Vraag

Klaarkomen en voorvocht

  • 9 December 2020
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Badge

hallo iedereen,

vaak als ik mezelf zit af te trekken dan heb ik na een tijdje het gevoel alsof ik klaarkom maar dan komt er doorzichtig plakkerig spul uit. ik heb ergens gelezen dat dit voorvocht is...? kan iemand me vertellen wat er aan de hand is want ik snap t niet helemaal. ik trek mezelf opzich wel vaak af maar ben nog nooit klaargekomen.. kan iemand helpen?


2 reacties

Hoi lieve @A B S S,

Het witte plakkerige spul dat uit je geslachtsdeel komt is inderdaad voorvocht. Het is totaal niet gek dat je nog niet kan klaarkomen. Dit komt ergens tijdens je puberteit nog wel. Net zoals meisjes ongesteld worden. Dit is dus bij iedereen anders. De meeste jongens krijgen hun eerste zaadlozing tussen hun 11e en 16e. Meestal komt dit na de natte droom. Heb je die al gehad? Maar in iedere geval zul je tot die tijd gewoon voorvocht produceren. Dit is normaal en gezond.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Maak je geen zorgen; het komt nog wel!

soyeonx ♡

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Hoi @soyeonx 

bedankt voor het antwoorden! 

nee, ik heb nog geen natte droom gehad. maar ik heb al wel van heel veel jongens uit mijn klas gehoord dat ze dat al hebben gehad en klaarkomen met sperma. ik zeg dan ook gewoon dat ik dat ik ook al heb gehad anders voel ik me heel apart ofzo als ik zeg dat ik dat nog nooit heb gehad...

Reageer