Vraag

Is het raar dat ik een vrouw wil zijn?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik denk al heel mijn leven aan vrouw zijn, nu ga ik over 3 jaar onder het mes, is dit raar??

22 reacties

Hoi!

Dit is helemaal niet raar 🙂 Transgenders komen veel vaker voor dan men denkt, alleen komt niet iedereen er voor uit.
Ik ben zelf een vrouw en ik zou me ook ongelukkig voelen als man. Volgens mij ga jij je gelukkiger voelen als vrouw.
Op Youtube ken ik een transgender, ze heeft net haar operatie gehad. Ze heet fleur, met Youtubekanaal "fleurie". Ik leer daar veel over transgenders en misschien helpt het jou ook wel. :)

Groetjes
x
Hey
Ga niet eropin als je haatreactiws krijgt je bent te goed voor hun. Ik vind het juist knap dat je bent wie je wil zijn. Mijn steun heb je
Heel erg bedankt voor jullie steun:)
zie je er vrouwelijk uit? als het antwoord ja is kunnen we wel even zien of je je wil gedragen als een meisje 😉
Het is niet raar, maar ik denk dat de mensen in je omgeving wel even zullen moeten wennen.
Ik vindt het in ieder geval goed/slim aangezien je nu er ook voor jezelf en anderen uitziet als degene die jij het liefts bent.
(Jezelf natuurlijk)
Even een corectie aangezien het nog 3 jaar duurt...
*Dan zie je er uit als degene die jij het liefst bent.

Sorry daarvoor
Sorry, maar het is niet zo dat je zomaar even onder het mes kan. Het is zeker niet vreemd ofzo dat je een vrouw wil zijn, er zijn veel jongens en meiden die zich niet comfortabel voelen met het geslacht waar ze mee geboren zijn.
Ik heb een transgender vriend, die inmiddels al een tijdje aan de hormonen zit en zijn (/haar) naam veranderd heeft. Hij heeft enorm lang gesprekken gehad in Amsterdam zodat ze daar zeker vast konden stellen dat dit niet gewoon zomaar een fase was en hij zich echt niet gelukkig voelde met zijn geslacht. Na ongeveer een jaar is hij dus eindelijk aan de hormonen gegaan, en wil uiteindelijk dus ook onder het mes.

Als je deze eerste stappen nog niet gevolgd hebt, is het een goed idee daar zo snel mogelijk mee te beginnen als je een geslachtsoperatie wil ondergaan.
Het is helemaal niet raar maar ik vraag me af als je onder het mee bent geweest en je een tijd een vrouw/meisje bent val je dan op meisje's of jongens
Erg trots op je dat je kiest wie je wil zijn en eerlijk bent en het niet binnen houdt!
Ga zo door!!!!


Xx Maii
Hallo allemaal, dit is 2 jaar geleden, nog een jaar Dan mag ik eindelijk onder het mes, ik slik nu ook hormonen,
hey

wat leuk dat je een update geeft!

ik ben heel erg benieuwd hoe jou omgeving na 2 jaar nu naar je kijkt.
en of je je naam veranderd hebt en wat voor stappen je nu al allemaal hebt gemaakt.

groetjes
blue
Mijn naam is nu Christina
noemt iedereen nu jou ook zo of vergissen mensen zich nog?
Ja ze noemen mij zo!
ooh dat is fijn!

ik moet het nog vragen of ze me bij me nieuwe naam willen gaan noemen.

wat zijden ze toen je zijbdat je zo genoemd wilt worden?
Wat ben jij dan? Een Trans jongen of meisje?
Ik kan zelf niet wachten op mijn nieuwe geslachtdelen
hey

ik ben een transjongen
ik wil dus het gene wat jij hebt en en jij wat ik hem

en ik kan niet wachten tot mijn borsten worden weg gehaald!

woord jij op straat al als zij aan gesproken?
ik woord sinds 3 weken als hij aan gesproken en dat voelt zo goed!!!

groetjes
blue
Ik kan juist niet wachten op borsten en een vagina en wat ik er allemaal me Kan! Dit klinkt misschien raar maar ik ben zo benieuwd, ik draag sinds kort wel al vrouwen ondergoed, en nee ik word nog niet als zei aangesproken helaas.
hey

jammer dat je nog niet zij woord genoemd.

ik vraag me af hoe ze een vagina kunnen maken 🤔

ik weet wel dat ze een lul kunnen maken maar de techniek is nog niet goed. er zijn veel complicaties.
dus als ik ooit aan de beurt kom wacht ik tot de techniek goed is en hoed ik het bij me prothese...

maar wat bedoel je wat je er mee kan?

groetjes
blue
Je kan tegenwoordig ook vagina protheses kopen,

En ik wil graag experimenteren met mijn nieuwe geslachtdelen. En ze kunnen ene vagina maken!
ik vind het knap dat ze dat kunnen.

ik denk als je de operatie hebt gehad dat het eerst moet hehene voor dat je er echt iets mee kan doen.

groetjes
blue

Reageer