Beantwoord

In me broek geplast

  • 14 October 2018
  • 16 reacties
  • 4018 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 16 en ik heb van de week een paar keer in mijn broek geplast, de eerste keer zat ik tijdens wiskunde en ik moest nodig naar de wc naar het mocht niet van de leraar, toen heb ik het nog 5 min uitgehouwen en toen werd mijn broek heel erg nat (ik draag Skinny jeans) dus toen zag je het nog beter en toen werd ik er al mee gepest ik de les dat vond ik niet leuk.

De volgende x was op donderdag waar ik in de pauze naar de wc moest, maar ik kan alleen zittend plassen en die wc was bezet en ik was al in spanning door de vorige dag en ik probeerde het heel lang vol te houden maar ook toen werd me broek weer nat 😞
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 October 2018, 16:50

Bekijk origineel

16 reacties

Hallo,

Het is niet leuk dat je ermee gepest word! Een probleem is niet iets om mee te geintjes mee te maken :(

Voor als je in de les zit zou ik voor de les even snel naar de wc gaan. En de mentor even informeren.
En het 2de is gewoon slecht van de school, die moeten ervoor zorgen dat ze genoeg toilets beschikbaar zijn. (Ik heb gehoord dat er ook andere dingen op het toilet kunnen gebeuren...)
Ik hoop in iedergeval dat er iets gebeurd :)

gr. V
Hoi,

Wat naar dat je klasgenoten hier vervelend opmerkingen over maken!

Als dit vaker gebeurt, denk ik dat het sowieso handig is je huisarts te bezoeken. Volgens mij bestaan er dingen om je blaas te trainen, zodat je het beter kan ophouden.

Ik denk dat jouw probleem ook is, dat je het te laat voelt aankomen of er pas te laat iets mee doet, waardoor je in je broek plast. Een goede idee lijkt me om een afspraak met school te maken, dat je te allen tijde naar het toilet mag, zodat je niet in je broek plast.

Verder is het voor jou handig regelmaat te houden. Dus ga iedere pauze steevast naar het toilet. Dan kan je blaas daar op lange termijn op anticiperen.

Gr. Pin
Hoi allemaal,

Ik had gister (maandag) weer in me broek geplast, ik was aan het gymen en we waren bezig met voetbal en ik voelde het al aankomen dus ik rende naar de kleedkamers toe. Maar dat mocht ijgenlijk niet want er wordt af en toe gestolen en dus moet iedereen vragen of hij naar de kleedkamers mag.
De gymlelaares volgde mij en voordat ik in de kleedkamer was was het al zo ver. Ze zag me dus staan ben een natte broek. Ik kon wel door de grond zakken en ik moest ook huilen. Ik vind het zo vervelend. Gelukkig vatte ze het heel aardig op en had ze zelfs een onderbroek bij der (leraren douchen bij ons op school na gym)
En kreeg ik dus nadat ik had gedoucht een droge onderbroek en mocht ik naar huis.

Thuis aangekomen heb ik het tegen me moeder gezegt en die had zich al voorbereid en ze had ze extra grote luiers gekocht. Ik wilde er eerst zelf niet in maar toen ik hoorde dat de huisarts pas over een week tijd heeft stemde ik gouw er mee in.ze heeft toen een luier bij me om gedaan.
Ik had gisternacht de eerste keer zo'n luier om gelukkig maar want hij was wel weer nat. Ik ben toen verschoond door me moeder wat wel nodig was.
Ook naar school heb ik vandaag zo,n ding aan gehad en ik had een extra een meegekregen maar waarom wist ik niet. Halverwege de dag werd ik uit de les gehaald door de gymleraar, is ook een vertrouwingspersoon en ik moest me tas meenemen.
Ik had nog geen idee van wat totdat ze begon over het plassen. Me moeder haar opgebeld of ze me ook kon verschonen, het voelde wel een beetje raar maar alles beter dan gepest te worden
Wacht even ales aan de kant... Je bent verschoond door je leeraar?


Oké hold up kan je je zelf niet verschonen of is dat lastig? Wand dat lijkt mij nou erg ongemakkelijk......
Ik hoop dat je daar goed me om gaat wand dat lijkt mij best heftig..

Heeeeel naar dat je ermee gepest word en dat het zo erg is. Heb je dit al vaker meegemaakt of is dit pas begonnen?


Hou ging het bezoekje aan de huisarts? En gaat het ondertussen beter?

Suc6❤️
Ehm...

Luiers lijken me voor nu wel even een goede oplossing, al is het wel raadzaam om te leren hoe je je plas moet ophouden en wanneer je naar de wc moet gaan enzo. Door luiers te dragen kun je daar misschien extra lui in worden. Dus dat je niet naar de wc gaat omdat je toch wel een luier draagt.

Dat verschonen door je moeder, ehm, beetje vreemd maar kan nog. Dat verschonen door je lerares is echt niet oké... Beter oefen je daar voortaan zelf mee en doe je dit zelf op school. Dat moet vast wel lukken.

Gr. Pin
Wacht even ales aan de kant... Je bent verschoond door je leeraar?


Oké hold up kan je je zelf niet verschonen of is dat lastig? Wand dat lijkt mij nou erg ongemakkelijk......
Ik hoop dat je daar goed me om gaat wand dat lijkt mij best heftig..

Heeeeel naar dat je ermee gepest word en dat het zo erg is. Heb je dit al vaker meegemaakt of is dit pas begonnen?


Hou ging het bezoekje aan de huisarts? En gaat het ondertussen beter?

Suc6❤️


Hoi Mijnigezien, ik moest vanochtend naar school maar me moeder was niet thuis dus moest ik zelf de luier omdoen ik had hem zo strak als mogelijk aangetrokken maar toen ik in de les zat lekte nog steeds een heel groot deel door. Ik ben toen snel naar de gymlelaares gegaan en die heeft mij verschoond, het voelt natuurlijk wel raar als iemand opeens daarbeneden gaat schoonmaken maar ik heb zelf niet geboeg kracht om het te doen.
Naar de lerares is wel heel aardig en vind het ook niet erg om te doen omdat er meer kinderen zijn die die hebben gehad.
Alsnog zou ik blijven oefenen als ik jou was. Het lijkt me toch beter om het zelf te doen.
Hoi, Pin,
Ik snap je reactie opzich wel maar ik heb een hele jonge moeder (35) en die is ook niet zo preuts.
Daarom doet ze het liever zelf dan dat ik sta te klooien, het is niet zoals ik veel gezinnen dat naakt verboden is, mijn moeder en ik zien elkaar wel vaker naakt. Daarom heb er ook geen probleem meer mee dat ik op school even word verscoond.
Door je moeder als jij je daar prima bij voelt👍🏻

Maar lerares vind ik toch wel ene beetje ja lastig. Als jij je er prima bij voelt is het niet erg. Zeker als ales gewoon normaal verloopt. Maar is het niet vet awkward als je je dus moet uitkleden en zij dan ales schoon dept ofzo... Kijk luier aan doen kan nog maar jij kan jezelf wel afvegen toch? Lijkt mij erg akwerd👍🏻

Als jij je er prima bij voelt is het niet erg👍🏻


Ben je al bij de huisarts geweest wand ik ben best benieuwd of dit snel is ooteloosen want lijkt mij toch best lastig👍🏻

Suc6👍🏻
Hoi Mijnigezien

Ja ik vind het niet heel akward want al ik me broek naar beneden doet doet zijn men luier af maakt me ook gelijk even schoon. Op het moment zelf vind ik het niet heel erg akward maar als ik der dan ik de gang tegen kom is het ff raar.
Ik zal dan verder maar niet oordelen over wel of niet raar. Dat is verder aan jou.

Op zich lijkt het me wel handig het zelf te kunnen: Wat als zij een keertje ziek is o.i.d.?

En net als Mijnigezien al zei, lijkt het me ook nog steeds slim je huisarts te bezoeken.

Gr. Pin
Is het al opgelost ben benieuwd
je moet volgende gewoon tegen de leraar zeggen ik moet naar het toilet of u het wilt of niet ik kan het niet ophouden u wilt ook niet dat ik hier plas toch. en ik zou iets eerder naar toilet tijdens de pauze niet at je het ophoudt en dan denkt ik moet heel nodig en dan ga je en dan kan je niet
Hoi allemaal, ik ben wel al bij de huisarts geweest, en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis . Maar er is een ziekte gevonden waardoor ik mijn plas niet kan ik houden, ze proberen nu wel oplossingen te zoeken, maar ik loo nu nog steeds met de luiers.
Ik ben heel blij dat je de tips hier m.b.t. de arts hebt opgevolgd!
Je leert best zelf hoe je je luier moet regelen, en verder vooral veel geduld en vertrouwen hebben in de artsen die een oplossing voor je proberen te zoeken.
Hoi Lotte ik heb idd samen met me moeder geoefend om de luiers om te doen en nu lukt het super ik moet nu ook 1 per dag op school de luier zelf verwisselen dit doe is dan in de omkleed kamer van de gym.

Reageer