raar, mijn schaamlippen lijken wel paars en zit geen gevoel in eigelijk. Ik vind dit raar want op internet zijn ze roze of bruin achtig,,, en de mijne dus niet. 
ik schaam me ervoor sinds een tijdje en komt omdat ik een vriendje heb denk ik, niet dat hij het een probleem zou vinden maar ik voel me er niet fijn bij... 


3 reacties

Zeker in dit geval is het misschien niet zo best om jezelf met mensen op het internet te vergelijken.
Dat is natuurlijk een ideaalbeel en het is niet ongebruikelijk dat men die foto's of de schaamlippen bewerkt.
Zolang jij er geen last van hebt is het in ieder geval goed.
Als ze gewoon “werken” en jouw vriendje het geen probleem zou vinden, waar maak jij je dan nog zorgen over?

Hallo Its just me and thats it :)

Wat maakt het uit? Je vriendje vindt het toch geen probleem dus waarom zorgen maken daarover. Niemand anders ziet (waarschijnlijk) je vagina.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Hey! ik heb een tijdje hetzelfde over mijn schaamlippen (vulva's) gedacht als jij nu en ik moet zeggen dat jouw beschrijving heel erg lijkt op de mijne. Zolang het geen pijn doet of iets anders is er niks mis mee. Het kan ook heel goed zijn dat strings pijn doen. Omdat er door een dun oppervlak stof veel druk op 1 plek komt kan het gevoelig zitten. Wat je vriendje betreft: als hij van je houdt en genoeg kennis heeft dat er veel meer verschillende soorten vulva's zijn, zal hij het geen probleem vinden. Op het internet staan vaak onrealistische beelden. Hier zijn wat tips tegen je onzekerheid over je schaamlippen: Als je netflix hebt kun je  sex education gaan kijken. Of naar de instagram pagina gaan van The Vulva Gallery. Ook op de website alle-vulvas-zijn-mooi.nl lees je verhalen van mensen die onzeker waren over hun schaamlippen.

Heel veel succes! En je zal ooit echt wel van je schaamlippen gaan houden hoe ze zijn! xxx <3

Reageer