Vraag

Knobbel op schaamhaarplek

  • 29 December 2018
  • 6 reacties
  • 1015 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Jongen 14 jaar en ik heb op de plek waar mijn schaamhaar groeit een klein knobbeltje lijkt het wel. Ik krabte even en ik voelde een klein bultje. Is dit erg??? Of ernstig????? Help???? Ik ben bang

6 reacties

Hoi,

Waarschijnlijk is het niks. Gewoon een pukkeltje. Ziet het bultje er egaal uit? Heeft het een vreemde kleur?

Als het er vreemd uitziet voor een bultje, het pijn doet, er vocht uitkomt of blijft groeien, is het handig je huisarts te bezoeken. Anders is er waarschijnlijk niet veel aan de hand.

Als je je er niet fijn bij voelt, is het altijd nuttig om even langs te gaan. Dan kan je huisarts je in ieder geval geruststellen.

Als je dat niet vervelend vindt, kun je het ook aan (een van) je ouders laten zien. Dan kunnen zij het ook beoordelen.

Gr. Pin
Hoi! Bedankt voor je reactie!!! Maar het heeft gewoon dezelfde kleur als mijn normale huid en verder is er niks op aan te merken en het doet ook geen pijn. Het buitje is ook gewoon klein en zie je niet eens
Dan lijkt het me niks om zorgen over te maken. Je kunt werkelijk waar overal pukkeltjes krijgen hè. In je schaamstreek, op je kont, in je gezicht en zelf op je ooglid...

Houd het gewoon in de gaten. Gebeurt er iets abnormaals, ga dan naar de huisarts. Verder lijkt mij er weinig aan de hand :)

(Nogmaals, als je hem blijft stressen, is naar de huisarts gaan nooit erg. Huisarts is ook gratis: word gedekt door je verzekering).

Gr. Pin
Dankjeee
Ik ben dan wel een meisje maar ik heb ook zo een knobbeltje. Ik vind het echt irritant en weet ook niet of het normaal is.
ik heb het ook gehad, gaat gewoon weer weg.

Reageer