Vraag

Is dit normaal?

  • 1 November 2018
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik weet niet of ik wel normaal ben of iemand anders dit ook heeft. 's nachts zie ik altijd verschillende kleine cirkels, vierkantjes en hashtags en dat soort dingen. Heel irritant. Ze prikken me, en als ik m'n deken over m'n hoofd trek komen ze alsnog binnen. Noem me aub niet gek of gestoord. Ik weet gwn niet wat dit is. Ik heb al meerdere malen op het internet gekeken of iemand anders dit ook had maar ik heb hier niks over gevonden.

Weet iemand iets? Ik heb dit btw al heel lang, ik kan het me herinneren sinds ik 4 was. Maar mijn ouders weten hier niks van af.

7 reacties

Hoi

Je ziet verschillende soorten vormpjes, en voelt deze prikken. Dat klinkt inderdaad heel vervelend.

Staar je op een dag, onder andere 's avonds, vaak naar een scherm? Misschien helpt het om daarmee te minderen. Aangezien je dit al vanaf je vierde hebt, zou het ook aan wat anders kunnen liggen. Misschien kan de huisarts je helpen.

Groetjes
Kenshin
Berkenbaar👍🏻 aleen prikken ze mij niet.. Voel je dan echt pijn?

Ik zie rondjes vierkantjes en driehoekjes ui lampen stroomden en de kamer verspreiden. Ik vind het altijd maar fascinerend dat mijn gedachte dat kan.

Mijn moeder en zus hebben het ook (we praaten daar vroeger altijd over)

Nu zie ik ze bijna nooit meer omdat ik gewoon mijn ogen dicht doe en wacht tot ik slaap maar vroeger deed ik altijd mijn ogen lang open idd.

Als ze je echt pijn doen zou ik idd langs de ha gaan (hopelijk neemt die je sirieus en anders een anderen ha opzoeken denk)

Mischien kan mediteren je ook wel helpen. En je gedachte naar de viguuren omzetten van verveelend naar mooi.

Hopelijk werkt dat❤️

Suc❤️👍🏻
Ahww dankjewel dat jullie de tijd genomen hebben om hierop te reageren. Nu weet ik tenminste dat ik niet de enige ben die dit heeft, al snap ik nog steeds niet waarom ze bij mij prikken. Ik denk niet dat ik er mee naar de HA ga. Want die gaat me toch niet serieus nemen en ik ben het toch al een soort van gewend dusja. Maar toch bedankt voor jullie reactiesXx
Ik hoop dat je de pijn kan stoppen en de figuren gaat zien als iets moois❤️❤️

Als je er erg last van hebt raaf ik je wel Ana langs de ha te gaan of te mailen dan hoef je niet meteen op gesprek en weet je vantevoren of die je sirieus gaat nemen❤️

Wand als je er last van hebt heb je het recht geholpen te woorden👍🏻

Ik help graag❤️❤️❤️
Zoals Mijnigezien zei, kan mediteren je helpen. Er is een meditatietechniek waarbij je je focust op het ontspannen van je gezicht. Je probeert je bewust te zijn van elke spier, en probeert die te ontspannen. Vaak val je dan snel in slaap, omdat je gedachten dan heel erg bij ontspannen zijn. Misschien helpt deze techniek jou om minder last te hebben van de cirkeltjes en vierkantjes.
Ehm... ht lijkt me heel simpel... gewoon minfer op een scherm zitten. Zoals een compiter, laptop of telefoon
hey,
of dit meteen met computers te maken heb weet ik niet zeker, het kan natuurlijk, maar volgens mij is dit alleen als je langdurig op de computer zit voordat je gaat slapen.
het kan door veel dingen komen denk ik eigenlijk, computer/eten/drinken/beweging/gedachtes/migraine/etc... ik denk dat het beste is om naar de dokter te gaan

Reageer