Vraag

irritatie bij voorhuid

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, Ik heb een klein probleem, ik heb vaak irritatie bij mijn piemel het jeukt dan bij mijn voorhuid en balzak. Het jeukt soms echt enorm en dan zit ik ergens heel ongemakkelijk, want krabben ofzo kan natuurlijk niet. Weet iemand wat ik hiermee aan moet. (Speciaal zalfje opsmeren, naar huisarts)

Dankjewel alvast :)


4 reacties

Heyo,

 

Je zou inderdaad een zalfje kunnen kopen tegen de irritatie. Als je je er zorgen over maakt, of graag wilt weten welk zalf of medicatie geschikt is om dit op te lossen, dan raad ik je aan om de huisarts te bezoeken.

Die weet vast en zeker wel wat te moeten doen. En je hoeft je daarover helemaal niet te schamen, omdat de huisarts hiervoor is, en waarschijnlijk dit wel vaker hrrft gezien en meegemaakt.

 

See ya!

Spookyzx. 

Hoihoi,

Een beetje jeuk bij de penis en ballen is harstikke normaal. Dit komt gewoon door alle verschillende huiden en vuil wat er soms een beetje komt. Ook zit er soms haar wat kriebelt.  Daarom zie je soms dat mannen aan hun ballen krabben en dat word op een latere leeftijd ook best normaal, bijna elke man heeft het.

Als je hele erge jeuk voelt en constant en misschien pijn, en rare eceem ofzo, dan zou het slim zijn om even naar de huisarts te gaan.

 

Succes :D

Dankjewel voor de antwoorden hier kan ik wat mee :) 

Heyo 

Misschien als dit niet weggaat moet je er eens met je vader of moeder over spreken en dan naar de huisarts gaan , dit kan namelijk niet echt gezond zijn denk ik 

Groetjes en succes ermee!

Reageer