Vraag

Kleding

  • 18 October 2019
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Ik heb zelf eigenlijk ook wel een vraagje. Ik heb een tijdje geleden een heel net pak gekocht, compleet met blouse, jasje, pantalon, stropdas alles. Denken jullie dat het ongepast is om dit naar school te dragen, nu draag ik het alleen maar naar speciale gelegenheden.

Bedankt!


5 reacties

Hoi

 

In principe lijkt het me niet ongepast om zulke nette kleding naar school te dragen, maar vermoedelijk zou je je tussen de eerder informeler geklede leerlingen wat ongemakkelijk kunnen voelen. Het lijkt me handiger om dit pak te bewaren voor speciale gelegenheden, bv. een belangrijk examen of event, zodat je er op dat soort momenten extra netjes uitziet. 

 

Groetjes

Kenshin

Het lijkt me handiger om dit pak te bewaren voor speciale gelegenheden, bv. een belangrijk examen of event, zodat je er op dat soort momenten extra netjes uitziet. 

 

Ja dat is wat ik nu doe, maar goed om te zien dat anderen daar ook zo over denken ;)

Misschien zou je semi-formele kleding kunnen dragen voor school. Een hemd met een broek bijvoorbeeld. Da’s niet zo formeel als een kostuum, maar wel netter dan wat de meeste jongeren dragen. 

 

Gr. Kenshin

Gaaf! Ik heb niks met die nikebroekjes. Zelf begon ik ook blousen te dragen naar school. Soms krijg je wel '’Kakker'’ maar dat maakt helemaal niks uit! Lekker dragen. 

Heyy,

Je kna 't ofc dragen naar school je moet gwn aandoen wat je zelf wilt, maar misschien is het toch inderdaad wat handiger om het pak te bewaren voor speciale gelegenheden. Je zou wel gewoon een blouse met een spijkerbroek bijvoorbeeld aan kunnen doen (en als je dat wilt kan je ook nog van die nette schoenen erbij aandoen). Dat kan namelijk prima, en dan zie je er ook nog netjes uit👏🏻 (niet dat mensen met Nike broeken ofzo er niet netjes uitzien maar je snapt wel wat ik bedoel😂). K hoop dat ik je een beetje hiermee heb kunnen helpen. Succes verder!! 

Joejoe 

 

Reageer