Skip to main content
Vraag

Kinderen met luiers

• January 17, 2026
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy ik heb gelezen dat er op dit forum kinderen zijn die nog luiers dragen en daarin poepen. Ik was benieuwd hoe dat kwam en hoe het is om nog in een luier te poepen. en hoe dit gebeurd en voelt.

Groetjes maartje❤️

10 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 17, 2026

Draag jij er zelf dan ook en zo ja wil jij er dan meer over vertellen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 18, 2026

heb wel eens in een drynite geplast maar ben benieuwd hoe het is voor kinderen die nog echt in een luier poepen.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

heb wel eens in een drynite geplast maar ben benieuwd hoe het is voor kinderen die nog echt in een luier poepen.

Korte uitleg van chat GPT

Voor jonge kinderen is poepen in een luier normaal en meestal neutraal: ze voelen wat druk en daarna ontspanning, zonder schaamte of veel bewustzijn. Pas later, bij zindelijk worden, verandert dat.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 18, 2026

jaa was vooral benieuwd naar hoe het is voor kinderen van onze leeftijd en op het forum

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Ik was benieuwd hoe dat kwam en hoe het is om nog in een luier te poepen. en hoe dit gebeurd en voelt.

Hi ​@Maartje ik heb niet vaak een poepluier maar het kan wel eens voorkomen... 👉👈 Soms moet ik gewoon ineens erg nodig en kan ik het nog wel eventjes ophouden. Maar als ik dan te lang wacht en niet naar de WC ga om te drukken kan ik wel eens een poepluier krijgen. Daarom ga ik zo snel mogelijk naar de WC om te drukken als ik aandrang voel. Want een poepluier vind ik erg vervelend. Het zit niet lekker, stinkt en het opruimen is ook geen pretje...🤢 Daarom probeer ik ook altijd optijd naar de WC te gaan en meestal gaat het dan wel goed.

Ik hoop dat ik je vraag zo goed heb beantwoord 

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 21, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Maartje Draag je DryNites vanwege bedplassen of draag je omdat je een luier-fetisj hebt? Maakt mij verder niet zoveel uit ben gewoon benieuwd... (I don't judge)

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 21, 2026

@Seashell Dankjewel voor je antwoord!!!! vroeger plaste ik wel vaker in bed maar had laatst drynites gekocht omdat ik benieuwd was hoe het voelde en het stiekem wel leuk vond…. Als je het niet erg vindt was ik benieuwd of je ook verschoond word als je een poepluier hebt. En gebeurd dit ook wel eens in het openbaar dat je je dan moet verschonen?? En ik was ook benieuwd hoe het voelde als je dan in een luier poept. Sorry voor de vragen maar ben echt heel nieuwgieriggg.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 22, 2026

Hi ​@Maartje maakt niet uit hoor die vragen. Euhm...ja als ik een poepluier heb verschoond mama mij wel eens maar ik doe het liever zelf. Want om mijn mama mij dan laten schoonmaken voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig over als dat gebeurt. Mama zegt wel dat ze het niet erg vindt maar ik voel me er toch niet fijn over. Het poepen zelf merk ik eigenlijk niet zo goed tot het eigenlijk te laat is... Ik voel wel een hevige aandrang (die ik op kan houden) uiteindelijk neemt de aandrang af en dan moet ik eigenlijk naar de WC gaan want anders ontsnapt er na een tijdje toch wat ontlasting en dan merk ik het eigenlijk pas als het in mijn luier zit...👉👈😭 In het openbaar heb ik vrijwel nooit een poepluier maar een plasluier wel en deze kan in gemakkelijk staand verschonen bij een openbaar toilet.

Ik hoop dat ik het begrijpelijk heb kunnen uitleggen 

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 24, 2026

Hi ​@Maartje mag ik vragen waarom je wilt weten hoe het voelt? Of wil je het zelf ook eens doen? En ben jij ook into ABDL dat je laatst DryNites hebt gekocht?

Seashell 😘 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 25, 2026

Ik draag zelf luiers omdat ik mijn plas anders niet kan ophouden en poepen gebeurt heel weinig, soms als ik denk dat ik het echt niet kan ophouden doe ik het in mijn luier maar dan voel ik me naderhand erg vies