Vraag

im ugly af

  • 29 April 2019
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
...ik ben klein dik lelijk en onaantrekkelijk ik lijk 12 ben bijna 16

4 reacties

Hey!

Ik heb de indruk dat jij je erg slecht voelt over jezelf. Is er iets aan de hand waardoor je je zo voelt?
Er is absoluut niets mis met hoe jij er uitziet. Je bent echt wel goed zoals je bent!
Weet je welke personen (volgens de wetenschap!) het aantrekkelijkst zijn? Dat zijn personen die zelfvertrouwen uitstralen!
Ik denk dat het goed kan zijn als jij wat meer van jezelf leert houden. Zou je dat eens willen proberen?

Jij hebt het gevoel dat je pas 12 lijkt.
  1. Jij denkt dat, maar dat wil niet zeggen dat anderen jou ook zo zien!
  2. Je zult nog ontwikkelen tijdens de puberteit en er ouder uit gaan zien.
Echt geen zorgen over maken dus!

Groetjes
Lot
Maar andere zeggen dat juist bijv ik zou je geloven als jij zou zeggen dst je 12 of 13 was
Reputatie 3
Badge +8
Trek je niet zoveel aan wat anderen van je zeggen of vinden. Het is tenslotte maar hun mening.

  1. Jij denkt dat, maar dat wil niet zeggen dat anderen jou ook zo zien!
  2. Je zult nog ontwikkelen tijdens de puberteit en er ouder uit gaan zien.
Je kan je misschien dus niet aan punt 1 van xLotx vasthouden, maar dat kan je zeker wel aan punt 2.
Even over een andere boeg :
Er zijn ook volwassenen die klein, dik, lelijk en onaantrekkelijk zijn . Dus in het allerslechtste scenario blijft het zo bij jou (wat ik overigens niet denk hoor !). Maar het gaat erom dat daar niets mis mee is . Lang niet iedereen voldoet aan de idealen van het moment, en op ieder potje past wel een dekseltje. Er zijn bijvoorbeeld meiden die zich heel onzeker voelen omdat ze kleine borsten hebben en sproeten in hun gezicht hebben. Maar er zijn dus ook jongens die kleine borsten juist veel aantrekkelijker vinden dan grote borsten, en die sproeten vinden ze juist het meest aantrekkelijk. En daarbij (ik weet het is een cliche) , maar het gaat vooral om je innerlijke schoonheid. Ik zou in ieder geval geen meid willen die bloedmooi is, maar verder een kreng.

Wat ik bedoel te zeggen :de onzekerheid over wat anderen van je denken is waarschijnlijk het lastigste waar je mee te maken hebt. Maar probeer je vooral te focussen op de dingen die wel goed zijn . En maak je hooguit alleen druk over de dingen die je daadwerkelijk kan veranderen. Succes !

Reageer