Skip to main content

Heyy, ik ben een meisje van 14.

Ik heb sinds kort mijn zomerkleren van vorige seizoen gepast en paste nauwelijks meer iets! Dat komt doordat ik veel meer rondingen heb gekregen bij mijn heupen en mijn borsten zijn ook erg gegroeid (A—>C).

Hebben jullie tips voor shirtjes die ik kan dragen die wel leuk zijn maar mijn borsten er niet erg uitkomen zeg maar?
Alvast bedankt! x Rianne

Heyy, ik ben een meisje van 14.

Ik heb sinds kort mijn zomerkleren van vorige seizoen gepast en paste nauwelijks meer iets! Dat komt doordat ik veel meer rondingen heb gekregen bij mijn heupen en mijn borsten zijn ook erg gegroeid (A—>C).

Hebben jullie tips voor shirtjes die ik kan dragen die wel leuk zijn maar mijn borsten er niet erg uitkomen zeg maar?
Alvast bedankt! x Rianne

hiii Rianne,

Ik zit er ook mee en je kunt het toch niet altijd helemaal voorkomen. Maar je kunt losse shirts dragen zodat het minder opvalt. Verder kun je bijvoorbeeld dingen met patroontjes dragen zoals een aparte broek zodat je de focus niet naar je bovenlijf “lokt”.

Je kunt gewoon alles dragen wat je leuk lijkt. En het maakt niet heel erg uit. Ik wou ze in het begin eerst ook heel erg bedekken maar het heeft helemaal geen zin. Ik bedoel.. who cares? Het is jouw lichaam en je hoeft je er niet voor te schamen! 💖

Met vriendelijke groetjes, Lianne 💫

Dankjewel voor je reactie! x

Heyy, 

Je kunt gewoon alles dragen wat je leuk vindt. Rondingen zijn normaal bij vrouwen er is dus niks vreemds aan ;)

Losse shirts kunnen inderaad helpen. Je kan eventueel ook een sport bh dragen. Dit maakt alles net iets platter.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)

Gr. Anoniem16jaar

Reageer