Inhammen op 15 jarige leeftijd?!

  • 11 June 2019
  • 3 reacties
  • 1163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen

Ik ben de laatste tijd erg onzeker omdat ik best wel opvallende inhammen krijg. En daar krijg ik nog weleens opmerkingen over te horen. Zelf vind ik het ook niet mooi. En omdat ik het nu al op 15 jarige leeftijd heb, ben ik bang dat ik al vroeg kaal ga worden. En dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.
Heeft iemand hetzelfde probleem of tips?

Groetjes Remco

3 reacties

Badge
Hoi Remco,

Heb je enig idee hoe dit komt? Heb je dit zelf gedaan, of is er iets aan de hand? Zelf heb ik trichotillemanie, een aandoening waar je impulsief je haren uit je hoofd trekt. Is dat ooit gebeurd misschien? Anders zou ik er toch contact over hebben met je ouders, ookal is dat moeilijk.
Hey,

Ik heb het er niet zelf uit getrokken, dus ik ga idd ff vragen of mijn ouders het weten. Ik moet binnenkort naar de kapper, maybe weet hij waardoor het komt.
Bedankt voor je reactie!
Heyo,

Ik heb dus exact hetzelfde. Ik heb nu ook al inhammen. En ik ben 16 jaar. Ik vond het eerst ook wel vervelend, maar iedereen accepteert het. Me kapper vertelde mij dat ik rond me 27/30e kaal bent, of voor een groot gedeelte.

Ik denk dat je het gewoon moet accepteren. Je kan ook een haartransplantatie doen. Maar dat lijkt mij geen fijn idee.

See ya!
Spookyzx

Reageer