Skip to main content
ik zou graag wat willen afvallen

ik wil zelf heel graag wat afvallen ik weeg 89 kg ... ( IK Is ... Fat ) (15 Jaar 1.73m)

IK zit zelf Op Reddings zwemmen ... Maar wil beginnen met hardlopen!

Heeft Iemand Ideeën hoe ik Zit Beter Of Sneller kan aan pakken >. ,Mijn Doel is 60 kg In 4 Maanden(Weet nog niet of het gaat lukken )

??Visual Studio Code Error On Line 6?? made With autoJoin
Heeft Iemand Ideeën hoe ik Zit Beter Of Sneller kan aan pakkenVoeding, voeding & nog eens voeding. Eet gezond & creëer een calorietekort. Ik denk ook dat je je doel met tenminste 10-15 kilo moet verhogen. Bijna 30 kilo in 4 maanden is onwijs extreem en ik denk in je eigen situatie totaal niet haalbaar (niet de middelen en tijd om dit op een gezonde wijze te behalen). 15 kilo in 4 maanden is nog steeds bijna één kilo per week en misschien lijkt dit weinig, maar dit moet je niet onderschatten. Een realistischer doel lijkt mij beter aangezien dit ook haalbaar is en je misschien wel extra gemotiveerd, maar het is uiteraard allemaal aan jou.
thx
Hoi,

Ik zelf ga 3 keer per week naar de sportschool. Door dat ik sterkere spieren krijg kan mijn lichaam ook sneller verbranden. Ook kom je minder snel aan doordat je spieren zijn getraind. Dit is niet de snelste manier van afvallen dan kun je beter dingen doen zoals fietsen en hardlopen maar de kans dat het er dan weer sneller aan komt is groot. Mijn tip is spieren trainen en letten op je eten. Maak afspraken met jezelf zoals alleen water drinken. Ik zelf heb lang water met citroensap er in gedronken ( 1 glas per dag). Voor mijn gevoel hielp dit met afvallen. Probeer dingen zoals fast food chips en snoep te vermijden. Zo heb je al een hele vooruitgang. Succes
sorry om te zeggen ik heb Nu zelf een voet Probleem .. Gebroken . Te veel spot maar ben wel 4kg avgevallen ..
Ah nee super vervelend...

Hopelijk is je voet snel weer herstelt en je kan het altijd proberen door afspraken met jezelf te maken over eten.
doe ik maar niet zoals mijn broertje Die Inelkaar storten in het ziekenhuis omdat hij niet veel at .. ( Niet zo handig) maar zo blijf je wel op 41 KG)

maar ik moet straks naar het ziekenhuis voor mijn voet ... helaas .. erg vervelend
Als jij 41 Kg weegt raadt ik je sowieso aan niet af te vallen maar aan te komen. Maar in je topic zeg je 89 Kg. Dat is een normaal gewicht maar gezond eten heeft niks te maken met niet eten. Gezond eten is altijd goed.
ja klopt maar ... ook zijn na delen helaas

Reageer