Vraag

Knobbeltje in mijn Lies!?

  • 18 August 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Afgelopen dinsdag heb ik een knobbeltje in mijn lies ontdekt. Het is zo groot als een erwt en zit, volgens mij, vast onder mijn huid. Ik heb toen online gekeken wat het was. Ik ging er vanuit dat het een onderhuidse puist was. Vandaag tijdens het douchen probeerde ik het uit te knijpen met als enig resultaat dat het knobbeltje en een stukje huid eromheen paars werden, en daaromheen geelzig met lichtrode vlekjes (miss van het uitknijpen??). Het doet geen pijn, maar het is een klein beetje gevoelig.
Ik had ook last van m'n onderrug sinds maandag, maar dat wordt gelukkig minder. Ik heb geen andere klachten.

Toen ik net online keek vond dingen als: liesbreuken, zaadbalkanker en een lymfenvatontsteking. Dat laatste heb ik vier jaar geleden gehad. Dus nu maak ik me wel zorgen.

Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn? Ik ga liever niet naar m'n ouders of huisarts, omdat het daar beneden zit.

2 reacties

Ik zou verder zoeken en het even laten wachten. Ga er niet aan zitten en knijp het niet uit. Als het na een tijdje (paar weken denk ik) nog niet weg is, moet je wel naar de huisarts of moet je het aan je ouders vertellen. Als het minder wordt, hoeft dat niet.

Groetjes,

Geen_Naam

Zoek er wel wat meer over op op internet.
Als jij je er erg veel zorgen over maakt, dan zul je wel naar de huisarts moeten gaan om er echt achter te komen wat het is.
Ik ben natuurlijk geen arts, dus dit is slechts giswerk:
Pijn in je onderrug lijkt mij hier los van staan.
Het lijkt mij gewoon een lymfevat, maar dat ik natuurlijk niet zeggen, omdat het verder geen pijn doet en slechts dat bolletje is
Gezien je al eerder die ontsteking had neem ik aan dat je wel door zou hebben hoe dat zou zijn en een tumor lijkt mij onwaarschijnlijk op zo'n leeftijd.
Wederom kan ik daar niets over zeggen, dus zul je pas echt zekerheid krijgen wanneer je en deskundige bezoekt.

Reageer