Skip to main content
Vraag

jezelf scheren maar durf het niet te vragen

• December 31, 2025
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heeey, ik (14 jongen) heb echt al wel een half jaar schaamhaar, heb het ook al wel sinds dien minimaal 1x in de week geschoren met een scheermesje die nog niet gebruik was en thuis had gevonden. Mijn moeder heeft al wel vaker tegen mij gezien dat als ik schaamhaar zou krijgen dat ze wel scheermesjes voor me wilt kopen maar op de een of andere manier durf ik het niet te vragen want dat vind ik toch te intiem ofzo. Ik heb niet een hele goede band met mijn vader dus hem durf ik het ook niet te vragen. 

iemand ideeën of tips???

5 reacties

• December 31, 2025

@Jack niet echte naam  je kunt ze ook zelf in de supermarkt of drogist kopen zijn niet duur, die wegwerp scheermesjes dan

Ps je moeder zou heus wel op een gegeven moment weten dat je schaamhaar krijgt. En hoe weet je moeder dat als je het krijgt het weg wil hebben, heb je dat een tegen haar gezegd?

Forum|alt.badge.img

Ik heb nooit tegen mijn moeder verteld dat ik het weg zou willen hebben maar daar gaat ze van uit denk ik. Maar ze heeft in ieder geval wel gelijk. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 1, 2026

Als je al 6 maanden hetzelfde mesje gebruikt is het nu zeker vreselijk bot en krijg je alleen maar sneetjes en jeuk.  Zoals ​@Aubien schreef: ga ze zelf kopen: niemand kijkt ervan op dat iemand mesjes koopt.

Hoe doe je dat eigenlijk met scheerschuim?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 1, 2026

Je kan ook zelf iets kopen inderdaad. Als je je zakgeld daarvoor overhebt, en anders kan je het heus echt wel vragen hoor. 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img

Hoi Diana, met scheerschuim heb ik wel eens gedaan als het onder de douche lag maar vaak doe ik het zonder