Skip to main content
Hoi allemaal,



Ik had een vraag zit er kcal in tandpasta?



Xx

Linhe
heey,



Volgens mij niet, maar dat weet ik niet helemaal zeker. En anders je spuugt het toch uit, want als je geen kindertandenpasta hebt mag je het niet doorslikken.



groetjes
Hoi!



Ik denk niet dat je je daar zorgen om moet maken. Zoals @Anoniempje6 zegt spuug je de tandpasta best uit.



Het klinkt wel zorgwekkend dat je je zorgen maakt om dit soort dingen. Ben je veel bezig met hoeveel calorieën er in iets zitten? Ik heb even door je topics gelezen en je lijkt niet zo goed in je vel te zitten. Hoe gaat het nu?



Groetjes

x
Ehm....

Nouja je slikt het meestal niet in, dus dat is geen probleem.

Echter zorgt deze topic er, in combinatie met jouw vorigen, voor dat ik mij zorgen maak over jou.

Probeer je af te vallen?

Zo ja, overleg dan met iemand of dat überhaupt verstandig is.

Dit vraag ik me ook af. Hoeveel krijg je binnen qua calorieën?


Hallo,

je hoeft je hier geen zorgen om te maken de tandpasta bevat GEEN kcal. Je spuugt het weer uit en slikt het niet in, in dat kleine beetje wat je binnenkrijgt zitten niet meer als hooguit 5 kcal in.

Leg je alsjeblieft goed op jezelf? Gedachten over extreem afvallen kunnen erg hard vallen, wat je reden hierachter zou kunnen zijn het maakt niet uit. Je bent mooi zoals je bent je gewicht of kcal inname hangen hier niet vanaf.

Liefs💋


Er zitten vast geen calorien in tandpasta, en zoja dan is dat zeer minimaal. Zo weinig dat je lichaam dat gelijk verbruikt. Spuug trouwens altijd tandpasta uit NIET DOORSLIKKEN. Als je veilig wilt afvallen op de “gewone” manier kun je het beste je calorien toename verminderen met 300 a 400 calorien.  Op fit.nl kun je je calorien behoefte berekenen, er zijn ook andere sites waar dit kan. Je calorien behoefte is het aantal calorien dat je lichaam gebruikt op een dag als je helemaal niks doet. Calorien heb je nodig om je lichaam goed te funcioneren en je hartje goed te laten werken. Dus dat beetje in die tandpasta is niks om zorgen over te maken

 


Reageer