Vraag

Jonger lijken

  • 4 December 2019
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 17 jaar oud, maar ik vind van mezelf dat ik echt op iemand van 13 lijk ofzo, vooral als je kijkt naar mijn lengte (ben maar 1 meter 73) en gewoon uiterlijk in het algemeen. Wel hoor ik van veel mensen dat ik er toch gewoon best wel als 17 uitzie, maar ik vind het zelf gewoon echt niet. Heeft iemand een beetje hetzelfde? Ben gewoon benieuwd.


8 reacties

Hoi, ik ben 17 jaar oud, maar ik vind van mezelf dat ik echt op iemand van 13 lijk ofzo, vooral als je kijkt naar mijn lengte (ben maar 1 meter 73) en gewoon uiterlijk in het algemeen. Wel hoor ik van veel mensen dat ik er toch gewoon best wel als 17 uitzie, maar ik vind het zelf gewoon echt niet. Heeft iemand een beetje hetzelfde? Ben gewoon benieuwd.

Same haha. Ik ben een meisje van 16 en ben maar 1 meter 57. Dit is dus best aan de kleine kant. Verder heb ik ook echt een babyface, waardoor ik echt 12 lijk. Maarja ze zeggen dat je er later profijt van gaat hebben. Dus ik moet er maar blij mee zijn, I guess?!

 

@Anoniem16jaar  ja, ik ben een jongen, dus ik vind het best vervelend, volgens mij zijn er niet veel jongens van mijn leeftijd die er echt nog 12 uit zien. Maar waarom de fuck zou je er profijt van hebben later???

@Anoniem16jaar  ja, ik ben een jongen, dus ik vind het best vervelend, volgens mij zijn er niet veel jongens van mijn leeftijd die er echt nog 12 uit zien. Maar waarom de fuck zou je er profijt van hebben later???

Als je later oud ben wil je juist zo jong mogelijk lijken, maar dat duurt nog wel ff ;)

Eh, that makes kinda sense, i guess?? 😂 bedankt voorje reactie in ieder geval!! 😉

Hey Knight17

 

Rond deze leeftijd kan het gebeuren dat sommigen er een stuk jonger uit zien dan ze werkelijk zijn. Ik vermoed dat zaken als gezichtsbeharing, die eventueel over een tijd door zal komen, je een meer adolescente look zal geven. Daarnaast is overwegend je gedrag bepalend rond hoe oud personen, vooral degenen die je wat beter kent, je schatten. 

 

Groetjes

Kenshin

Heyo,

Ik heb dit zelf niet. Ik ben 16 jaar, maar veel mensen en ook klasgenoten denken dat ik veel ouder ben. Dit komt voornamelijk door mijn gezichts beharing.  Zo heb ik al een lichte baard, heel dunnetjes. En kleding hoor ik ook veel dat, dat iemand jonger of ouder maakt.

Je moet gewoon wachten zoals Kenshin al vertelde dat er volwassene eigenschappen komen. Zoals gezichtsbeharing en/of baard in de keel. En gedrag natuurlijk is erg belangrijk. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Ik ben 13, maar sommige denken dat ik 11 ben ofzo.

@Dr8gon99 ja, dat had ik ook toen ik 13 was haha, dus ik herken het wel. 

Bedankt voor de reacties, iedereen!

Reageer