Skip to main content
Vraag

in de auto plassen

• February 3, 2026
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Dragen jullie een luier in de auto? Zo ja hoe voelt dat en gaat dat niet stinken?

ik zelf niet maar ga later als ik Renault heb op zelf op vakantie ga denk ik wel luiers aan doen. Ik ga ook zelf standaard van die plas zakjes in mijn auto leggen zodat ik tijdens het rijden mijn broek even omlaag kan doen en dan het zakje voor me houden en plassen.

voor poepen weet ik niet wat ik later ga doen maar dat duurt ook nog minimaal 3 jaar

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 3, 2026

Ik vind dit een gekke vraag. Als ik onderweg moet plassen, zeg ik dat, en stop je ergens zoals een tankstation. Heel basic voorbeeld. Vaak hoeft dit niet: we gaan nooit lang onderweg. Je kan natuurlijk ook van te voren plassen.

Liefs Yusa 😘

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 5, 2026

Tja het voelt gewoon... gewoon een luier blijft gewoon doen wat die doet je ongelukjes opvangen en de geur wordt geneutraliseerd. Dus het stinkt niet en niemand gaat door hebben dat je een ongelukje (plassen) hebt gehad.

Wat leuk Renault is ook mijn favoriete merk ik zou graag een Megane III RS 265 willen hebben als ik zelf mijn rijbewijs haal 🥰 mijn ouders hebben een Megane III stationwagen (GT-line) wat voor Renault wil jij later gaan rijden?

Seashell 😘