Vraag

Jongens vragenlijstje avond

  • 1 January 2021
  • 19 reacties
  • 634 Bekeken

  1. Hoe oud ben je?
  2. draag je een pyjama tijdens slapen?
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen?
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)?
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen?
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds?

19 reacties

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? soms alleen als het heel koud is
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? niks mis mee
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? niet echt maar ik ga doordeweeks altijd om 10 uur / half 11 naar bed
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? ik weet niet of ik het mag of niet ik doe het gewoon iet want ik vind het niet fijn
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? als ik het niet af heb maak ik het s'avonds maar ik probeer het zoveel mogelijk zo snel mogelijk af te hebben
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Yup
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen?
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Als het school is 22 uur, anders als ik moe ben
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? ja
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds?nope, gwn als ik thuis kom van school.

 

Hoe oud ben je? 16

draag je een pyjama tijdens slapen? Nee draag alleen een boxershort

(Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Iedereen moet zelf weten of hij/zij een pyjama draagt

Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Nee

mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja het is tevens mijn wekker

(als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Als het nog niet af is maak ik het 's avonds af

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Meestal niet. Alleen als ik het koud heb.
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Dikke prima
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Ja, 21:30 (moet van de arts) door de weeks en in het weekend niet. Maar ik hou me niet aan mijn bedtijd hoor😂
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Verschilt heel erg. Soms wel.
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Nee
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Prima
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Niet echt
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Nee
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Nee
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? nee
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? moet ik er iets van vinden?
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? rond 00.00
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? ja
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? nee ik heb nauwelijks hw

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? nee
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? boeit me geen ene grasspriet
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? meestal rond 11 uur in bed 
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? mn ouders pakken mn telefoon niet af als ik ga slapen daarnaast heb ik ook nog mn tablet en laptop
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? altijd AVOND > REST VAN DE DAG
Reputatie 3
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? Hou ik liever voor mezelf.
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? In de winter een soort van, in de zomer / lente niet.
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Moeten ze zelf weten!
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Soortvan: eigenlijk 21:00 maar ik ga gwn meestal 21:30 / 22:00
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Nee, maar ik heb een computer / laptop op mijn kamer.
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Soms, alleen als het ECHT ECHT haast heeft.
Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Nee onderbroek
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? -
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Nee niet echt maar ga vaak gewoon 23:00 naar bed
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja 
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Nee vaak meteen na school maar als ik veel huiwerk heb ga ik wel door tot de avond 

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Ja
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? NVT
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Doordeweeks officieel 21:00 en in het weekend 22:00 al wordt het vaak wel een stuk later. 
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Nee
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Ja

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? nee
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? moeten ze zelf weten
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? tussen 22:00 en 24:00 door de weeks en in het weekend tot 01:00
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? nee maar doe het wel soms
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? ja
Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? Ik ben 12 jaar oud. 
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Nee, nooit ik draag überhaupt niks, want ik slaap altijd naakt.
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Ligt er aan hoe oud zij zijn, want ik vind het wel een beetje raar als jij als 16-jarige nog een pyjama hebt, dus ik vind het een beetje kinderachtig.
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoe laat)? Nee, geen vaste, ligt er aan hoe laat ik de volgende dag naar school moet en of het weekend/vakantie is.
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja, maar hij moet gewoon op mijn bureau liggen.
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Ja, ik maak wel huiswerk 's avonds, want ik zit op het gymnasium, dus ja, dan kan ik soms nog bezig zijn.

Groetjes, 

Anoniempje2222

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Nee
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Iedereen moet het zelf weten of hij een pyjama draagt of niet
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Rond 23:00 uur
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja het is ook mijn wekker
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Nee doe het altijd als ik thuis kom vanuit school
Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? nee slaap[ altijd in mn blootje
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? iedereen moet doen wat ie zelf wil
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? meestal tussen half 10 en 10
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? ja
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? na school bij een vriend of bij mij dan hoef ik s avonds meestal niks meer te doen
Reputatie 1
Badge +1

Hoe oud ben je? 16

draag je een pyjama tijdens slapen? Als het koud is alleen de broek

(Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen?Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)?  Euhm ja pyjama is gwn chill ig, en mijn bedtijd is half 23

mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja

(als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Soms

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Ja
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? niks mis mee
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? niet echt maar ik ga doordeweeks altijd om nee
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Jazeker
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? als ik het niet af heb maak ik het s'avonds maar ik probeer het zoveel mogelijk zo snel mogelijk af te hebben
Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Soms wel soms niet
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Gewoon normaal
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Ja, half 10 
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja moet zelfs 
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Meestal wel

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe oud ben je?    13
  2. draag je een pyjama tijdens slapen?  Ja of een veel te groot shirt met boxer
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Helemaal goed toch :)
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Half 10 meestal. Soms 22 uur.
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Ja gelukkig wel.
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Soms maar eiglk liefst meteen dan ben ik er vanaf . 

Groetjes liefs Julian X

  1. Hoe oud ben je? Bijna 14
  2. draag je een pyjama tijdens slapen? Nee, zomer: alleen boxer, normaal weer: shirt en boxer: winter: shirt en joggingbroek 
  3. (Als je 2 nee had) wat vind je van jongens die wel in pyjama slapen? Opzich wel schattig 
  4. Heb je een bedtijd (zo ja, hoelaat)? Doordeweeks 21:00, in het weekend: 21:30 ongvr
  5. mag je je telefoon ofzo mee naar boven nemen als je gaat slapen? Nee
  6. (als je überhaupt huiswerk maakt) maak je je huiswerk s avonds? Meestal gewoon s middags

 

Reageer