Jeuk na het douchen, kan geen kleren aan, wie heeft tips



Toon eerste bericht

224 reacties

Hoi,

Super goed dat alles eruit is en dat het zo goed heeft uitgepakt! Ik denk dat het gesprek voor jullie alledrie goed is geweest.

Zelf had ik deze dingen nooit gedurft (hem benaderen enzo), maar jullie gelukkig wel en dat heeft jullie heel wat opgeleverd 🙂 Complimenten!

Al denk ik dat het park de cruciale factor was bij het goede gesprek 😉 😛 Grapje natuurlijk, dat hebben jullie gewoon gedaan!

ALS jullie weer eens in het ziekenhuis belanden, hoop ik ook dat Boy jullie helpt (hoewel jullie nu wel een andere band hebben, dus dat dan misschien weer een beetje raar is), maar ik hoop natuurlijk dat jullie niet meer in het ziekenhuis terecht komen! :)

Gr. Pin
Hi,

Na het gesprek op het vissteigertje zijn we met Boy naar zijn huis gegaan om wat te eten, want het was al iets van half één - één uur. Hij had pannenkoeken voor ons gebakken. Toen kwamen we natuurlijk te praten over onze onderbroeken die kwijt waren geraakt in het ziekenhuis.
Eentje, die apenkoppen-onderbroek had hij gevonden, die andere niet.

De apenkoppen-onderbroek had ik de eerste dag in het ziekenhuis aan gehad en waarschijnlijk heeft die de hele tijd in de locker van Boy gelegen. Hij vond hem daar onderin zijn kast.

Boy kleedt zich altijd in het ziekenhuis om en hij denkt dat hij mijn onderbroek toen hij mij ging wassen even in de zak van zijn jasje had gedaan en dat die er bij het omkleden uit gevallen is in zijn locker. Andere keren toen hij ons uitkleedde in de douche stopte hij onze onderbroeken ook wel eens even in zijn jaszak, omdat hij niet zo snel een droog plekje in de douche vond om ze neer te leggen. Hij deed ze daarna altijd in een plastic zak en legde ze in ons kastje, zodat mama of iemand anders ze mee kon nemen naar huis om te wassen.
Omdat mijn onderbroek onderin zijn locker lag tussen wat andere spullen van Boy was het hem niet eerder opgevallen. Maar toen hij wist dat ik hem kwijt was, had hij voor de zekerheid “overal” in het ziekenhuis even goed opgelet en gekeken. Er is dus al die tijd niks raars met mijn onderbroek gebeurd.

Boy is wel netjes op zijn kleren, want toen we naar zijn slaapkamer gingen, zagen we dat zijn onderbroeken en t-shirts allemaal netjes opgevouwen op stapeltjes in zijn kast lagen. Mijn onderbroek had hij daar ook bij gelegd, zodat ie hem niet nog een keertje kwijt zou raken. Hij had hem ook al voor me gewassen, omdat hij toch ook onderbroeken en shirts van hem zelf moest wassen. Dat vind ik wel lief van hem.

Waar de andere onderbroeken zijn gebleven weet hij niet. Hij heeft ze niet kunnen vinden, maar hij voelt zich er wel verantwoordelijk voor en hij wil graag nieuwe voor ons kopen. Misschien gaan we wel een keertje de stad in of bestellen we ze op internet en dan gaat hij ze betalen. Maar dat hoeft van ons niet per sé, want we kunnen zelf ook wel nieuwe kopen. Of zouden we het aanbod beter accepteren, zodat Boy strakjes niet met een schuldgevoel blijft rondlopen. Als hij nieuwe voor ons koopt dan voelt dat misschien wel beter voor hem. Wat is verstandig om te doen?

Hij vertelde ook nog dat hij zelf pas nog nieuwe onderbroeken had gekocht van hetzelfde merk als dat wij hebben en die we nu kwijt zijn. Hij zag ons natuurlijk elke dag in die onderbroeken en vond ze mooi om te zien en als hij ons aan- en uitkleedde voor en na het douchen voelde hij dat de stof zo fijn aanvoelde en daarom had hij er zelf ook gekocht. Hij liet zelfs even (een stukje van) zijn onderbroek zien, want hij had eentje van die nieuwe aan. Het was precies zo eentje als we kwijt waren en dat wist hij en daarom wilde hij ook vertellen dat hij die pas gekocht had. Want anders zouden we misschien een keertje zien dat hij zo’n onderbroek aan heeft als hij bukt of als zijn t-shirt een beetje omhoog gaat en dan zouden we kunnen denken dat het onze onderbroek is. Nu weten we gwn dat hij die gekocht heeft en geen rare dingen met onze onderbroeken doet. We geloven wel wat hij zegt, want als hij onze had ingepikt ga je ze eerder verstoppen dan te laten zien dat je er eentje aan hebt, toch? Dus voor wat die onderbroeken is het wel opgelost. De onze zullen wel gewoon kwijt geraakt zijn. Kan gebeuren. Misschien heeft één van die andere jongens die bij ons op de kamer gelegen heeft ze nu wel in hun kast liggen of loopt er in rond, omdat ze toevallig bij hun vuile was gekomen waren.

Oh ja, die foto die Boy ons gestuurd had is fake. Hij had hem gefotoshopt. Hij had op de computer laten zien hoe hij het gedaan had. Hij had één van mijn foto’s gebruikt en toen een foto van hemzelf in onderbroek in zijn slaapkamer gemaakt en toen zijn bovenlichaam op mijn onderlichaam met onderbroek geplakt. Hij had dus niet mijn onderbroek aan op de foto, maar een Ziki van hemzelf. Wij hebben die originele foto van hem in onderbroek van hem gekregen, want hij zei dat we dan gelijk staan, omdat hij ook onderbroeken foto’s van ons heeft. Vinden we wel grappig om te hebben. Hij ziet er trouwens wel echt goed uit, maar dat komt natuurlijk omdat hij nog steeds best veel sport.

Hij woont samen met een meisje die ook in de verpleging zit.

Zij woonde er al en hij woont pas sinds kort bij haar, maar ze hebben geen relatie en gewoon allebei een eigen slaapkamer. Zijn kamer was netter dan die van ons haha. Beetje zelfde stijl als de onze. We hebben al gezegd dat hij onze kamer ook wel eens zo netjes mocht opruimen en al onze kleren zo netjes mocht opvouwen en op stapeltjes leggen in de kast.

Hij had een paar zwart-wit posters van William Franklyn-Miller in zijn kamer hangen. Die jongen is echt superknap 🙂 Hij had ze van zijn zus gekregen, want die doet iets met fotografie en zij had ongeveer dezelfde soort zwart-wit foto’s van Boy gemaakt en die hingen ook in zijn kamer. Boy is ook best wel knap. We hebben niet gevraagd of hij op jongens valt, misschien een andere keer.

Als we het leuk vinden mogen we nog wel eens langs komen, had hij gezegd en dat gaan we zeker wel eens doen.

Misschien gaan we wel een keertje mountainbiken ofzo, want dat doet hij ook graag of zwemmen of iets anders. We zijn echt blij met hem. We vonden hem al leuk en aardig, maar nu helemaal.

We waren bang dat het ongemakkelijk zou zijn, vooral dat verhaal over de washandjes en ons misbruik, maar dat was helemaal niet. Hij kan goed luisteren en troostte ons, omdat we wel een beetje verdrietig waren en moesten huilen en hij had ook natte ogen. Het is echt een goede jongen.

@100Divergent11,
Dat het gesprek zo goed is gegaan komt ook door jouw tips denk ik. Bedankt voor de knuffel en gelukkig ben je niet geprikt door de bij. We hebben gewoon geluk met de mensen die we de laatste tijd tegen zijn gekomen in het echt, maar ook hier op het forum

@Pin,
Ik denk dat het parkje ook wel een positieve rol heeft gespeeld, dus bedankt voor de tip om het gesprek beter niet bij hem thuis te doen. Dat heeft gewerkt.
Ik had ook niet verwacht dat ik het hele verhaal durfde te vertellen. Ik moest wel een deel vertellen, want er zat ons iets dwars. Dat het zo goed ging is vooral ook aan Boy te danken en ook wel een beetje aan jou, omdat je ons helpt voorkomen ondoordachte dingen te doen. Ik zou me zo weer door Boy laten wassen als dat nodig is, onze vriendschap verandert dat niet. Ik vertrouw hem gewoon.

Bedankt allebei, ik blijf het maar zeggen, want ik/we hebben veel aan jullie tips en steun.

Ik denk dat het washandjes en onderbroeken “probleem” hierbij opgelost is, tenzij jullie er nog vragen of opmerkingen over hebben..
Nu alleen nog nieuwe kopen met Boy of zouden we die beter zelf kopen?

Volgende week nog even de uitslag afwachten van de laatste onderzoeken in het ziekenhuis en dan hoop ik dat we eind van de week lekker zonder pillen op vakantie kunnen naar Frankrijk. Daar hebben we ook nog wat op te lossen. We zoeken nog steeds die Zweedse? jongen, maar das een ander topic.

Groetjes,
M&M’s
Apenkoppen zijn terecht en thuis. Kan gebeuren, in het ziekenhuis kan het heel druk zijn, en dan vergeet je soms of je nog wat van de patiënten bij je hebt.

Inderdaad lief dat hij die onderbroek had gewassen. Het kan dat hij zich schuldig voelt over het kwijtraken van jullie onderbroeken, dus misschien is het goed hem die te laten betalen. Hij deed het niet met opzet, maar dat wil niet zeggen dat hij er geen schuldgevoel over heeft. Als hij aanbiedt ze te betalen, kunnen jullie dat aannemen. Voor jullie maakt het misschien niet uit of hij betaalt, maar het kan voor hem een verschil maken.

Jullie lijken redelijk close, dus als jullie nieuwe onderbroeken gekocht hebben, kunnen jullie laten zien welke. Zo weet hij meteen waarvoor hij betaalt. Hij kan ze ook voor jullie uitzoeken, dan is het een verrassing welke jullie krijgen.

Jullie staan gelijk met onderbroekenfoto's. Dat vind ik wel grappig, dat hij die foto geeft. Ik zou zijn foto alleen niet doorsturen naar Luca en die Duitse jongens, anders begint het weer van voor af aan :D

Ik heb William Franklyn-Miller even opgezocht, en die is inderdaad heel knap :8

Jullie lijken er een goede vriend bij te hebben. Boy lijkt me een lief, vriendelijk en begrijpend iemand, die past wel bij jullie.

Washandjes/onderbroekenmysterie opgelost. Plus een nieuwe vriend erbij. Dat hebben jullie goed gedaan.

Ik heb respect voor jullie positieve ingesteldheid en gedrevenheid, maar de kans dat jullie die Zweedse jongen terugvinden, is klein. Jullie kunnen rondvragen, maar probeer van jullie vakantie te genieten, en te ontspannen, want dat hebben jullie wel verdiend.
Eén onderbroek is ten minste terug. Das toch iets :)

Je hoeft het aanbod denk ik niet aan te nemen voor hem. Als jullie het niet nodig vinden, dan hoeft het niet. Dan stuur je ook weer een signaal naar hem dat je het hem niet kwalijk neemt. Door het aanbod aan te nemen zeg je ergens dat je het zijn schuld vindt en volgens mij zien jullie het niet zo.
Maar ja, ergens is het zijn schuld, al weet je dat natuurlijk nooit zeker. Je weet niet of hij degene was die ze heeft kwijtgemaakt.
Jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt.

Hopelijk is de uitslag inderdaad goed en blijven jullie jeukvrij! :)

Gr. Pin
Hi,

jullie hebben allebei gelijk, dus dat wordt nog moeilijk. Ik twijfel er een beetje over, wat te doen. Voor allebei valt wat te zeggen.

Boy hoeft geen nieuwe onderbroeken voor ons te kopen, maar hij wil het graag en heeft al gevraagd welke maat we hebben en welke soort we leuk vinden.

Maar we hebben verschillende maten bij verschillende merken, zoals 158-164 of extra small, soms S of 14 ans, dus ja, zelfs de maat doorgeven is lastig. Waarom niet gewoon één soort maat voor alle merken?

Verder hebben we ons hele bed vol gelegd met (een deel) van onze onderbroeken en daar een foto van gemaakt en naar hem gestuurd. Weet ie wat we leuk vinden en al hebben.

We wachten het maar even af hoe hij verder reageert.

We waren nog wakker omdat we strakjes (nou ja, vanmiddag ofzo, idk precies) van het ziekenhuis de uitslag krijgen en dan weten we of we nog langer die stomme pillen moeten nemen of niet. We zijn er wel een beetje klaar mee.

Hopelijk hoeven we niet terug naar het ziekenhuis en geven ze de uitslag telefonisch door aan papa of mama. Ze gaan niet rechtstreeks naar ons bellen, omdat we 15 zijn en Boy mag geen uitslagen opzoeken in de computer en das maar goed ook, want anders krijgen we van die toestanden als laatst bij Barbie :)

Als afleiding hebben we yt video’s aan staan op onze tv en post ik nog een paar reacties op het forum.

We luisteren nu naar Sjors van der Panne - De koffer.
Wel een mooi liedje (piano en cello en andere strijkers) en een hele mooie tekst, check:
https://www.youtube.com/watch?v=_8xrwEyycwo
https://www.youtube.com/watch?v=-f_oz9DOYas
“Als je de liefde hebt verloren, waar moet je dan nog heen?
Je loopt gewoon maar verder, zo leef je dan alleen.
Waar is de liefde dan gebleven?
Is het een boek of een verhaal?
Waarin jouw leven is geschreven,
maar je weet niet in welke taal”

en dat instrumentale stukje van 3:38 tot 4:10 is echt vet mooi.

Need I say more?

Oké, wij zijn allebei aan het gapen en wel toe aan een schoonheidsslaapje.
Ik ga mijn twin nog even welterusten kussen en dan naar dromenland.

Hopelijk een goede uitslag :? Strakjes D-Day

Groetjes,
M&M’s
“Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol met gedachten
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten”

The Opposites – Slapeloze nachten
https://www.youtube.com/watch?v=mnlam8eJw1E

Je zou ook kunnen zeggen “slapeloze nichten”, want mijn twin en ik liggen nog wakker.

We hebben gisteren geen uitslag gekregen. Het ziekenhuis had mama gebeld en een afspraak voor morgen ingepland. Dat klinkt niet goed, volgens ons, maar ik wil die afspraak wel afwachten en nog geen conclusies trekken.

Mijn twin is een beetje aan het instorten. Hij haalt van alles in zijn hoofd.

Mama heeft haar vliegreis van morgen gecanceld. Ze zou al vooruit vliegen naar Frankrijk, maar ze zegt dat het cancellen niks te maken heeft met onze afspraak in het ziekenhuis morgen. Ze heeft een eigen bedrijf en moet donderdag naar een belangrijke afspraak met een klant in België en das belangrijker dan het huis in Frankrijk, zegt ze.

Ik geloof haar wel, want mama zou nooit over zoiets liegen.
Maar die ziekenhuisafspraak zit me/ons niet lekker.

Als het een goede uitslag zou zijn hadden ze dat toch wel door de telefoon gezegd?

Nou ja, weten jullie ook weer waarom we wakker liggen.

Groetjes,
M&M’s
Als ik Boy was, zou het betalen van die onderbroeken mij helpen om het incident achter mij te laten. Ik weet niet of je een schadevergoeding aan het ziekenhuis kan vragen voor verloren spullen, maar dat misschien beter niet, aangezien ziekenhuizen hun geld goed kunnen gebruiken.

Slapeloze nachten, dat snap ik. Ik lees dit bericht in de ochtend, maar zal er volgende nacht en de nachten daarna vast ook weer over piekeren. Piekeren helpt niet, en jullie kunnen niets aan de situatie veranderen, alleen afwachten op wat de dokter zegt.

Ik begrijp de stress van je twin. Gelukkig hebben jullie elkaar. Wat er ook gebeurt, jullie staan er niet alleen voor.

In afwachting van de afspraak kunnen jullie dingen doen waar jullie rustig van worden. Sporten of in de sauna zitten bijvoorbeeld, met jullie leuke muziek op de achtergrond. Misschien zo'n plaat van je opa.

Hebben jullie al eens van een Maneki-Neko gehoord? Dat zijn die kattenbeeldjes met een zwaaiend pootje. Ze worden gezien als geluksbrengers. Bij deze geef ik jullie een virtuele Maneki-Neko.
https://www.youtube.com/watch?v=2PTGBOT_tmI
Die video legt het wat uit. Ik hoop dat het jullie wat af kan leiden.

Nog eentje om jullie af te leiden: https://www.youtube.com/watch?v=nucVEq1mCGI&t=0s&list=PLx4x4xk3xTgymprmaku8NmR9GwyvNiA8U&index=15
Die video toont Kyoto, Japanse cultuur, etc. Er zit een stukje in met een man die uitleg geeft over het Japanse zwaard. Die man vind ik best grappig, zijn manier van uitleggen enzo. Misschien vinden jullie er niets aan, maar dan is het toch maar vier minuten randomness dat jullie afgeleid zijn :D

Ik hoop dat jullie snel verlost zijn van de pillen en de stress. Jullie hebben al genoeg meegemaakt, en blijven zulke goede personen. Ik hoop dat jullie vakantie in Frankrijk super wordt, want dat hebben jullie wel verdiend.
Hoi,

Er vallen meerdere dingen over te zeggen. Als jullie mogen stoppen, moeten jullie wellicht afbouwen en daarom naar het ziekenhuis voor een 'afbouwplan' o.i.d.
Aan de andere kant kan het dus ook betekenen dat het niet weg is. Echter snap ik niet waarom je dan zou moeten komen, aangezien jullie dan gewoon door moeten slikken.
Het kan ook dat jullie andere medicatie krijgen.
Maar nu ga ik stoppen jullie brein te voeden

Om dan ook maar even deel te nemen aan het project, leidt-jullie-af-met-Japanse-dingen:

Kennen jullie de haiku? Een haiku is een gedicht bestaande uit 3 regels. De eerste regel bevat van 5 lettergrepen, de tweede regel 7 en de derde regel weer 5 lettergrepen. Het gaat klassiek over natuur en seizoenen, maar moderne wijken daar wel eens vanaf. Meestal zeggen ze letterlijk wat ze bedoelen, maar in de volgende haiku zit veel beeldspraak:

hang uw hang naar niet
verlangen aan de wilgen
en u hangt niet meer.

Ik vind hem zelf best wel mooi (in de betekenis die ik heb gevonden) en ook wel toepasbaar voor jullie. Ga daar jullie brein maar eens over breken en luister naar de haiku (soort van).

No stress!
Gr. Pin
Hi,

Ze hebben in het ziekenhuis een foutje gemaakt met de test 😠 Lekker dan 😞 Voor die blaastest moet je eigenlijk 2 weken van tevoren met de maagzuurremmers (pillen) stoppen en dat hadden ze ons niet verteld en dus is de test niet betrouwbaar ofzo.

We moeten nu stoppen met de antibiotica en maagzuurremmers en dan mogen we op vakantie en na de vakantie gaan ze weer testen met een ademtest en ook weer bloed afnemen en dan misschien ook weer zo’n onderzoek met een slang :(

We krijgen nu probiotica, dat zijn goede bacteriën, want het is nu een zooitje in ons darmstelsel door alle antibiotica en andere medicijnen die we geslikt hebben.

Ze hopen dat het daardoor beter wordt. Ze gaan ook nog ons immuunsysteem testen om te kijken of we niet ook nog iets anders mankeren.

Het is goed om van alles te controleren, maar het brengt wel een hoop onzekerheid met zich mee.

Misschien is er dus wel iets anders mis met ons :(

Ze weten niet precies hoe je aan die bacterie komt, waarschijnlijk van persoon op persoon en dan meestal in de kindertijd (ja, logisch in ons geval, we zijn pas 15) en de kans zou groter zijn in onhygiënische omstandigheden.

Er is dus misschien wel een kans dat we tijdens ons misbruik (neuken en geneukt worden zonder condoom en andere seks, zoals (gedwongen) andere jongens pijpen zonder condoom) iets opgelopen hebben.

We hebben al vaker SOA tests gehad, maar laatste keer was afgelopen najaar en nu gaan ze voor de zekerheid opnieuw testen op SOA en ook HIV. Ze willen dingen uitsluiten en willen ons niet ongerust maken, maar ja. Dit klinkt allemaal niet echt fijn. HIV heeft toch ook iets met je immuunsysteem te maken?

Vrijdag kunnen we voor de SOA en HIV test.


@100Divergent11,

Wat rot voor je dat je ook slapeloze nachten hebt. Wij hebben er nu misschien 2 gehad ofzo, dus das niet zo erg als dat jij ze (veel) vaker hebt. Ik hoop dat je binnenkort iets vindt dat je beter slaapt, want dan rust je uit en kan je je accu weer een beetje opladen.

Bedankt voor de linkjes. Die Maneki-Neko poppetjes ken ik wel van bij de Chinees, maar ik wist niet precies waarvoor ze zijn. Dacht iets van de boze geesten wel houden ofzo.

Maar eigenlijk is het dus iets Japans en als die met de rechterpoot zwaait, is het voor geluk en met de linkerpoot voor geld. Dan willen wij een Maneki-Neko die met allebei zijn pootjes zwaait 😛, maar als dat niet kan, dan maar die voor geluk. Is het beste :)

Die tweede video heeft wel vrolijke muziek en die man lijkt op Mr. Myagi van karatekid en als we aan Mr. Myagi denken, denken we aan papa, omdat die ons ook altijd goed helpt en grappig is. Wow, met een zwaard fruit en groente op je buik in stukken slaan. Wel heavy.

Super bedankt voor alles en dat je aan ons denkt en ons helpt.

Boy wil ons graag verrassen met leuke onderbroeken, dus ik denk dat we dat maar moeten accepteren. Ik hoop wel dat hij de goede maat bestelt voor ons, want al die verschillende maten voor dezelfde grootte is zo verwarrend. Beter zouden ze alles op dezelfde manier meten, maar hoe dan?

We vinden het wel lief van hem en als hij dat graag wil doen en zich er beter door voelt, is het goed. We beginnen wel een beetje nieuwsgierig te worden, welke hij ons gaat geven, maar dat zal wel na de vakantie worden.
We zitten er over te denken om hem ook iets leuks te geven, misschien ook een leuke onderbroek of is dat stom? En hoe komen we erachter welke maat hij heeft? Als we het vragen heeft hij natuurlijk gelijk een vermoeden en dan is de verrassing eraf. Misschien kunnen we stiekem even in zijn kast kijken naar zijn onderbroeken of in de wasmand ofzo of is dat heel erg raar? :?


@Pin,

Je hebt gelijk, het kan van alles zijn en het is beter om de afspraak af te wachten en je van tevoren niet onnodig (?) druk te maken. We hadden je berichtje voor de afspraak al gelezen en het heeft wel geholpen bij mij. Die haiku is mooi. Mijn twin is echt helemaal van de kaart. Hij is bang, ik probeer hem te troosten, maar ja, niet makkelijk allemaal.

Echt lief van je door aan ons te denken en ons weer te helpen :)

We gaan zo maar even een paar uurtjes fietsen om misschien ergens anders aan te kunnen denken. Beetje afleiding zoeken. Buiten zijn is altijd goed, zeker met dit weer, kunnen we gelijk een beetje bijkleuren.


Ik ga jullie wel op de hoogte houden.

Groetjes,
M&M’s
Een fout in het ziekenhuis. Dat kan gebeuren, maar het is heel vervelend.

Wat vervelend dat jullie lichaam verstoord is door alle medicijnen. Ik hoop dat jullie snel herstellen.

Alle tests brengen onzekerheid mee, maar ze zijn er om zekerheid te bieden. In het ziekenhuis zijn ze graag zeker, en sluiten ze diagnoses uit.

De gedachte dat jullie door dat misbruik dingen zijn opgelopen, maakt me woedend. Jullie hebben al genoeg geleden onder dat misbruik.

Die man lijkt op Mr. Myagi, en doet jullie aan jullie vader denken. Jullie vader is er voor jullie, en ik ben ervan overtuigd dat hij naar jullie vragen en twijfels wil luisteren. Hij heeft misschien niet alle antwoorden, maar een luisterend oor is veel waard.

Jullie verdienen de hulp die jullie hier krijgen. Jullie plaatsen hier hele goede reacties. Er zijn al zo veel personen gesteund door jullie, dat jullie nu ook steun verdienen.

Boy weet jullie maat, en jullie hebben een foto van zowat al jullie ondergoed doorgestuurd, dus ik vermoed dat hij het niet erg vindt als jullie naar zijn maat zouden kijken. Jullie doen het met goede bedoelingen, dus dat lijkt me wel ok.

Fietsen is een goed idee. Het is een gezonde vorm van afleiding. Eventueel wat selfies met schapen.

Wat kan ik zeggen om je twin en jou te troosten. Nog een knuffel? Zal ik vijf keer met mijn rechterarm zwaaien als de Maneki-Neko? Allebei. Ik hoop dat ze troost en geluk brengen.
Hi,

We zijn niet echt fit merken we wel met het fietsen. Gisteren na een half uurtje fietsen zijn we maar in de zon gaan liggen en daar zelfs even in slaap gevallen. We zijn wel lekker verkleurd en hebben we geen witte randjes als je begrijpt wat ik bedoel. Is ook wel handig voor de fotoshoots. We hadden een plekje op een open plek in het bos gevonden, waar alleen konijnen enzo komen, dus niemand kon ons zien.

Vrijdag (morgen dus) die testen en dan wachten op de uitslag. We hoorden gisteravond dat er sneltests zijn voor HIV, maar als we die willen moeten we anderhalf uur, enkele reis, rijden naar een ziekenhuis die dat kunnen doen, want bij ons kan dat niet. Wel balen, want met een sneltest heb je binnen een uur de uitslag en deze zal wel pas volgende week bekend zijn.

Normaal gesproken geven ze de uitslag altijd persoonlijk. Ik hoop dat ze deze keer telefonisch willen doen, anders horen we het pas over ruim 2 weken als we weer terug zijn van vakantie. Ik denk dat we niet hebben, maar weet het natuurlijk niet zeker. Sommige jongens hadden we nog nooit gezien en weten dus ook niet wat die allemaal uitgespookt hebben. Zal wel weinig goeds zijn als ik weet wat ze met ons deden :(

Mijn twin denkt dat we dood gaan. Ik heb gezegd dat dat ook zo is, maar pas over 100 jaar. Maar hij gaat al dingen tegen me zeggen alsof hij er binnenkort niet meer is. Ik word er ook verdrietig van en weet niet precies hoe ik hem kan helpen.

Hij had al een soort musically gemaakt van een liedje van Paul de Leeuw – Ik Heb Je Lief (https://www.youtube.com/watch?v=DW5SvzjHUSY), behalve dan dat stukje over zoenen en vrijen in de nacht, want dat doen we niet. Als ik hem dat liedje zie playbacken, dan kan ik alleen maar huilen. Zo lief. Maar we blijven voor altijd bij elkaar, zeg ik dan.

Ik denk dat hij dat gedaan heeft omdat ik vorig jaar met onze verjaardag een musically voor hem had gemaakt van een ander liedje van Paul de Leeuw – Vleugels van mijn vlucht (https://www.youtube.com/watch?v=lCwBuiacUQ8),
omdat ik van ons 2-en de grootste mond heb en vaak meer op de voorgrond sta, maar zonder hem ben ik niemand, hij geeft mij kracht, nou ja, alles wat ook in het liedje gezegd wordt.

Sorry dat we zo klef zijn, maar we houden van elkaar en durven het ook uit te spreken en dan krijg je dat.

Papa is een goeie en mama ook. Die doen alles voor ons en de rest van de familie ook.

We gaan eind van de middag even bij Boy langs om “afscheid” voor de vakantie te nemen en dan gaan we wel even zijn maat opzoeken. Das het voordeel van twins zijn, eentje leidt hem af en de ander slaat zijn slag :)

Jammer genoeg zien we Luca niet meer voor we weg gaan. Pas over 2 weken weer, want hij heeft andere vakanties in België en kan dus niet mee :(

Mama heeft een vlucht voor ons (mama, zus twin en ik) geboekt voor vrijdag nadat we de test hebben gedaan. Dan zijn we er lekker snel, de rest van de broers en papa komen met de auto zaterdag of zondag.

Je bent grappig en dat zwaaien met je arm heeft vast geholpen en die knuffels ook, want ik ben gistermiddag alleen maar met mijn fietsbroek in het prikkeldraad blijven hangen en niet met mijn billen, dus das al soort van goed afgelopen. Geen schrammen, alleen een grote winkelhaak in mijn fietsbroekje en die kan nu wel in de vuilnisbak, maar ok.

Ik heb selfies van de apenkoppen met de schapenkoppen gemaakt :P

Ben wel nerveus over morgen en die tests.

Spreek je/jullie later.

Groetjes,
M&M’s
Hoi,

Ik denk dat die HIV en SOA test negatief gaat zijn, aangezien jullie al eens eerder zijn getest en dit toen ook negatief was.

Bacteriën zijn erg vervelend. Het is logisch dat jullie nu goede bacteriën krijgen, omdat antibiotica ook goede dingen kapot maakt. Dat kan niet worden voorkomen, daarom wordt het nu weer aangevuld.

Ik denk dat jullie niet spoedig zullen sterven. Het is wel vervelend dat je broer zich hier zo druk over maakt. Misschien helpt deze mindset wel: Als je dood gaat, dan kun je daar ook niks aan doen. Dus of je nu wel of niet dood gaat, je kunt je er maar beter geen zorgen over maken, want je hebt momenteel nergens invloed op.
Wellicht dat dat dus helpt.

Die vakantie is ook welkom lijkt me. Even lekker wat afleiding. Wel een beetje jammer van die fout in het ziekenhuis, maar dan hebben jullie in ieder geval geen antibiotica op vakantie.

Dus ik denk dat jullie maar gewoon even lekker vakantie moeten vieren en moeten proberen in het moment te leven. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar meer kan ik momenteel ook niet echt bedenken.

Jullie kunnen maar beter stoppen met nagelbijten van de stress, anders gebeurt dit nog:



En toen ik toch aan het zoeken was op internet naar grappige afbeeldingen, kwam ik ook deze tegen:


Even wat anders, maar wel grappig. Dat vond ik althans haha :8 :)

Gr. Pin
Wanneer de uitslag komt, verandert niets aan het resultaat. Het proberen loslaten kan helpen, maar dat is best lastig. Jullie kunnen afspreken dat jullie twintig minuten op een dag jullie zorgen mogen maken, elke dag op een vast moment. Buiten die twintig minuten proberen jullie het beste te maken van jullie vakantie.
Voor sommigen werkt deze methode. Het kan ook dat jullie meer hebben aan het praten erover, en ook dat is prima. Jullie voelen zelf het beste aan wat voor jullie werkt.

Ik vind het zo erg om te horen dat de dood je twin zo bezig houdt. Zou het helpen dat jullie met een psycholoog praten? De angst die je twin bezig houdt is helemaal niet fijn, en misschien werkt praten met een professioneel iemand.

Jullie zijn helemaal niet klef. Jullie drukken jullie liefde voor elkaar uit aan de hand van mooie, unieke muziek. Dat is heel mooi.

Dat jullie nerveus en bang zijn is normaal. Gelukkig zijn jullie omgeven door allemaal mensen die van jullie houden. Dat helpt vast al een hoop.

Als er een diagnose gesteld wordt, hoeft dat niet te betekenen dat er geen behandeling voor is. Ik hoop dat de tests zekerheid bieden, zodat jullie kunnen stoppen met piekeren, en weten waar jullie aan toe zijn.

De cartoons van @Pin hebben mij opgevrolijkt. Jullie ook?
Trouwens, @Pin, die haiku was ook heel mooi. Dat was ik eerder vergeten te zeggen 😃
Hi,

Nou het punt is dat ze ons nog nooit eerder op HIV hebben getest, terwijl wij dachten van wel 😞 Dus daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

Ze hebben in de papieren wel de andere tests gevonden van ongeveer een jaar geleden en na de zomervakantie vorig jaar. We wilden sws voor de veiligheid dit voorjaar opnieuw testen voor SOA.

Niet dat we de laatste tijd met een heleboel jongens naar bed zijn geweest, maar we hebben samen met Luca een paar keer een leuke avond gehad met een paar jongens. Met feestgay een paar keertjes, das die jongen van Luca’s school en nog een andere jongen. We zijn niet verder als pijpen gegaan met die jongens, maar ok.

Die jongens gaan ook niet zomaar met andere jongens naar bed en we denken ook zeker niet dat die HIV hebben, maar omdat we kennelijk nooit eerder op HIV getest zijn na het misbruik ben ik wel benieuwd naar de uitslag en dan is 2 weken wachten wel lang.

Ik weet dat er wel medicijnen zijn voor als het nodig is. Ik zag van de week nog een bekende Nederlander die al 30 jaar die medicijnen slikt en nog gewoon leeft.

Ik maak me ook niet zo’n zorgen dat we dood gaan, maar bij mijn twin is er een knopje om gegaan en hij is redelijk de kluts kwijt. We proberen zo goed mogelijk voor hem te zorgen en als het nodig is, kunnen we wel naar onze psycholoog of telefonisch hulp krijgen. Ook als we op vakantie zijn.

Ik snap wat jullie bedoelen met dat je er niks aan kunt veranderen en zo denk ik er ook over, alleen mijn twin niet. Tenminste hij weet ergens wel dat hij zich onterecht op dit moment zo druk maakt, maar hij kan niet anders op dit moment. Hij heeft af en toe van die buien dat hij echt denkt dat we elkaar kwijt raken en dan is hij super verdrietig. Dan breekt mijn hart ook.

We gaan gewoon op vakantie en we hebben daar ook leuke dingen gepland, dus ik hoop dat het goed komt.

We gaan morgen wel nog vragen of ze niet toch een sneltest kunnen doen, maar het moet dan wel een betrouwbare uitslag opleveren, want anders hebben we er niks aan.

Verder willen we zo snel mogelijk telefonisch of op een andere manier de uitslag, zodat we niet 2 weken hoeven te wachten. Maar ik weet niet of ze dat mogen doen, want normaal doen ze HIV volgens zover ik weet alleen persoonlijk.

We vinden het natuurlijk goed als ze papa en mama bellen of hierover een berichtje sturen of desnoods onze huisarts in Frankrijk. Dat is eigenlijk een Belg, maar die kan ook Nederlands en dan moeten ze het maar zo doen. Verder weet ik het ook niet. Dus als iemand nog een idee heeft, heel graag.

We hebben wel gelachen om de cartoons, ook mijn twin vond ze leuk, dus dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen. Gelukkig bijten we geen nagels, want je ziet wat er van kan komen en die schaar is echt hilarisch. Koop je een schaar omdat je een blisterverpakking thuis niet open krijgt en dan zit die schaar ook in een blisterverpakking. Het erge is ook nog, dat dit in het echt ook voorkomt.

De Duitse jongens zijn ook in Frankrijk en die hebben ons altijd al goed geholpen, dus dat zullen ze nu ook weer doen. Ik kan niet wachten tot ik ze weer zie. Het is al geleden van de zomervakantie, want de vorige vakantie waren ze er wel, maar lagen wij in het ziekenhuis.

Die Duitse jongens zijn echt te vertrouwen. Vorig jaar, toen het misbruik bekend werd, stuurden ze ons dit liedje en de titel is ook een beetje onze slogan geworden en dat zegt alles over onze band.

Xavier Naidoo - Was Wir Alleine Nicht Schaffen. Das schaffen wir dann zusammen
https://www.youtube.com/watch?v=sglBa9dRfv8

Zijn er betrouwbare sneltesten die je zelf kunt kopen? Is het sws verstandig dan op eigen houtje zo’n test te doen?
Andere tips?

Groetjes,
M&M’s
Jullie hebben hulp al het nodig is, en er staan activiteiten gepland. Ik hoop dat dat jullie kan afleiden.

Je kan in het ziekenhuis vragen of je zelf een test kan doen. Naar mijn mening heeft het ziekenhuis meer ervaring, en lijkt het me daar betrouwbaarder dan een test die je zelf doet.

Als jullie toestemming geven dat ze de uitslag mogen delen met jullie ouders, kan dat volgens mij wel.

Nog een random liedje waarvan ik de tekst niet begrijp, maar dat ik gewoon mooi vind:
https://www.youtube.com/watch?v=P6TaYwjP00U&t=0s&list=PLx4x4xk3xTgwhhLBqzO5RkZqpM-MLqbOg&index=8

Nog een random Japans woord, want alle afleiding is welkom:
'komorebi' is een woord voor het zonlicht dat door de bomen heen filtert. Hoe mooi is het om daar één woord voor te hebben. Heb ik dat woord al eens genoemd? Ik weet het niet meer.

Ik hoop dat jullie in Frankrijk, samen met jullie familie en die Duitse jongens, jullie gedachten kunnen verzetten, en ondanks alles plezier kunnen maken. Shinrinyoku kan nooit kwaad, met komorebi die op jullie gezicht schijnt. Jullie kunnen niets aan de situatie veranderen, shouganai. Probeer in het heden te leven, en de toekomst af te wachten.

In Japan is het nu Sakuraseizoen. Dat is het moment dat de kersenbloesems in bloei staan. Heel toeristisch, en die doen er samen met de lokale bevolking aan Hanami. Dit is het verwelkomen van de lente, en het appreciëren van de natuur. Misschien helpt focussen op de natuur jullie.
Hi,

bedankt weer voor de tips en mooie woorden. Dat doet echt goed ;)

Koffers zijn ingepakt en we vertrekken zo eerst naar het ziekenhuis voor de tests. Ik denk ook dat zij het beste weten welke tests betrouwbaar zijn en dan zien we het wel wat we af kunnen spreken over de uitslag.

We hopen daar binnen een uurtje weer weg te zijn en dan rijden we gelijk door naar het vliegveld en waarschijnlijk eten we daar dan wat voor het vertrek. We hadden aan mama gevraagd of we nog langs Luca konden rijden, maar ze zegt dat we daar geen tijd voor hebben. Wel jammer, want we kunnen nog wel een knuffel van hem gebruiken, maar zullen er nog 2 weken op moeten wachten.

Gisteren nog even langs Boy geweest en we weten zijn maat, gewoon M, dus dan kunnen we op vakantie misschien iets leuks voor hem kopen.

Dat liedje is idd wel mooi, maar eigenlijk is het een meshup van iets van 12 liedjes als ik het goed begrepen heb. We weten ook niet waar het over gaat, want ons “hindi” is niet zo goed. Dat zou de taal zijn waarin ze zingt, dat zeggen ze in de comments.

We vinden kersenbloesems ook mooi, in onze tuin boeien er nu sinds van de week ook een paar. Is dat een teken? Hahaha

We houden van 'komorebi' (zon door de bomen) en gaan zeker ook “shinrinyoku” (boswandeling) doen. Ik denk dat we sws meer buiten dan binnen zullen zijn.

Shouganai (sorry, we kunnen er niks aan doen) hebben we al vaker gebruikt de laatste tijd, das altijd een goeie. Laatst vroeg papa om chips en toen hadden we een zak gepakt voor hem en die probeerden we die in één klap open te doen. Leek ons leuk, hadden we ergens op internet gezien. Alleen ging die zak niet van boven, maar van onderen open en toen zat papa en de bank en vloer helemaal onder de chips. Dat was echt een goed moment om “shouganai” te zeggen en nadat we het uitgelegd hadden, moest hij er wel om lachen. We doen wel vaker van die rare dingen, dus hij is het wel gewend.

Ik ga nog wel wat posten als we aangekomen zijn, maar weet niet precies of dat vandaag nog lukt.

Iedereen een goede en leuke vakantie gewenst (als je die hebt) of anders gewoon een leuk weekend enzo :)

Ik ga ook wel iets over de tests zeggen dan als ik meer weet.

Groetjes,
M&M’s
Jullie vertrekken bijna op vakantie. Inderdaad jammer dat jullie Luca nog niet even live hebben gezien. Skypen en chatten is nooit hetzelfde. Het weerzien is dan weer eens zo fijn.

Het is inderdaad een mash-up van hindiliedjes, maar ik vind ze zo goed verbonden, dat ik ernaar luister als één geheel. Verder luister ik niet veel hindi. Meer Koreaans, Japans en Chinees. Ik vind het wel een charme hebben dat ik er niet veel van begrijp.

Kersenbloesems staan voor een nieuw begin. Misschien zijn de kersenbloesems in jullie tuin het teken van jullie nieuwe begin, waarbij jullie de nare gebeurtenissen van de laatste tijd achter jullie kunnen laten. Het is goed om af en toe terug te kijken naar het verleden, maar erin blijven hangen is niet gezond. Het is wel belangrijk die dingen goed af te sluiten, door er genoeg over te praten.

Ik zie de scène met chips al voor me. En dan die 'shouganai'. Haha, zal Mr. Myagi leuk gevonden hebben.
Ik ben deze ochtend de deur uitgestapt met nieuwe schoenen waar ik twee dagen geleden blaren van had gekregen. Dat realiseerde ik mij te laat. Toen klonk het ook 'shouganai' in mijn hoofd, en ben ik doorgelopen.

Fijne vakantie!
Hey,

Jullie zijn nu als het goed is lekker in Frankrijk, mooi zo! Ik hoop dat het een beetje goed is gegaan in het ziekenhuis.

Waarschijnlijk nu een beetje laat, maar ik denk dat jullie beter wat langer kunnen wachten, zodat jullie 100% de kwaliteit krijgen die jullie verdienen.

HIV is niet zo tof, maar je kunt met de juiste medicijnen gewoon een prima leven leiden!

Jullie worden ook omgeven met vrienden, dat is helemaal mooi! Fijne vakantie!

Gr. Pin
Hi,

Die test afgelopen middag ging gelukkig snel, want we waren gelijk aan de beurt. Bloedprikken vind ik nooit erg, maar met dat wattenstaafje-achtige ding in je piemel kan mij niet snel genoeg voorbij zijn 😞
Maar, weinig keus, moet gebeuren.

We balen het meeste van dat ze vorig jaar geen HIV-test hebben gedaan, want toen was er echt veel reden om alles goed te onderzoeken. Daarom zijn we er wel een beetje gestresst onder of er niet toch nog iets is wat we niet weten en er dan eigenlijk onnodig al een jaar te lang mee rondlopen. Best kl*te.

Waarom ze dat toen niet hadden gedaan, konden ze ons niet uitleggen.

Ja, beter een betrouwbare test, dan een snelle onbetrouwbare. Maar in grotere ziekenhuizen hebben ze sneltesten die ook betrouwbaar zijn, maar das ruim anderhalf uur enkele reis voor ons en die tijd hadden we vandaag niet.

Zit niks anders op dan te wachten op de uitslag. Beetje gedoe nog over hoe ze het ons laten weten. Via onze Franse huisarts (das een Belg haha) gaan ze niet doen. Het kan wel via onze Nederlandse huisarts. Nou ja, dan moet het maar zo. Mama of papa mag dan wel de uitslag via de telefoon vragen, maar ik denk dat de huisarts zelf wel zsm gaat bellen, want hij snapt ook wel dat we het snel willen weten. Ik denk dat we niets hebben, maar je weet het pas zeker als je de uitslag weet en dan kan de vakantie pas echt beginnen.

'shouganai' kun je echt overal voor gebruiken, das het mooie. Mr. Myagi (papa z'n bijnaam) doet eerst wel of hij boos is, maar dan kijkt hij zo naar ons en begint hij al te lachen en dan zegt ie “echt weer iets voor jullie, ik had het kunnen weten”.

Volgens mij hadden we “te hoog” op de zak geklapt en dan gebeurt dit, we hadden van onderen moeten klappen. Misschien gaan we het deze vakantie nog wel een keertje proberen als papa lekker ligt te zonnen ofzo haha :P
Hij is wel gewend dat we hem een beetje plagen, maar hij gooit ons soms ook in het zwembad, dus...

Hoe is het trouwens met je voeten? Hopelijk valt het mee, maar ik heb het soms ook wel eens met nieuwe schoenen.

In de auto waren we een beetje boos op mama, omdat ze niet even langs Luca wilde rijden, want we komen bijna langs hem, onderweg naar het vliegveld. Nou ja we reden erlangs en stopten niet en toen waren we ook nog eens veel te vroeg op het vliegveld, dus lekker dan.

We weten wel dat mama veel voor ons doet, maar dit vonden we niet leuk.

Toen gingen we maar een hamburger eten en toen waren we ineens superblij, want “guess what” wie er in het restaurant zat op hetzelfde plekje als waar we hem vorig jaar voor het eerst zagen????

Precies Luca, dus wij helemaal gek en blij en toen zei mama “is dit ook goed?”. Ja, tuurlijk was dit goed, zelfs beter en mama wist het al, want ze had Luca gezegd hoe laat we er zouden zijn. Luca was met de bus gekomen. Toch nog een goed begin van de vakantie. Jammer dat ie niet mee kon.

We zouden 1925 vertrekken maar dat werd 1959 en we zouden 2105 landen, maar dat werd 2131. Dus we waren aan het landen en uitstappen toen jij @Pin je berichtje postte en het klopt dus dat we toen in Frankrijk waren. Ik kan jou gwn niet op een foutje betrappen haha :)
En jij @100Divergent11 had ook gelijk, want toen jij je berichtje stuurde zaten we met Luca in het restaurant voordat we vertrokken 🙂.

De Duitse jongens kwamen ons ophalen en dat was echt superfijn om ze weer te zien. Iets van 2200-2215 waren we thuis met zijn allen.

Dank jullie wel voor de vakantiewensen. Ik hoop dat jullie ook een leuke tijd hebben.

Wij gaan echt zoveel mogelijk uitusten en genieten.

Als we de uitslag hebben gaan we jullie die wel vertellen, want jullie leven zo met ons mee. We gaan jullie dan ook niet langer in spanning laten zitten. Hopelijk is het wel een goeie uitslag…..

Groetjes,
M&M’s
De uitslag afwachten. Als het te veel door jullie hoofd spookt, kunnen jullie jullie chips-open-in-één-klaptechniek verbeteren.

Wauw, wat een verrassing! Superleuk dat jullie mama en Luca dit geregeld hadden :$

Jullie zijn daar in goed gezelschap, dat wordt vast gezellig.

Nogmaals een fijne vakantie!
We hopen inderdaad op een goede uitslag, geen vervelende dingen en ook niet die uitslag die op de bibs van je broer zat 😉 😛

Fijne vakantie!
Gr. Pin
Dank jullie wel!!

Beter oefenen we misschien met van die kleine zakjes chips, hoewel dat een andere techniek vraagt, dus misschien dan toch maar de grote. Hier in Frankrijk hebben ze echt van die mega zakken, dus …… wie weet …… :P:P

Mama en Luca zijn echt top :D

Onze zus, die ook in het complot zat, had alles gefilmd. Mooie herinnering. Het kan zo in een aflevering van “Hello, goodbye” van NPO. Alleen ontbrak Joris Linssen, de presentator. Maar misschien komt die alsnog onze tuin zo binnen wandelen. Alles kan gebeuren als mama en onze zus iets bedenken.

Voor als het programma niet kent, het is één van onze favoriete “huil-programma’s”, kijk:
https://www.npo.nl/hello-goodbye/KN_1677070

Dit fragment is echt mooi:
https://www.npo.nl/vasten-hello-goodbye/12-12-2013/POMS_NCRV_499162#fc6845571
net als deze
https://www.npo.nl/vasten-hello-goodbye/12-12-2013/POMS_NCRV_499162
en deze
https://www.npo.nl/hello-goodbye/13-06-2013/NCRV_1617967

Houd Shazam maar bij de hand voor de mooie muziek :)

Genoeg gehuild, tranen van geluk en weer door, met de andere werkelijkheid.

Haha, van die billen-uitslag hebben we al genoeg gehad, dus beste is een uitslag, dat we niks mankeren :)

Groetjes,
M&M’s
Even een random ding dat misschien verwijderd wordt wegens off-topic:
Onlangs stond in de krant hoe een man was omgekomen door in koud water te springen om zijn hond (puppy) te redden. Hij is overleden door de shockreactie die zijn lichaam had op het koude water. Als je lichaam in koud water belandt, krijg je de reflex een hap lucht te nemen. Als je je op dat moment onder water bevindt, zuigen je longen zich vol met water, en verdrink je.
Dit deed me denken aan die keer dat Laurent en jij in dat water gesprongen waren. Ik vond het belangrijk dit even gezegd te hebben, voor het geval jullie het niet wisten. Misschien de volgende keer eerst de watertemperatuur checken voordat je iemand erin induwt 🙂
Hoe zat het trouwens met de uitslag van de testen?
Hebben jullie die al terug?
@100Divergent11 en @Pin,

Shame on me, sorry, ik heb gefaald en heb jullie de uitslag die ik beloofd had nog niet gestuurd, terwijl jullie me steeds zo goed helpen 🙂 😉 🆒 :8

Ik heb wat extra smiley's voor jullie erbij gedaan om het weer goed te maken 😳 :D

Ik kan wel excuses zoeken in dat we toen voor die shoot in Italië waren, maar das natuurlijk geen goede reden.
Ook dat ik het superdruk heb en te weinig tijd voor het forum (ik lig hopeloos achter met updates voor een aantal topics) is ook geen excuus, maar ik schrijf het hier wel in de hoop dat jullie dan een klein beetje medelijden met me krijgen haha.

Nee, echt sorry. Ik had eerder moeten reageren 😳.

Met hemelvaart weekend waren Justin 🙂 en Christian 🙂 bij ons en met Pinksteren hadden we een ticket voor Laurent 🙂 gekocht, want die was nog nooit op vakantie in het buitenland geweest. Ik ga hierover nog wel vertellen in een ander topic.

Sorry dus, maar we hebben goed nieuws voor de SOA en HIV testen: we hebben het niet gelukkig, dus das geen verklaring voor ons zwakke immuunsysteem van een maandje of wat geleden.

Vooral die HIV waren we blij mee, omdat we dachten dat we er al op getest waren na ons misbruik, maar dat was één of andere pipo vergeten aan te kruisen op het formulier toen. Nou ja, het is nu gelukkig goed en opgelost :)

Die bacterietest is ook goed en we hoeven pas van de winter ofzo nog een keertje te checken.
We mogen nog niet stoppen met die probiotica, maar ja, zal wel ergens goed voor zijn.

Btw nog bedankt voor je koud-water verhaal. We lief dat jullie wel aan ons denken, nu wij nog een beetje beter aan jullie.

Laurent is afgelopen weekend gelukkig weer helemaal op temperatuur gebracht door ons. Ik denk dat hij nu wel een paar dagen slaap moet inhalen door op school extra te slapen :)

Trouwens ik zou wel mond-op-mond beademing doen bij Laurent als het mag van Luca :P

Groetjes,
M&M’s

Reageer