Vraag

in broek gepoept

  • 17 August 2023
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

Badge

Hey ik ben Melis 13 jaar.

 

Ik ben nu op vakantie en ik was gister in de stad net me ouders toen ik ineens heel nodig moest poepen en in me broek poepte. Ik heb hier denk ik een half uurtje mee rond gelopen tot we op een terassje zaten en toen roken ze het. Ik heb dit in de vakantie al 3 keer gehad zonder dat ze het doorhadden. Wat moet ik doen???


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vraagje.

Liets je het zelf gaan of kon je het niet ophouden als in had je geen controle over het poepen want als dat het geval is zou ik naar de huisarts gaan en zoniet gen zo snel mogelijk naar een restaurant rennen en vragen of je het toilet mag gebruiken.

Reputatie 7
Badge +6

Zorgen dat je naar de wc bent gegaan voor je op stap gaat. In restaurant hebben ze ook vaak openbare toiletten, daar kun je ook heen. 

Badge

Ik heb een vraagje.

Liets je het zelf gaan of kon je het niet ophouden als in had je geen controle over het poepen want als dat het geval is zou ik naar de huisarts gaan en zoniet gen zo snel mogelijk naar een restaurant rennen en vragen of je het toilet mag gebruiken.

Nou ik moet dan ineens heel erg nodig en dan kan ik het echt nog maar een minuutje ophouden en dan lukt het gewoon niet meer

Badge

Dan zou ik naar de huisarts gaan! Als je het fijn vind en een beetje expres doet is er niks mis mee. Maar als je het niet wil en het gebeurd toch dan zou ik naar de huisarts gaan…. Dat is niet normaal namelijk!

Reageer