Kan ik het voelen aankomen dat ik ongesteld word?

  • 11 November 2018
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Badge +2
Hoii! Ik heb de laatste tijd dat ik voel dat ik ongesteld word heel raar ben het nog nooit geweest enz en heb zeg maar al 2x oud droog bloed in Mn onderbroek al een jaar of langer afscheiding 2weken buikpijn en licht rugpijn heb ik normaal nooit en echt Vanalles!! Ik heb ook voor de zekerheid in mijn schooltas een toilettasje met 3 maandverbandjes een onderbroek en 4 paracetemollen stel veel vriendinnen heb precies hetzelfde wat ik heb 7 dagen ofz in de maand buikpijn of rugpijn ik iets langer maar ik voel het aankomen ofz kan dat zo zijn? Vertel meer mensenn! Haha 💕💕

2 reacties

Het aanvoelen komen is niet gek hoor👍🏻

Waarschijnlijk is jou lichaam zich nu aan 't klaar maaken zegmaar. Als 't erg lang aanhoud en je er echt veel lastvan hebt kan een ha bezoek geen kwaad👍🏻

7 dagen in de maand last is al helemaal niet gek wand dat is een normal aantal dagen voor ongeteldheid👍🏻

Je hoeft je geen zorgen te maaken hoor👍🏻❤️
Hoi

Zoals Mijnigezien zei, kan je lichaam zich aan het voorbereiden zijn. Het is heel goed dat je een tasje maandverband in je tas hebt. Dat tasje kan er misschien voor zorgen dat jij weet dat je voorbereid bent, waardoor je er niet over hoeft te piekeren.

Je zou, als je dat wilt, er eens met je moeder over kunnen praten. Vaak word je rond dezelfde tijd ongesteld als je moeder dat werd.

Groetjes
Kenshin

Reageer