Skip to main content
Hoi ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb best dun haar dat je soms op mijn hoofdhuid kan kijken. Ik vroeg me af of meer jongens hier last van hebben en wat voor kapsel zij hebben. Ik heb de zijkanten en achterkant opgeschoren tot 10 mm en bovenop 5 cm.

Ik draag het altijd naar de zijkant.

Ik wordt er soms best onzeker van.

Ook vraag ik me af op jongens sommige producten gebruiken waarvan je volume krijgt in je haar.

Groetjes Richard
Hey,



Je kapsel helpt niet echt mee met dit probleem natuurlijk. Kun je het niet eens laten groeien als test? Hierdoor zal waarschijnlijk je hoofdhuid niet meer zichtbaar zijn. Er zijn ook zeker producten op de markt die extra volume aan je haar toevoegen. Kijk hiervoor even rond op de website van een drogist.
Hoi



Zoals @Daan. zei, zou je kunnen proberen je haar te laten groeien. Als het langer is, zou je het eventueel in een staartje op je hoofd kunnen doen. Op die manier is je hoofdhuid waarschijnlijk minder zichtbaar.



Je kapper heeft vast advies voor je. De volgende keer dat je je haar laat bijknippen, kan je vragen naar producten en stylingtips.



Misschien vind je hier een kapsel dat je leuk vindt. Je kan bij de kapper vragen of het kapsel dat je wilt mogelijk is met jouw haartype.



Groetjes

x
Er zijn verschillende dingen die je kan doen

Zoals al gezegd, je kan vragen aan je/een kapper wat je zou kunnen doen en wat voor kapsel zou kunnen werken enzo.

Ook is het belangrijk dat jij iets vindt wat 1) werkt en 2) wat je leuk vindt.

Zoals al gezegd kan je het lang laten worden, laten uitgroeien.

Je kan het ook laten millimeteren

Er is genoeg mogelijk voor mensen zoals jij en ik met dun haar. Je moet er alleen achterkomen wat voor jou werkt. Waar jij je goed bij voelt

Btw ikzelf doe maar wat net me haar? dus aan mij heb je niks lol

Reageer