Skip to main content

lang geleden (luiers)

• March 26, 2026
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal! 👋

Het is alweer een tijdje geleden, dus ik ben super benieuwd: hebben jullie nog nieuwe verhalen rondom luiers? 😊
Misschien iets leuks meegemaakt met een luier, of juist iets wat wat minder ging? Alles mag gedeeld worden!

Ik vind het altijd interessant om te horen hoe anderen hun ervaringen met luiers beleven, dus laat vooral van je horen in dit topic! 💬

Voel je trouwens nergens toe verplicht — deel alleen wat je zelf fijn vindt om te delen 😊

Hoi hoi!       (en ja ik heb emoties ontdekt Ik vind ze leuker dan ik had gedacht😄)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 27, 2026

Ik praat meestal liever over dat het iets medisch is.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 4, 2026

Behalve dat ik nu een vriendin heb die ook draagt heb ik niet zoveel meegemaakt. Zij vindt het ook leuk om te dragen maar ze plast ook nog in bed. 

Heb jij nog iets (nieuws) meegemaakt?

Seashell 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 4, 2026

Ik draag ze omdat het moet maar gelukkig is me vriendin er voor me en soms me zusje als ze weer een drukke week heeft op school of er feestdagen zijn dus ze krijgt er deze dagen weer een aan wegens Pasen. 

Dat zijn toch voor haar moeilijk dagen om droog te blijven.

Alleen mag mijn moeder die niet aan doen dat moet ik doen  (mijn grote zus doen zegt ze dan)

Heb het 1 keer gedaan toen ik bij me vriendin was gelukkig woont me vriendin 2 straten verder hihi  was met kerst 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 6, 2026

Hoe zit dat bij jou ​@hoi1122334455 heb jij nog nieuwe verhalen? En kan je nog steeds 24/7 dragen en hoe gasn je ouders hier atm mee om?

Gewoon benieuwd…

Seashell 😘