Jeuk na het douchen, kan geen kleren aan, wie heeft tips



Toon eerste bericht

224 reacties

@100Divergent11, je hebt gelijk, ik moet niet denken dat die jongen aan me gezeten heeft, anders dan dat hij zijn werk doet. Het is ook gewoon een leuke, lieve jongen volgens ons. Anders deed hij dat werk ook niet.

Hij heeft ons daarna nog 5 of 6 keer gewassen. De ene keer ’s morgens en ook wel eens ‘s middags of voor het slapen. Dat lag een beetje aan zijn dienst. We hadden dat gevraagd of hij ons wilde wassen als het kon. Anders moesten we door een meisje/vrouw gewassen worden, dus ja, als je de keus hebt, dan liever door hem.

Toen mochten we gelukkig samen in de douche, alleen zaten we toen wel nog aan een infuuspaal vast, dus met één hand konden we ook niet zo veel en die ene arm mocht ook niet nat worden. Daarom heeft hij ons haar gewassen en ons met de hand ingezeept en met de sproeier afgespoeld en daarna afgedroogd enzo. Das toch niet raar of wel?

Maar het komt dat ik, toen we net thuis waren, er met andere mensen over had gepraat dat we niet alles meer herinneren en die begonnen ons en elkaar nog op te stoken dat er dan vaak dingen gebeuren als stiekem aftrekken en naaktfoto’s maken. Maar dat merk je dan toch wel, denk ik. Ik ga er maar niet meer over denken.

@Pin schrijft ook dat je je soms dingen niet meer kan herinneren, terwijl je dan nog wel wakker bent geweest. Dat het net zoiets is als dat je teveel alcohol gedronken hebt. Maar dat hebben we nog nooit gedaan, dus weet niet hoe dat is.
Dus dat we gwn nog wakker waren totdat de operatie begon en we toen pas echt in slaap werden gebracht door een spuitje.

Dat je dus soort van een stukje kwijt bent. Kan je je dat later dan weer wel herinneren of nooit meer?

Enige is nog wel dat we onderbroeken kwijt zijn geraakt in het ziekenhuis. We hebben thuis al gezocht, maar ze niet gevonden.

We weten ook niet of die jongen op jongens valt. Hij kan net zo goed gewoon een vriendinnetje hebben. Maakt ook niet uit voor ons. Hij was gewoon steeds aardig tegen ons en wilde ons altijd helpen met wassen en aankleden.

Fotoshoot ging gelukkig goed en geen jeuk etc. gehad, dus das al mooi. Gelukkig hebben we een smiley face van onszelf, dus dat kwam wel goed..
We hebben ook al van die nieuwe jongens gedroomd haha :P

We zijn toch maar niet alleen gaan fietsen. Luca en Newt (ja, zo ga ik die nieuwe klasgenoot maar noemen, hij heet in het echt wel anders, maar beter een naam voor het gemak) zijn zondag mee geweest met fietsen. Gewoon op onze schoolfietsen lekker een hele middag gefietst. Iets van 50-60 km ofzo.
Zaterdag zijn we een hele middag op het strand geweest. Beetje lopen en voetballen en stoeien en kletsen. Echt, we hadden buiten zo gemist na 9 dagen binnen in het ziekenhuis. Conditie opbouwen gaat langzaam, maar ok. Na 2 dagen al ontevreden haha :)

Huis en thuis zijn idd verschillende dingen. “Home is not a place, it’s a feeling”. So true. Net als “home is where the heart is.”

Dankjulliewel :)

Groetjes,
M&M’s
Hoi,

Wakker zijn maar je niks meer kunnen herinneren, kan dus als je dronken bent. Ik weet ook niet hoe dit voelt, ik weet alleen dat het kan. Dit effect kan ook als je 'high' bent van drugs (ook wel medicijnen). Of heb je wel eens koorts gehad waarbij je moest ijlen?

Het is allemaal niet zo eng hoor. Iedereen maakt dit wel eens mee. Fun fact (kom ik weer :P): Iedere dag ben je zo'n 40 minuten blind. Dat gebeurt wanneer je wel kijkt, maar je hersenen het niet registreren/opslaan. Dit is niet eng of schadelijk, maar juist prettig. Anders kijk je niet prettig ofzo dacht ik. Het heet btw iets van saccademaskering, maar dat weet ik niet meer zeker want Google geeft geen hits :8 oeps.

Ik weet niet of het terug kan komen, want ik denk dat je hersenen het niet hebben geregistreerd, maar ik zou me er geen zorgen over maken en lekker verder gaan.

Wat is er nu trouwens uit het onderzoek gekomen?

Gr. Pin
Als je aan een baxter en een hoop draden hangt, wil het ziekenhuis graag garanderen dat die blijven zitten. Het is vervelend als je infuus opnieuw geprikt moet worden, omdat je er per ongeluk in bent blijven hangen, of dat pleisters loskomen van de zeep.

Misschien heeft die verpleger na het douchen jullie een nieuwe onderbroek aangedaan, en de oude met de was meegegeven. Zo'n dingen kunnen wel eens verloren gaan. Ik ben niet zeker of dat van die wasdienst klopt, aangezien jullie bezoek waarschijnlijk kleren mee naar huis nam en nieuwe weer meebracht, maar misschien wist die verpleger dat niet.

Jullie hebben een gezonde levensstijl met veel beweging en leuke mensen om jullie heen, dus dat komt vast goed. Bouw je conditie maar rustig op. Je kunt het inderdaad op een leuke manier doen, zoals op het strand sporten.

@Pin, verrassend funfact 🙂 we zullen het maar even saccademaskering noemen. Woord van de dag.

Stranden, bergen en bossen zijn goede plekken om aan je conditie te bouwen. Daar aan je gezondheid werken is beter dan binnen. Veel mensen vinden het ook fijner.
Dat doet me hieraan denken: er is een Japans woord voor het rondwandelen in een bos voor de voordelen voor je gezondheid. In het Engels kun je het vertalen als 'forest bath'. Het Japanse woord is: shinrinyoku.

Dat heb je in het Japans, van die woorden waar wij een hele zin voor nodig hebben. Nog zo'n voorbeeld is 'tsundoku'. Dit betekent je allemaal boeken aanschaffen, en ze op een stapel laten liggen, zonder ze te lezen.

Dat was het voor nu, voordat ik helemaal van het topic afdwaal.
Deze reacties zijn natuurlijk voor iedereen bedoeld, ook al lijkt het alsof ze maar aan één persoon richt. Iedereen mag dus altijd, overal op reageren :)


Hi Pin,

Toen we heel klein waren hebben we wel een paar keer hele hoge koorts gehad zegt mama, maar ik weet niet of we dan ook aan het ijlen waren en of dat kan als je klein bent.

Wel grappig en apart dat je dan 40 minuten per dag niks kan zien. Is dat dan als je slaapt dat de boel soort van gereset wordt ofzo en is dat dan steeds op dezelfde tijd? Want toen we naar Australië waren gegaan zijn we heel lang wakker gebleven achter elkaar en we zijn nergens tegenaan gelopen (wat op zich al knap is voor ons), dus toen hebben we wel steeds kunnen zien. Hoor je dan ook 40 minuten niks? Want we kunnen helemaal niet herinneren dat we die dag voor het onderzoek met die jongen gepraat hebben toen die ons aan het wassen was.

Nou het onderzoek is nog bezig. Ze weten wel dat we die bacterie hebben en ze hebben alvast medicijnen gegeven ook via dat infuus. Daarom moesten we ook zo lang in het ziekenhuis blijven. Ze zijn nu nog aan het onderzoeken of ze de juiste medicijnen aan het geven zijn door iets te kweken enzo. Misschien weten we van de week wel meer. Eind van de week moeten we er weer naartoe, maar we weten nog niet wanneer, want ze gaan eerst bellen.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hi 100Divergent11,

Bedankt voor je mooie Japanse wijsheden. Als ik het zo lees zijn mijn twin en ik heel erg goed in 'tsundoku'. Het opstapelen gaat altijd heel goed, nu het lezen nog :);)

We gaan liever naar buiten, dingen doen. Conditie gaat wel lukken, denk ik. Gewoon elke dag wat doen en dan steeds een beetje meer ook al heb je er soms geen zin in of is het koud of regent het. Gewoon doooorgaaan.

Wij zijn dus meer van het “shinrinyoku” gebeuren :P

Wat is een baxter?

Die jongenverpleger (ik ga hem vanaf nu Boy Proper noemen, omdat hij ons “schoon maakte”. Btw hij was te jong om hem Mr. Proper te noemen) had ons elke dag ongeveer gewassen. Alleen de eerste dag was dat in ons bed, omdat we daarna voor de operatie moesten, de dagen daarna mochten we samen (twin en ik) onder de douche.

Wij gingen dan in onze (nieuwe) pyjama in de douche wachten en dan ging Boy Proper ons uitkleden, want met die infuuspaal kun je dat zelf niet en thuis laten we onze kleren gewoon op de grond vallen in de slaapkamer en lopen dan naar de douche, maar hier moesten we in de douche uitkleden, want er lagen nog 2 andere jongens bij ons op de kamer. Bovendien was de douchevloer vaak nat en dan zou ons pyjamabroekje ook gelijk nat zijn geworden.

Boy Proper ging ons na het douchen weer aankleden en dus ook een schone onderbroek aandoen. Daarna ging hij de douche dan opruimen en ik denk onze gedragen onderbroeken en t-shirt en sokken in een zakje doen ofzo. Idk. Ik ga het strakjes nog wel eens vragen aan mama of onze zus.

Newt was hier net nog en die vond het raar dat Boy Proper ons zonder washandje had gewassen. Moet dat dan?

Hij had wel gevraagd waar onze shampoo en doucheschuim was en of we een washandje gebruikten en toen hadden we hem onze toilettas gegeven en gezegd dat we altijd zonder washandje doen. Das toch niet raar of wel?

In Frankrijk in het ziekenhuis werd ik ook steeds gewoon met de hand gewassen door die broeder daar.

Nou ja, ik lees jullie reacties wel.

Groetjes 🙂,
M&M’s

PS ik ga nog op jouw topic reageren, want ik las net dat je niet echt een leuke dag hebt gehad. Ik moet er ff tijd voor nemen en inspiratie hebben
Ik heb het even opgezocht, en Baxter is een merknaam voor infusen. Sorry, het is niet helemaal het juiste woord, maar ik ben gewoon het zo te noemen. Ik bedoelde een infuus.

Boy Proper had gevraagd of jullie met of zonder washandje wasten. Volgens mij wilde hij het "zo veel mogelijk als thuis" laten gebeuren.

Neem je tijd maar voor het reageren. Jullie gezondheid is het belangrijkste nu. Wel lief dat je het vernoemd.

はやく元気になってください。
Hoi,

Je hebt het niet door als je niks ziet. Het is bijvoorbeeld ook als je je hoofd naar rechts draait en dan dat wat je in de reis naar de juiste positie 'ziet' zie je niet echt. Dat registreert je hersenen niet. Of heb je wel eens gehad dat je iets aan het lezen bent, maar niet meer weet wat je hebt gelezen omdat je hoofd eigenlijk ergens anders mee bezig was? Of als je tv kijkt maar niet opslaat wat er gebeurt (bv bij reclames)? Op die mometen ben je allemaal 'blind'. Slapen telt niet mee en er wordt ook niks gereset. Je merkt er dus niks van.
Maar dat lijkt me genoeg over het interessante fun fact voor we weer afdwalen :8

Stom dat jullie die bacterie nu nog hebben! Hebben jullie de gebruiksaanwijzing al doorgelezen van jullie medicatie? :8

Ik denk net als @100divergent11 dat Boy Proper het wassen zo 'prettig mogelijk' voor jullie wilde maken en daarom jullie waste zoals jullie dat zelf (ongeveer) zouden doen. Op zich niet raar dus.

Gr. Pin
Hi 100Divergent11,

はやく元気になってください。= word snel beter

Echt lief van je, dankjewel. We doen ons best :)


Hi Pin,

Ik geloof dat ik het nu een beetje beter begrijp van dat zien. Ik zal ook nog wel eens op dat woord dat je schreef zoeken, lijkt me wel interessant.

Ik weet niet wat we voor medicijnen in ons infuus allemaal hebben gekregen toen we in het ziekenhuis waren. Ze hadden wel gezegd dat het een beetje anders was als de vorige keer, zodat ze meer kans hadden de bacterie om “zeep” te helpen.

We hebben nu thuis weer dezelfde antibiotica-pillen als de vorige keer en van die omeprazol. Die moeten we iig nog slikken totdat we meer weten over de uitslag. Maar hoe het verder gaat weten we nog niet. Ik denk dat ze dat van de week wel gaan vertellen. Ik ben even vergeten waarom we de bijsluiter moesten lezen. Ze hadden wel gezegd dat je er soms jeuk van kan krijgen of andere overgevoeligheidsverschijnselen. Ging het daar over wat jij bedoelde?

Voor iedereen (nou ja alles is voor iedereen natuurlijk om te lezen en op te reageren),

Nog even over Boy Proper. Ik vond het zelf niet raar dat hij ons met zijn blote handen waste, want dat doen we zelf ook. Hoe zou hij het dan anders moeten doen, want wij gebruiken zelf ook nooit een washandje. Wij doen gewoon eerst ons nat maken onder de douche en dan even onder de waterstralen weg en dan inzepen.

Boy had ons eerst met de douchekop nat gesproeid en toen de kraan uit gezet en dan doucheschuim in zijn handen gedaan en dan eerst een beetje schuim maken en dan gewoon overal wat je normaal zelf ook doet met zijn handen alles inzepen, dus ja, ook onze billen en piemel.

Maar wij vinden dat normaal en Newt zegt dat het raar is en wij snappen niet waarom. Hij zegt dat als Boy ons met zijn blote handen aanraakt dat het dan seksueel is, maar volgens ons is het gewoon wassen. Dat we bloot zijn waar Boy bij is heeft volgens ons niks met seks te maken. Newt zegt dat Boy dat niet zo had mogen doen, maar wij vinden het juist goed dat hij het zo heeft gedaan.

Moeten we er nog iets over zeggen dan in het ziekenhuis tegen de dokter?
We willen niet dat Boy er voor op zijn kop krijgt. Volgens ons heeft hij niks verkeerd gedaan. Hij heeft ons gewoon gewassen en niet afgetrokken ofzo, dus wat zou het probleem dan zijn? En zelfs als hij dat wel had gedaan, wat niet is, dan hadden wij er toch iets van kunnen zeggen, als we het niet wilden, maar wij vonden het goed dat Boy het zo heeft gedaan. Wij hebben er geen moment over gedacht dat het vreemd zou zijn, want in Frankrijk hadden ze dat ook zo bij ons gedaan. Toen, die eerste keer daar, vonden we het wel een beetje vreemd. Maar dat kwam ook gewoon omdat we nog nooit eerder gewassen waren in het ziekenhuis, maar kennelijk gaat dat gewoon zo, toch? Ik begin nu bijna aan alles te twijfelen. Wie kan er iets verstandigs over zeggen?

Onze zus had een paar keer een plastic zakje met gedragen onderbroeken en andere kleren mee naar huis genomen. Boy had die gewoon in ons kastje gelegd. Maar we zijn nog zeker 3 onderbroeken kwijt. Normaal zouden we dat niet precies weten welke het zijn, maar nu wel, omdat het 3 van die nieuwe zijn, die we laatst met de test met de jongens aan hebben gehad.

Als we van de week nog in het ziekenhuis komen kan ik misschien wel even naar de afdeling lopen en vragen of ze nog onderbroeken hebben gevonden.
Moet ik dan ook nog iets tegen Boy zeggen als hij er is?

Nou ja, tot zover deze update en vragen.
Ik lees graag hoe jullie erover denken en als er nog vragen zijn, lees ik het wel.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hoi,

Ik heb het over de bijsluiter, omdat jullie de bijsluiter de vorige keer niet hadden doorgelezen toen jullie de medicatie kregen. Het had dus gekund dat de jeuk kwam doordat jullie iets deden wat in combinatie met de medicatie jeuk veroorzaakt. En daarnaast is het gewoon goed om de bijsluiter door te lezen :)

Het enige wat raar kan zijn aan de werkwijze van Boy Proper is het feit dat hij geen washand heeft gebruikt. Als je kijkt naar ziekenhuisvoorschriften o.i.d. zijn washanden daar altijd in opgenomen. Hier is ook nog een pagina over hoe wassen in het ziekenhuis kan gaan.

Ik zou me echt geen zorgen maken over aanranding ofzo. Hij vroeg of jullie een washand wouden. Dat wouden jullie niet. Punt.

Die onderbroeken die kwijt zijn, vind ik ook wel bijzonder. Ik zou inderdaad even bellen of er wat gevonden is. Ik zou verder alleen met Boy Proper praten als jij dat zelf nodig acht om je weer OK te voelen.

Gr. Pin
@Pin,

Bedankt voor je reactie en dat linkje. Er staat wel goede info in over het wassen.

Ik weet niet of Boy ons in die volgorde heeft gewassen de eerste keer in bed.
Onder de douche waren we gewoon helemaal bloot en toen heeft hij ons eerst één voor één zonder washandje, dus gewoon met zijn handen ingezeept en daarna ons afgespoeld en afgedroogd. Verder niks bijzonders volgens ons.

Hij had wel steeds gezegd wat hij ging doen en gevraagd of dat goed was. We hadden gezegd dat hij het maar net zo moest doen zoals hij het bij hemzelf gewend is te doen. Wij konden ons niet zelf met één hand wassen, dus ja, weinig keus. We mochten zelfs niet van Boy op één been staan, omdat je dan makkelijker uit kan glijden. Hij ging voor ons hurken om onze benen te wassen, dus hij was wel voorzichtig.

Boy had natuurlijk nog gewoon zijn ziekenhuiskleren aan met een plastic schort ofzo dat hij niet nat werd.

Wij vinden het ook geen aanranding. Ik zou me zo weer laten wassen onder de douche door Boy.

Ik denk dat we eerst maar proberen alleen aan Boy te vragen of hij wil zoeken naar onze onderbroeken, voordat we iemand anders vragen. Anders gaan ze hem misschien verdenken dat hij iets verkeerd heeft gedaan.

Van die medicijnen kun je wel jeuk krijgen, maar we waren al een paar dagen gestopt toen we echt jeuk kregen die eerste keer dat we die nieuwe onderbroeken aantrokken. Dus of er echt een duidelijk verband is, idk. Misschien heeft het voor een extra gevoeligheid ofzo gezorgd,

Over die bacterie zijn ze nogal vaag of je daar jeuk van kunt krijgen. Ik denk dat ze dat zelf niet goed weten in het ziekenhuis. Ze zeiden waarschijnlijk niet, maar en toen kwam er een heel verhaal wat ik niet meer weet :(

Ik verwacht dat ze vandaag of morgen gaan bellen voor de uitslag.
Ik hoop dat we dan alleen even voor de uitslag naar het ziekenhuis moeten en dan niet hoeven te blijven. We hebben het wel even gehad met het ziekenhuis.

Btw we hebben nog eens goed gezocht en gekeken welke onderbroeken we missen, want anders is het zo gek om het te vragen als we het zelf niet weten.

We weten nu zeker dat we 2 van die nieuwe missen en niet 3, zoals we eerst dachten. Die andere was een donkerblauwe Paul Frank boxer met van die apenkoppen erop. Volgens mij had ik die aan voordat Boy me in bed ging wassen de eerste keer. Ik kan me iig herinneren dat ik die thuis nog had aangedaan voor we naar het ziekenhuis gingen. Gewoon omdat die wel grappig is :)

Misschien is die onderbroek wel tussen de lakens gekomen en zo naar de wasserette gegaan? Maar ja een donkerblauwe onderbroek tussen de witte lakens valt wel op, idk.

Groetjes,
M&M’s
Hoi,

Die pagina beschrijft 3 mogelijkheden van wassen. Dus of in bed, of bij de wasbak, of in de douche. Jullie hadden dus de douche.

Het kan alsnog dat het bij de was is gekomen en dat het wel is opgevallen, maar dat ze gewoon niet wisten van wie die onderbroeken zijn...

Ik denk niet dat ze Boy meteen gaan straffen ofzo als jullie vertellen van de onderbroeken. Het is (helaas) wel normaal dat er soms dingen kwijtraken. Dus jullie kunnen het ook bij de balie vragen hoor.

Het kan zijn dat jullie een niet veel voorkomende bacterie hebben en dat ze daarom niet precies weten wat de 'bijwerkingen' ervan kunnen zijn. Was er iemand bij toen de dokter dat verhaal vertelde? (Iemand die het wel heeft onthouden?) Je ouder(s) of je zus? Het is sowieso verstandig om iemand mee te nemen naar zo'n gesprek, voor als het je eventueel kan ontglippen.

Ik hoop iig dat ze met goed nieuws bellen!

Gr. Pin
Eigenlijk hadden we 2 manieren van wassen gehad. de eerste keer in bed en daarna steeds samen douchen. Van die eerste keer weten we niks meer door de medicijnen. Geen idee of hij eerst alleen ons bovenlijf heeft gewassen en dan weer aangekleed en daarna pas de onderkant zoals in de handleiding staat. Ik denk vaag dat we gewoon de hele tijd helemaal bloot waren, maar daar durf ik deze keer geen paasei om te verwedden 🙂 :P

Ja, kan natuurlijk dat ze niet weten dat die onderbroek van mij is, maar bijna niemand heeft die onderbroeken. Ik heb nog nooit een andere jongen ermee gezien, daarom vind ik die ook zo leuk met van die apenkoppen erop. Ik had die onderbroek een keertje gekregen bij een shoot en ik had hem ook aan toen we Luca voor het eerst zagen, dus wel mooie herinneringen eraan. Ik wil hem dus wel graag terug. Die nieuwe ook wel, maar die kunnen we zo weer opnieuw kopen in Frankrijk.

Op onze vorige school moesten we overal etiketten met onze naam in onze kleren hebben, maar nu niet meer, omdat we niet meer intern zijn. En deze onderbroeken zijn van na die tijd.

Ik ga eerst wel even kijken of ik Boy zie in het ziekenhuis of opbellen naar de afdeling en zijn nummer vragen. Kan ook. We willen toch even apart met hem afspreken. Dan weet hij ook hoe wij over alles denken en wat we kunnen vertellen tegen het ziekenhuis als ze toch gaan vragen hoe hij ons gewassen heeft.

Dat we hetzelfde verhaal hebben, want hij heeft wel aan onze piemels gezeten om ze te wassen. Hij had eerst gevraagd of we het zelf wilden doen, maar dat moet je met 2 handen doen en we hadden maar 1 hand vrij door dat infuus in die andere arm.

Eén hand om ons velletje naar beneden te doen en te houden, want bij ons floept dat anders weer terug erover en dan met die andere hand, met je vingers onze eikel “schoonpoetsen”. Tis misschien een beetje raar om zo uit te leggen, maar jongens weten dat wel.

Nou ja, zo is het gegaan of moeten we zeggen dat hij wel een washandje gebruikt heeft als dat eigenlijk had gemoeten. Idk. Dan moeten we wel liegen en dat doen we liever niet.

Misschien maken we ons druk om niets, maar Boy is nog maar in opleiding en straks gooien ze hem eruit en dat willen we natuurlijk niet. Nou ja, niet vanwege wat hij bij ons gedaan heeft.

Alle jongens wassen hun piemel op die manier, volgens mij. Vrienden van ons iig wel, behalve die jongens die besneden zijn, want die kunnen wel met één hand als het moet.

Mama was er wel bij toen de dokter het uitlegde over die bacterie en ze had ook nog wel een paar vragen erover gesteld. Maar het kwam er, geloof ik, op neer dat ze het niet precies wisten, dus ja, ingewikkeld allemaal. Anders gaan we het gewoon nog een keer vragen :)

Ik hoop dat alles goed is en we gelijk weer naar huis mogen. Liever horen we het vandaag nog, dan weten we waar we aan toe zijn en kunnen we lekker weekend vieren :)

We komen toch al tijd tekort, want we moeten ook nog schooldingen inhalen en meer van die sh*t.

Oh ja, goede ideeën zijn altijd welkom. Wat een rompslomp allemaal :(

Groetjes,
M&M’s
Het wassen lijkt jullie nog steeds bezig te houden, dus het lijkt me nuttig dat jullie daarover praten. Of ze aan de balie het nummer van een verpleger mogen doorgeven, weet ik niet, i.v.m. privacy enzo. Dat kunnen ze jullie aan de balie vertellen.

Ik ga heel boos worden op die bacterie als die er nog zit. Die heeft jullie al genoeg lastiggevallen.

Bij die onderbroek horen herinneringen. Het is begrijpelijk dat je die graag terug wilt. Die onderbroek valt waarschijnlijk op tussen standaardondergoed, dus als die in de verlorenvoorwerpbak is beland, vinden jullie, of een verpleger, die vast terug.

Boy was heel voorzichtig met jullie. Als jullie uitleggen waarom jullie met hem willen spreken, kan een conversatie tussen jullie, en eventueel een arts, jullie misschien geruststellen. Met de gedachte blijven zitten dat er misschien nare dingen gebeurd zijn tijdens het wassen, is niet fijn.

Schooldingen inhalen, dat is wel balen (dat rijmt). Ik weet niet wat jullie studiemethode is, maar het kan helpen elke dag bv. twee uur te werken in de voormiddag. Je hebt dan nog de hele namiddag en avond waarin jullie leuke dingen kunnen doen.
Misschien zijn jullie meer het 'zo veel mogelijk in één keer-type' en werkt een dag of twee die je volledig aan school wijdt beter. Als je zo'n dag gedisciplineerd aanpakt, door bv. om 8 uur stipt te beginnen, een uur te werken, gevolg door tien minuten pauze, en dat te herhalen, kun je daar veel uithalen.

De resultaten zijn komende. Ik denk aan jullie.

Als je de contactgegevens van die bacterie hebt, kun je dit linkje ernaar sturen: https://www.youtube.com/watch?v=3ToucIw5-U4
Het is een video die je zogezegd naar je ex kunt sturen, maar naar een vervelende bacterie kan ook wel. Vooral het deel 'get out my life' is toepasselijk.

Van dezelfde Youtuber: https://www.youtube.com/watch?v=J0epg1oHGbM&t=20s
Misschien iets voor Luca ;)
Het is hele droge humor, maar daar kan ik soms mee lachen. Met mate.
Hi,

Nou, toen Boy ons waste vonden we het prima, zoals hij het deed en eigenlijk nog steeds. Hij mag het zo weer doen.

Alleen Newt en nog een paar anderen zeggen dat het anders had gemoeten en toen zijn we gaan twijfelen en weten we niet wat we moeten doen. Ja, eigenlijk wel, gwn niks, omdat we Boy aardig vinden, ook al kennen we hem natuurlijk alleen maar van het douchen haha :)

We hebben gistermiddag het ziekenhuis gebeld en naar Boy gevraagd, maar hij moest niet werken. Vanmiddag is hij er wel en dan mogen we wel even langskomen, want zijn telefoonnummer wilden ze niet geven. Snap ik ook wel, maar ja. Dus nog afwachten tot vanmiddag.

Ik ga Boy wel foto’s van onze onderbroeken sturen, dan weet hij tenminste waar hij naar moet zoeken.
Deze is met die apenkoppen. Leuk toch?



Hopelijk krijgen we ook een uitslag van het ziekenhuis over de bacterie en de jeuk. Kan alles in één keer voor het weekend.

Afwachten dus maar of dat allemaal lukt.

Plannen kunnen we wel goed voor schoolwerk en zo. Nou nog het uitvoeren 🙂. We gaan wel goed op school, als we “niks” doen halen we het jaar ook wel, maar we willen mooie cijfers. Hebben we meer kans om toegelaten te worden op de universiteit.

“We trekken er nog wel ff aan” Komt wel goed.

We kunnen elkaar wel goed motiveren. Als ik geen zin heb, kan ik mijn twin er snel van overtuigen om hetzelfde te doen.
Onze bureaus staan tegenover elkaar, das wel nice. Maar soms zitten we elkaar alleen maar aan te staren en gekke gezichten te trekken, dus dan gaan we maar naast elkaar zitten.

We vinden het wachten op de uitslag wel een beetje spannend.

Die filmpjes (jouw linkjes) vond ik wel leuk, alleen hebben we de verkeerde aan Luca gestuurd.
Die ene van dat we van hem houden :P

O ja, dat was toch de goeie. Sorry voor het laten schrikken. Zal ik dat andere filmpje maar vast naar de dokter sturen?

Lief dat je aan ons denkt. Wij ook aan jou. Hopelijk slaap je beter dan de laatste paar dagen.

Bedankt voor je moeite en steun 🙂.

Groetjes,
M&M’s
Jullie gaan met Boy praten, dat lijkt me een goed idee. Vertel maar dat je, onder andere door opmerkingen van anderen, met wat vragen zit. Hij zal dat vast begrijpen.

Goed dat jullie een foto van die onderbroek hebben. Dat maakt de zoektocht al een hoop makkelijker. Inderdaad best schattig.
Wat ik me nog bedacht: als die onderbroek effectief tussen de witte lakens is beland, en die zijn samen gewassen, kan het dat ze daar nu blauwe lakens hebben. Dat moet een verrassing geweest zijn :D
Nee grapje, daar checken ze wel goed op denk ik. Maak je geen zorgen.

Dat afwachten voor de uitslag moet heel spannend zijn. Ik ken jou alleen van hier, en ben me al aan jou gaan hechten, net als aan vele anderen hier. De stress waar ik mee zit stelt vast niets voor tegenover die van jullie en de personen die jullie in het echt kennen.

Haha, gekke gezichten trekken i.p.v. schoolwerk. Dat is begrijpelijk 😃

Ik hoop dat Luca het filmpje kon appreciëren. Of dat het in ieder geval even een glimlach op zijn gezicht getoverd heeft.
Als jullie dokter een gevoel voor humor heeft, kun je dat filmpje sturen. Is vast leuk, zo even tussen alle witte jassen en infusen door.
Hi,

nog ff een kleine update, de rest volgt morgen wel.

De dokter had gezegd dat de medicijnen die we nu hebben helpen om de bacterie op te ruimen of onschadelijk te maken. We moeten ze nog een tijdje slikken en dan gaan ze het weer controleren.

We hebben Boy maar heel even gezien, want hij had het druk en we wilden hem niet storen. We hebben hem een briefje gegeven met onze telefoonnummers en gevraagd of hij ons wil appen.

Mijn twin had het snel geschreven, maar er verder niks meer bij gezet. Misschien een beetje dom of niet? Wat zal hij nu over ons denken? Hopelijk geen rare dingen. We zijn ook altijd zo onhandig in die dingen. Pff. Beter maar eerst gaan slapen. Luca komt pas zondag en Newt is er weer en hij slaapt tussen ons in.

We zijn iig blij met het nieuws van de dokter en dat we nog steeds geen jeuk hebben gehad.
Eindelijk weer een beetje goed nieuws.

Groetjes,
M&M's
De dokter had het niet zomaar gezegd, maar ze hadden iets gekweekt en daar de medicijnen op getest. Dus we weten zeker dat ze werken, alleen moeten we ze voor de zekerheid nog even wat langer slikken. Ik had het een beetje vaag opgeschreven in mijn vorige berichtje.

We hebben nog niks van Boy gehoord, dus ik weet niet wat we daar van moeten vinden. Moeten we nog wachten of iets anders proberen?

Onze oudere broer (16) hoorde ons over Boy (maar dan zijn echte voornaam) praten en omdat het een naam is die niet iedereen heeft, zeg maar, vroeg hij of het om Boy puntje puntje ging en toen noemde hij een achternaam. We zeiden dat we dat niet wisten, want we weten alleen zijn voornaam.

Toen vroeg hij waar we hem dan van kenden en toen zeiden we “van het ziekenhuis, want hij werkt daar”. Onze broer had hem niet gezien in het ziekenhuis, alleen mama en onze zus, maar we hebben niemand van onze familie iets verteld over HOE Boy ons gewassen heeft.

Onze broer zei dat het dan zou kunnen, want hij kende iemand met die naam die een opleiding wilde gaan doen in het ziekenhuis. Hij kent hem van een paar jaar geleden, maar we weten niet waarvan. Dat gaan we nog wel vragen.

We hebben Boy zijn insta wel gevonden. Moeten we afwachten of hem op insta een berichtje sturen, maar dan lijken we net stalkers.

Help!

@100Divergent11,
Oh, Luca vond het filmpje leuk en wenst je het allerbeste :)
We hebben dat andere filmpje toch maar niet naar de dokter gestuurd. We kennen hem niet zo goed, dus.
Leuk dat je mijn onderbroek schattig vindt, je hebt gelijk, hij past goed bij mij, ik wil hem zsm terug :)

Ik krijg er jeuk van dat ik hem moet missen.

Groetjes,
M&M’s
Hi M en MS
Ik denk dat je beter nog een dagje of 2 wacht
Bye
Als die medicijnen een type antibiotica zijn, is het inderdaad belangrijk dat je de hele kuur uitdoet. Sommige mensen stoppen met hun medicijnen wanneer ze zich beter voelen, maar dat mag je niet doen. Ook al voel je je beter, de bacterie kan, ook al is het in nog zeer kleine mate, aanwezig zijn. Jullie doen dus best zo precies mogelijk wat de dokter gezegd heeft, maar dat snappen jullie wel denk ik.

Ik zou even op het antwoord van Boy wachten. Misschien moet hij erover nadenken, of heeft hij het even druk.
Het zou nogal een toeval zijn dat je broer Boy kent. Misschien is dat wel een manier van met hem in contact te komen. Zou je broer hem, als Boy lang niets van zich laat horen, kunnen aanspreken hierover, en de situatie uitleggen?

Instagramaccount gevonden zonder achternaam? Misschien is een carrière als speurder iets voor jullie. Moet je dat voorstellen, dubbelspion. Dat komt vast veel van pas.

Beste wensen terug aan Luca :)

Je krijgt jeuk van het gemis? Ai, dan zitten we weer bij het begin van deze topic :D

Zou het niet beter zijn als jullie familie hiervan weet, van het wassen enz.? Voor zover ik weet, zijn jullie een close familie, en steunen jullie elkaar goed. Zou extra support van je ouders en zus niet fijn zijn?
Hoi,

Daar ben ik weer! Ik ben jullie niet vergeten hoor ;)

Oké, jullie zijn naar het ziekenhuis geweest. Onderbroek gevonden?

Probeer je even voor te stellen dat jij Boy bent en er komen twee jongens, allebei gay (ik weet niet of hij dat wist) naar je toe en geven je hun telefoonnummer en vragen of je hen wilt appen. Ik zou dat best vreemd vinden... Ik denk dat ik dat dus ook niet zou doen. Jullie relatie met elkaar is verpleger-patiënt. Jullie zijn minderjarig, hij niet. Dus ik vind het ergens ook niet correct als hij jullie zou appen aangezien jullie totaal niet hebben gezegd waarom hij dat zou moeten doen...
Ik zou hem dus zeker ook geen bericht op Insta sturen, want dat is best stalkerig.

Beetje jammer dat die bacterie er nog zit, maar wel fijn dat jullie de juiste antibiotica hebben en dat ie nu dus definitief de deur uit gewerkt kan worden.

Als jullie trouwens alleen met Boy willen praten om Newt gerust te stellen, zou ik het eigenlijk ook niet doen. Jullie hebben er geen last van, dus ja... Kunnen jullie Newt er niet van overtuigen dat jullie het niet erg vonden en dat er gewoon niks aan de hand was?

Ik hoop dat jullie schoolwerk een beetje voorspoedig gaat. Ik snap dat jullie hoge cijfers willen halen, dat is altijd leuk, maar stel niet te hoge eisen aan jezelf. Jullie hebben veel gemist, dus wat 'lagere' voldoendes zijn door de omstandigheden eigenlijk ook heel erg goed.

Gr. Pin
@Gewooneennaam8,
Ja, nog ff wachten is misschien wel het beste. Thnx.

@100Divergent11,
We luisteren goed naar de dokter, want we willen van die bacterie af, dus we nemen nog een pilletje of wat.

We worden nog gekker, dan dat we al zijn, van het wachten op Boy. Ik hoop dat het, het wachten waard is.
Onze broer doet vaag over Boy, we weten niet waarom. We hebben ook al in een glazen bol gekeken om er meer over te weten te komen. Oehoe, spannend. Maar ja, zo’n bol helpt natuurlijk ook niks of dachten jullie van wel dan?

Onze broer had Boy zijn achternaam "puntje puntje" genoemd, maar die naam kunnen we hier natuurlijk niet vertellen, maar daarmee hadden we wel zijn insta gevonden. Het was een lucky shot, want we wisten pas dat het de goeie Boy was toen we hem herkenden op de coole insta foto’s.

Maar wat nu dan?

Ik wil mijn onderbroek terug. I feel so lonely zonder mijn apenkoppen.
We hebben zoveel met elkaar meegemaakt.

Mama vertellen over dat wassen is echt awkward. Ze heeft het al moeilijk genoeg met ons. Als we met Boy kunnen praten, kunnen we het zelf oplossen.
Ik durf dat washandjes verhaal echt niet helemaal te vertellen. Het is meer dan alleen wat er in het ziekenhuis is gebeurd dat ik dan moet vertellen.

@Pin,
We weten wel dat, ook al post je eventjes geen reactie bij mij, je toch een beetje bij ons bent.
Yep, ziekenhuis geweest. No, geen onderbroek gevonden, want we hebben het nog niet gevraagd. Ja, ik weet, is niet handig, maar ik dacht Boy gaat hem vinden, maar dan moeten we wel eerst contact met hem hebben. Hij weet nog van niks. Oké, ja, beter afwachten dus, maar dan gebeurt er niks.

Tis niet om alleen Newt gerust te stellen, er zit meer achter voor ons zelf en Boy. Sorry, als dit erg vaag klinkt. Als je echt wilt ga ik het wel uitleggen. Wil je het weten?

We willen zo goed mogelijke cijfers, zodat we wat reserve opbouwen voor “slechtere” tijden. We gaan ons niet over de kop werken, don’t you worry.
Maar als we niet alle stof leren, dan vallen er gaten in onze kennis en kunnen we er later last van hebben. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

Wat nu?

Groetjes,
M&M’s
De glazen bol heeft niets kunnen tonen over Boy? Jammer. Ik zal straks de magische vijver in het park raadplegen. Als die niets loslaat, kan ik de vlucht van de vogels checken.

@Pin heeft wel een goed punt. Als Boy niet weet met welke reden jullie dat telefoonnummer hebben gegeven, zou het onprofessioneel van hem zijn jullie te contacteren. Misschien is een brief schrijven handiger. Die kun je afgeven in het ziekenhuis.

Vraag maar aan de balie van het ziekenhuis of ze iets hebben gevonden. Jullie zijn niet de eersten die iets verloren zijn in het ziekenhuis. Volgens mijn moeder, die in een ziekenhuis werkt, staan er dozen met opladers van GSM's. Dat is zo'n klassieker die mensen makkelijk vergeten.

Dit aan je moeder vertellen kan ongemakkelijk zijn, maar ze zou jullie kunnen helpen. Zij denkt misschien aan oplossingen waar jullie nog niet aan gedacht hebben. Ik zou me geruster voelen als jullie ouders, of tenminste je moeder of je vader, hiervan wist, maar het gaat hier niet om mijn gemoedsrust, dus doe maar waar jullie je goed bij voelen.

Ik word een beetje nerveus van de zin: 'Ik durf dat washandjes verhaal echt niet helemaal te vertellen. Het is meer dan alleen wat er in het ziekenhuis is gebeurd dat ik dan moet vertellen.' Zijn er naast het wassen nog vervelende dingen gebeurd?

'We willen zo goed mogelijke cijfers, zodat we wat reserve opbouwen voor “slechtere” tijden.' Ook die zin vind ik een beetje eng. Heb je een vermoeden dat er slechtere tijden aankomen?

'Wat nu?' Naar de balie in het ziekenhuis, en de situatie uitleggen? Ik denk dat de apenkoppen jou ook missen.
Hi 100Divergent11,

Ik vind je grappig met die vijver en die vlucht vogels. Is dat van Harry Potter ofzo? Wij kijken er niet naar, want we zijn geen fan van kostscholen, zeg maar, sinds we er zelf op gezeten hebben. Waarom we daarvoor nooit Harry Potter hebben gekeken, weet ik eigenlijk niet.

Sorry, met “slechtere” tijden bedoelde ik eigenlijk niks bijzonders. Meer zo van als je steeds probeert goede cijfers te halen, dan heb je een buffer als je eens een keertje een blackout hebt bij een proefwerk, maar eigenlijk gaat het wel goed op deze school. Maak je daar maar geen zorgen over.

Ja, Boy snapt wsch niet waarom we met hem willen praten. We hadden dat uit moeten leggen. Maar met Boy is verder niks aan de hand. Het is een goeie jongen wat ons betreft.

Het washandjesverhaal gaat over ons misbruik en is niet Boy zijn schuld.
We hebben slechte herinneringen aan washandjes en daarom willen we ze niet gebruiken, maar das weer lastig omdat het eigenlijk volgens de regels kennelijk wel moet.

Toen we misbruikt werden, was het dat we die jongens moesten aftrekken en klaar laten komen in een washandje en als alle sperma van verschillende jongens er dan inzat, moesten we de washandjes binnenste buiten doen en ons gezicht zonder water met dat washandje afwassen. Ik weet dat het niet fris is, maar we hadden geen keus, anders moesten we andere, ergere dingen doen.

We mochten na het washandje alleen met onze handen ons gezicht afvegen en verder niet schoonmaken.

Daarom willen we eigenlijk nooit meer dat iemand anders ons met een washandje aanraakt. Dat willen we Boy dan uitleggen en sorry zeggen dat we geen washandje wilden, terwijl hij het wel vroeg en nu komt hij misschien in de problemen door ons en dat willen we niet.

Het is gewoon niet makkelijk voor ons en mama kent ook niet alle verhalen van wat er met ons gebeurd is. Wel een boel andere, maar deze niet. Ze zegt altijd dat we altijd, ook al is het midden in de nacht over alles kunnen praten met haar en papa, dus we weten bij wie we terecht kunnen. Maar, sommige dingen heeft weinig zin om alles haar te vertellen, want ze heeft er al zo veel verdriet om :(

Weer een stukje van de puzzel.

Even terug op de medicijnen die we nu gebruiken. We merken dat ze anders werken dan de medicijnen, die we de eerste keer hebben gehad. We hebben soms een beetje een vol gevoel in onze buik en moeten soms boeren. Maar in het ziekenhuis hadden ze gezegd dat dat geen kwaad kan.

Het gaat wel de goede kant op met die bacterie hadden ze gezegd. Over een tijdje gaan ze weer testen. Verder hadden ze bij de onderzoeken geen rare dingen gevonden. Daar zijn we wel blij om.

Als het goed is worden we weer helemaal beter en hopelijk blijft de jeuk dan ook weg.

Groetjes,
M&M’s
Dat van die vijver heb ik verzonnen, en de vlucht van de vogels is een gebruik van bij de Oude Romeinen denk ik.

Een Harry Potter marathon kan gezellig zijn. Ron is best schattig. Hij heeft iets onhandigs, wat ik zeer erg in hem apprecieer.

Goed dat jullie vooruit denken. In mijn hoofd was de overbezorgdheidsschakelaar opgesprongen, vandaar.

Als je de situatie uitlegt aan Boy, begrijpt hij het vast. Naar wat je verteld hebt was hij een lieve jongen, en als verpleger verwacht ik dat hij begrijpend is tegenover de mensen die hij wil helpen. Je kunt aan je dokter vragen of je met hem kan spreken. De dokter hoeft niet per se alle details te weten. Jullie kunnen zeggen dat jullie een paar vragen voor Boy hebben.

Ik kan me voorstellen dat het je moeder veel verdriet doet te weten dat er jullie zo veel pijn is gedaan. Dat jullie niet alle details met haar willen delen snap ik.
Ik hoop dat jullie beseffen dat het niet jullie schuld is dat je moeder verdriet heeft. Ze heeft verdriet van de situatie, maar niet door jullie.

Elk medicijn is anders, met andere bijwerkingen. Als je je zorgen maakt over bepaalde bijwerkingen, kan je altijd je arts of apotheker raadplegen.

De bacterie is bijna weg. Yes! De onderzoeken hebben uitgewezen dat er geen rare dingen zijn gevonden, ook goed!
Dat gaat de goede kant uit.
Hoi,

Je ouders hebben je de meest 'awkward' dingen geleerd. Dingen over seksualiteit, waar je daadwerkelijk vandaan komt. Ook zijn het je ouders waar je naartoe gaat als je een raar bultje op je kont ontdekt 😛 of iets anders, dus je hoeft je echt niet te schamen voor het wassen. Voor het naakt gedeelte schamen jullie je sowieso niet, aangezien jullie wel vaker naakt rondlopen, dus waar zou je je wel voor schamen? Je moeder weet als geen ander hoe zwak jullie toen waren. Misschien kan zij jullie wel geruststellen.

Ik wil inderdaad wel weten waarom jullie zo graag met Boy willen praten. Al denk ik dat je dat al hebt verteld in het stukje over jullie misbruik?

Je hebt het met school over een buffer voor zware tijden. Is dit niet zo'n moment? :8

Glazen bol werkt niet? Ik heb zo'n puzzelbol waar ik altijd het smurfendorp in kan zien. Voel me dan net Gargamel :8

'Wat nu?' Inderdaad naar de balie van het ziekenhuis.

Je zegt dat je moeder al zo veel verdriet heeft dus dat jullie haar niet willen 'lastiggevallen' met meer problemen? Dat herken ik, maar daar moet je niet aan denken. Ze is jullie moeder, dus je kunt alles vertellen en daar zit geen limiet aan. Daar is het jullie moeder voor. Dus de goede en de slechte dingen.

De medicatie werkt anders, misschien dat ie het nu wel doet 😉 Hopen dat ie in ieder geval geen jeuk geeft (voor als het jullie medicatie was). Top dat het de goede kant op gaat!

Gr. Pin

Reageer