Vraag

Knap genoeg voor model zijn?

  • 22 April 2019
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben Tom, 16 jaar en ik wil graag model worden. Ik heb de maten enzo er wel voor maar ik weet niet of ik knap genoeg ben. Ik weet niet hoe ik hier achter moet komen. Ik durf het ook tegen niemand te vertellen dat ik dit wil zolang ik niet zeker weet dat ik knap genoeg ben. Wat moet ik doen???

Tom

3 reacties

Om model te worden hoef je niet knap te zijn, je moet uniek zijn.
Iedereen is mooi op z'n eigen unieke manier!
Ik snap je angst en terughoudendheid, maar het zal je niet vooruit helpen.

Probeer het gewoon eens, schrijf je in voor een modewedstrijd, of probeer model te worden bij een kledingwinkel in jouw buurt,... Met iets klein proberen en dan zien of je succes hebt.

Ik denk dat het echt geen kwaad kan het er met iemand over te hebben. Is er niemand als een goede vriend,broer/zus,... aan wie je het durft te vragen?

Ik zou je echt aanraden er gewoon voor te gaan en het eens uit te proberen. Een nee heb je,een ja kun je krijgen. Komop, ik geloof in je!

Groetjes
Lot
Hey Tom,

Wat @xLotx zegt van: schrijf je eens in voor een modewerdstrjd, is wel een goed iddee.

En om model te zijn hoef je niet knapp te zijn, natuurlijk mag dat wel.

Je kunt het misschien vertellen aan een broer/zus/vriend/vriendin in iedergeval iemand die je kunt vertrouwen en het voordat jij er klaar voor bent niet aan iedereen doorlult.

Als jij het echt wel moet je het doen, en er echt voor gaan.

Groetjes,
Lise

Reageer