Vraag

kleine borsten


Reputatie 4
Badge +3

Ik heb hele kleine borsten. Ik draag wel een bh maaf heb het niet persee nodig. Ik heb 65 aa. En ik ben 13 jaar. Iedereen uit mijn klas heeft al borsten en ik ben plat.  Ik heb ook niet echt het idee dat ze groeien l. Weet iemand hoe ik ze groter kan maken of kan laten lijken.

Nog een extra vraag voor de jongens: vinden jullie grote borsten mooier of aantrekkelijker?

Groetjes xxx


20 reacties

Da's vervelend. Maar ook bij jou zullen ze binnenkort gaan groeien. De een is even eerder dan de ander. Niks om je voor te schamen, da's gewoon de natuur. Echt tips om ze groter te laten lijken zou ik zo niet weten. Heb wel gelezen dat borstmassages kunnen helpen om het groeien te bevorderen. Zoek maar eens op internet.

 

Link verwijderd door De Kindertelefoon, nav forumregel 8.

Reputatie 3
Badge +3

Het kan zijn dat je gewoon wat later in de pubertijd komt. Dat is helemaal niet erg. Ik ben een jongen trouwens en grote borsten zijn altijd mooi, maar het gaat veeeeel meer over de persoon zelf

Hoi

 

Aangezien je nog maar dertien bent, zit de kans er dik in dat je borsten nog zullen groeien, zoals hierboven al gezegd werd. Vermoedelijk gebeurt dit bij jou eenvoudigweg wat later. 

 

Qua borsten heb ik niet echt een voorkeur qua grootte. Misschien dat ik zelfs liever een kleinere maat zie in plaats van hele grote. Het gaat ‘m uiteraard in de eerste plaats om de persoonlijkheid.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

dankjewel allemaal! xxx

Reputatie 4
Badge +3

Het kan zijn dat je gewoon wat later in de pubertijd komt. Dat is helemaal niet erg. Ik ben een jongen trouwens en grote borsten zijn altijd mooi, maar het gaat veeeeel meer over de persoon zelf

ik zit al wel een tijdje in de pubertijd. Ik heb al heel lang schaamhaar en afschijding, maar ik ben ook maar 1 meter 50. de dingen die ik wil komen gewoon later. mijn moeder had ook nog niks op mijn leeftijd en ze werd ook pas ongesteld toen ze eind 15 was. dus ik hoop ik ook.

Ik denk dat de meeste jongens het er mee eens zijn dat het om de vorm gaat, niet grootte.

hii (jongen hier)

De meeste meisjes eindigen hun borstgroei tussen de leeftijd van 16-18, dus eigenlijk zal je eindigen op b of c. en ik vind alle soorten borstenmooi ♥

byee

Badge

Hoii!,

Het verschilt heel erg bij personen!, mijn borsten begonnen te groeien toen ik 9 was (ben nu 12) en heb nu een B (bijna C) cup, dus het verschilt echt en het ligt vaak ook aan hoe vroeg je moeder, oma enzovoorts het kregen, ik heb sinds die tijd ook al afscheiding, schaamhaar, okselhaar, ben sinds mijn 10e ongesteld,

 

Heel veel meiden in mijn klas ( de 2e) zijn ook nog plat, het komt echt nog wel meis!

 

kusjess

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Zoals meerdere mensen al gezegd hebben kunnen ze nog groeien. Hele grote borsten vind ik juist niet mooi, maar iets is wel fijn. 

 

btw, als iemand niet voor je gaat (als dat een van je angsten is) omdat je kleine borsten hebt is hij sowieso geen goede vriend :)

Groetjes

Zoals de meeste hebben gezegd

Het maakt niet uit.

Er is geen goed of fout. 

Je bent 13 jaar, ik neem aan dat jou klasgenoten ook ongeveer die leeftijd zijn. Vooral de jongens op die leeftijd zijn ongelooflijk kinderachtig en meelopend. (Niet allemaal hoor). Dus trek er niets van aan als ze jou plat noemen of zoiets. Kleine borsten zijn juist hartstikke mooi en schattig! Ik weet zeker dat jij gewoon hartstikke mooi bent :)

Ken je het spreekwoord: klein maar fijn?

Ik ben klein voormaat hoe groot ik ben🤣 en flat chested maar ben opzich klein, ik heb een goede vriend en paar andere ook die mij leuk vinden wie ik ben en klein, zelfs kleine borsten lol🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 dat geld voor 1 iemand dan.

Maar oke, klein zijn enzo is niet altijd een negatief iets, je hebt een voordele van vele dingen ook.

Niet getreurd, het komt goed hoor😄😎

 

Ik bedoel voordeel

Reputatie 1
Badge +2

Heyyy, ik ben pas 12 en ik heb al sinds midden groep 6 borsten. Ik schaamde me kapot want bij niemand het borsten ook nog niet in groep 8! Ik durfden niet eens met ze om te kleden tijdens gym nu ga ik na de 1e en hoop nu dat meer mensen ze hebben! Dus ik zou als ik jou was zeggen ben blij dat je ze nu nog niet hebt!! Ik denk dat jou tijd nog komt😘

Hey, Ik ben een jongen van 15 en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat jongens je niet willen omdat je niet zulke grote borsten hebt. Ik vind persoonlijk kleine borsten mooier :). Klein zijn moet ook niet zon probleem zijn. Je moet gewoon de juiste jongen vinden;)

Heyy Je hoeft je echt geen zorgen te maken of je ene lichaamsdeel groter of kleiner is dan bijv. die van je vrienden ook bij jouw komen ze wel en als ze iets kleiner blijven is dat maar zo. Vergeet niet je bent goed zoals je bent! 
Ik had zelf bijv. dat ik veel eerder en grotere borsten had dan mijn vriendinnen en dat maakte me best onzeker of ik ze misschien te groot zou krijgen of iets maar het scheen gwn een beetje in de familie te zitten dat de vrouwen bij ons eerder gingen puberen en stuff.

groetjesss 

Reputatie 1
Badge

hey.

Ik heb daar zelf geen probleem mee, maar ik kan me voorstellen dat je daar een beetje onzeker van voelt.

Ik zou er met iemand over praten.

 

Ik denk niet dat jongens dat heel erg vinden(sommige wel) en als ze het wel erg vinden dan zijn ze niet goed genoeg voor je.

groetjesss

Badge

Hey ik ben 12 en heb nu ongeveer a heb gehoord dat je van melk producten ook grotere krijgt en je bent 13 dus het kan altijd nog komen en het is ook helemaal niet erg om kleinere te hebben maar je kan proberen sommige etenswaren  groetjes 

Badge

Halo, 

Ik ben 15 en ik heb B ook niet een van de grootste toen ik 13 was zoals jouw had ik ook een aa dus stress niet 😉 je kunt ook kijken naar je mama haar maat het zou wel eens naar die grote kunnen gaan.

toen ik aa had vonden de jongens het niet erg ze kijken vooral naar je hoofd en u kont.

Badge

Hoi, ik dacht laat ik mijn ervaring ook ff delen.

in groep 6 begon ik ongeveer met topjes dragen, toen dus niks bijzonders gewoon omdat andere meiden dat deden in groep 8 begon ik met een aa bh zonder beugel ik had vrijwel niks en dat bleef hee lang zo, ik was mega onzeker want op de middelbare school had iedereen wel wat zeg maar. Ik zit nu in de 3e en heb net een cup B bh gepast wat dus eindelijk past. Het is bij mij heel langzaam gegaan maar ik merk dat het steeds sneller gaat. Dus voor alle meiden die onzeker zijn over hun boobs. Don’t worry ik ben nu 14 en heb ze haha maar de een heeft ze vroeger de ander ze later. Stel je krijgt niet hele grote borsten is dat natuurlijk ook oke! Laat het op je afkomen en probeer het te accepteren. Xx Beer

Reageer