Vraag

Krassen op arm verbergen.

  • 17 October 2018
  • 4 reacties
  • 580 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Had een donkere periode waarbij ik mezelf sneed. Niet diep en het bloedde niet. Maar het valt enorm op het is op m'n arm. Ik heb vaak gezegd dat het door m'n kat kwam. Maar er komt binnen kort een zoektocht zeg maar voor modellen. Er zijn veel mensen die zeggen dat ik moet meedoen. Maar ja, wie kiest er nu iemand met krassen op haar op? Ik zoek een manier om ze zo goed mogelijk te verstoppen. Zo dat ik misschien toch een kans heb.
Alle tips zijn welkom 🙂

4 reacties

Hoi,

Misschien helpt het om er foundation op te doen. Dit kan alleen als de wonden dicht zijn, maar als ze nooit hebben gebloed, zal dat wel het geval zijn.

Ik vraag me dan wel af hoe het kan dan ze zo zichtbaar zijn als ze überhaupt nooit hebben gebloed.
Hoe lang geleden heb jij dat gedaan?

Ik hoop dat je in de toekomst het niet meer nodig vindt om jezelf te snijden en dat je niet al te veel last zal hebben van je littekens.

Gr. Pin
Hoi,

Misschien helpt het om er foundation op te doen. Dit kan alleen als de wonden dicht zijn, maar als ze nooit hebben gebloed, zal dat wel het geval zijn.

Ik vraag me dan wel af hoe het kan dan ze zo zichtbaar zijn als ze überhaupt nooit hebben gebloed.
Hoe lang geleden heb jij dat gedaan?

Ik hoop dat je in de toekomst het niet meer nodig vindt om jezelf te snijden en dat je niet al te veel last zal hebben van je littekens.

Gr. Pin

Hey,
Weet het zelf niet waarom ze zo opvallen. Ik heb dat ergens in maart, april gedaan.
Dankje voor de tip.
Vreemd dat ze dan nog opvallen. Zijn ze rood of wit of een beetje allebei? En waar heb je het precies op je arm gedaan?

(Je hoeft deze vragen niet te beantwoorden, want in principe hebben ze niet zo veel met je topic te maken, maar ik zat gewoon te denken van, als je het niet diep hebt gedaan en het niet is gaan bloeden, waarom valt het dan op?)

Je kan btw ook kleding kiezen die je armen bedekt. Mocht je daar keuze in hebben.
Heyy,
Ik ben het met Pin eens, je kunt zeker proberen om foundation te gebruiken. Het laat je littekens niet verdwijnen, maar ze worden wel minder zichtbaar. Als de littekens alleen op je onderarm zitten, kun je een aantal armbandjes om doen, zodat ze minder opvallen. Je kunt natuurlijk ook gewoon iets aan doen met lange mouwen. Ik snap dat je liever niet wilt dat iedereen het ziet, maar wees trots op wie je bent!!

Reageer