Is dagdromen en muziek samen schadelijk voor mijn geest en lichaam?

  • 20 April 2019
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer ik helaas muziek die ik leuk vind en luister dat vaak enzo, maar ook andere muziek nummers dat er vooral verdrietige of zegmaar alleen voelt enzo..
Is dat schadelijk enzo voor mijn geest en lichaam?

Het doet wel echt pijn als dat gebeurt ofzo.. maar ook vooral gebeurt wel bij mij Dat mijn ademhaling slecht gaat.. niet zo slecht.. maar dat ik soort van langzaam naar de grond zak en dan sluit mijn ogen en ben liggend op de grond en voel dat ik niet meer wil ooit opstaan..

Maar als ik toch probeer op te staan.. maar dan ga ik weer op de grond.. Ik snap dan niet waarom dat gebeurt...

Geloof het if niet want ik verzin het echt niet terplekken ofzo.. als ik op de grond lig wat er gebeurt als ik op de grond ben wat ik zei net hoe dat komt dat ik lig ..

Wanneer dat gebeurt ga ik opeens de pijn voelen van haat ofzo en ga mijn vuisten erg strak aanspannen enzo en maak de rest van mijn lichaam gaat ook wat raar doen, alsof ik een nachtmerrie heb en maar bewegingen ijn mijn slaap ofzo.

Als het over gaat iets van 5min ofzo dan heb ik een triest gezich en wat haat erin..

Ik snap niet waarom mij dat gebeurt..
Heeft iemand enig idee hoe het zal kunnen gebeuren bij mij??

Lat in de comments achter hoe je denk dat het zal kunnen gebeuren.😨😰

Groetjes Jade.

1 reactie

Hey!

Ik snap eerlijk gezegd niet zo heel goed wat je ons allemaal wil vertellen, de delen die ik snap zal ik proberen te beantwoorden.

Muziek kan verschillende emoties losmaken. Zowel vreugde, woede, verdriet,... ik denk dat dit is wat bij jou gebeurt, het is niet schadelijk voor je lichaam, maar juist goed dat deze emoties er op deze manier uit komen.

Muziek op zich heeft geen schadelijk effect op het lichaam en de geest.
Dit kan wel wanneer je liedjes met extreme teksten qua inhoud beluisterd (geest), of wanneer je te luid of constant muziek luistert (lichaam). Voor de rest is dit volledig gevaarloos. Geen zorgen over maken dus!

Groetjes
Lot

Reageer