kledingstyles jongens

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen!

ik had een vraagje, vooral voor de meiden.
ik ben erg benieuwd wat voor kledingstyles jullie mooi vinden bij een jongen.
ik zelf ben licht getint, bruin/zwart haar, diepe donkerbruine ogen en 16 jaar oud.
persoonlijk vind ik het mooi om bijvoorbeeld zo'n zwarte daily paper broek aan te doen met een wit shirt erop.
ook doe ik nog een paar kettingen om. plus witte nike schoenen.
ik vind het best gewaagd, mijn ouders vinden het ook niet top, maar ik voel me er wel goed in ofzo.
wat vinden jullie hiervan? of hebben jullie nog tips voor mij?

gr Thijs

3 reacties

Oke dit gaat klinken als de meest lame shit ooit!! Maar als jij t leuk vind en het lekker vind zitten ga dr voor... Ja ik bedoel zoals je het beschrijft klinkt het echt top! Maar zelfs als dat het niet was gwn lekker doen
Hey Thijs

Als jij je goed voelt in de kleding die je draagt, is de kans groot dat je dat zelfvertrouwen uitstraalt. Met wat zelfvertrouwen staat iedereen goed. Dat je ouders niet altijd akkoord gaan met je keuze qua kleding kan ik me voorstellen, je bent daar vast niet de enige in, maar zolang jij tevreden bent over je outfit, is dat ok.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +1
Hoi,
Draag wat je leuk vind! Het klinkt misschien heel gewoon maar het is echt zo. Als je kleren aan gaat trekken wat je niet leuk vind kun je je onzeker gaan voelen. Je kunt dan helemaal gaan stressen om je kleren. Dat hoeft echt niet. Het maakt niet uit wat anderen ervan vinden, het is jouw smaak!! Iedereen heeft een andere smaak. Je kunt nooit kleren aandoen die iedereen mooi vind.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt... en blijf jezelf. STAY STRONG

Reageer