Skip to main content
Vraag

is mijn penis te klein

• August 15, 2025
  • 8 reacties
  • 264 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben niet perce onzeker over mijn penis maar wou wel even weten wat jullie denken. Ik ben 16 jaar oud en 190 lang, mijn penis is slap 11cm en hard ongeveer 14-15cm de dikte is even dik als een wc rol zonder papier als je snapt wat ik bedoel gewoon de koker. Is dit wel een goeie lengte en dikte voor mijn leeftijd?

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 15, 2025

Volgens mij maakt het echt niet uit

• August 16, 2025

@Jongen16_  Er staan hier genoeg van die tabellen wat het gemiddelde is voor jou leeftijd 

• August 19, 2025

Je penis is niet te klein. Mijne is slap maar 5 cm en 14 stijf. Dikte is 4,5 cm dus gewoon de breedte. Hij past net in een wc rol en mijn eikel steekt er aan de andere kant helemaal uit. Het is dus sws een goede lengte en dikte voor je leeftijd, misschien wordt ie niet groter meer. Ik ben besneden trouwens, en jij?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

Niks om je zorgen over te maken in elk geval. En op je 16e kan die ook best een paar jaar doorgroeien nog, want dat kan in principe tot ongeveer 21 jaar, en meestal in elk geval wel tot 18. Maar ook als dit het al is, is dat niet te klein. De gemiddelde nederlandse volwassen man schijnt 15,8 stijf te hebben, dus dan zou je redelijk gemiddeld zijn. 

Je hebt wel een redelijk klein verschil tussen slap en stijf. Ik vind dat jouw piemel slap best wel groot is, en stijf gewoon vrij normaal.  Bij veel jongens is het verschil in lengte groter. Mijn piemel wordt bijna dubbel zo groot als die stijf is, waardoor jij slap een flink grotere hebt, maar die van mij stijf juist iets langer is. 

• August 23, 2025

Niks om je zorgen over te maken in elk geval. En op je 16e kan die ook best een paar jaar doorgroeien nog, want dat kan in principe tot ongeveer 21 jaar, en meestal in elk geval wel tot 18. Maar ook als dit het al is, is dat niet te klein. De gemiddelde nederlandse volwassen man schijnt 15,8 stijf te hebben, dus dan zou je redelijk gemiddeld zijn. 

Je hebt wel een redelijk klein verschil tussen slap en stijf. Ik vind dat jouw piemel slap best wel groot is, en stijf gewoon vrij normaal.  Bij veel jongens is het verschil in lengte groter. Mijn piemel wordt bijna dubbel zo groot als die stijf is, waardoor jij slap een flink grotere hebt, maar die van mij stijf juist iets langer is. 

Mijn piemel is stijf 14 cm.  Slap maar 5. Dat is dus meer dan dubbel zo groot.  15,8 cm is volgens mij wel aan de grote kant. Hoeveel cm is de jouwe slap/stijf dan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Mijn piemel is stijf 14 cm.  Slap maar 5. Dat is dus meer dan dubbel zo groot.  15,8 cm is volgens mij wel aan de grote kant. Hoeveel cm is de jouwe slap/stijf dan?

Die van mij als die het allerhardst is 18 cm, (heb een lange voorhuid die niet vanzelf over mijn eikel schuift. als ik die naar achter trek dan blijft er nog 16 -17 cm over. Slap weet ik nooit wanneer je dat moet meten, meestal rond de 8 cm, maar als het koud is of na sporten soms nog maar 4 of 5

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Welnee je penis is gewoon het gemiddelde, dat is natuurlijk niet te klein. Je bent 16 dus zal je er wellicht nog 1 cm bij krijgen en dat is een prima maat. Het is ook wat ik hier op het forum lees helemaal niet zo belangrijk.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 16, 2025

Hey, 

Ik ben zelf ook 16, en heb overlaatst mijn penis een keer echt nauwkeurig gemeten.

Hiermee bedoel ik dat ik naar video’s online heb gekeken van hoe je het het best doet.

Ik heb een penis van 15,5 net geen 16 cm stijf, en slap iets van 10cm.

De omtrek is iets van 9 cm denk ik.

En hier heb ik geen problemen mee, hij mag altijd een cm langer maar hoeft niet.

Groeten Anonyme Jongen