Skip to main content
Vraag

kleine penis

• January 24, 2026
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee ik heb een vraag voor iedereen die rond de 15/16 jaar is: 

Ik ben nu nog 15 maar word over een paar weken 16 mijn penis is nu stijf 10cm dat is voor mijn gevoel echt heel klein want als ik hier op alle forums hierover kijk zie ik dat iedereen rond de 15cm heeft ik heb wel al sperma en schaamhaar beenhaar etc maar m’n penis is ook al een tijd niet gegroeid is er iemand die hetzelfde heeft??? 

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 24, 2026

Geloof niet iedereen. Er wordt vaak onzin verteld hier. De gemiddelde penislengte op aarde is rond de 13 cm bij volwassenen. Hier hebben we ook nog de gemiddelde cijfers. https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37 

Liefs Yusa 😘

• January 24, 2026

@Anoniem1502  je moet hier ook niet iedereen geloven 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 24, 2026

Inderdaad kan je beter wat je op forums ziet wel met een korreltje zout nemen, er zijn zat jongens die wat overdrijven over de afmetingen.

Verder is t eigenlijk heel simpel, bijna alle (95%) mannen met een volgroeide penis, hebben een lengte die ergens tussen de 9 en 16 cm valt, wat als normaal wordt gezien. En dus maar 5 procent die daar buiten vallen met een onder of bovengemiddeld grote piemel. Met 10 cm val je dus gewoon in het blok met veel voorkomende lengtes, en is dus niet ongebruikelijk, of extreem klein. Tegelijkertijd zit 10 cm wel richting de ondergrens van dat blok, dus ondanks dat er heel veel jongens zijn met een even grote of nog iets kleinere penis zullen er nog veel meer jongens zijn die een grotere piemel hebben.