Vraag

Ik zit zo diep in de put


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al 17 weken hoofdpijn iedereen bemoeit zich met mijn leven is echt zo stom ik haat het mij zit echt alles tegen ik vind het wel ook lastig om met mensen te praten dus als niet alles duidelijk is sorry als iemand me kan helpen graag ik krijg alleen hulp van psychologen maar die weet niet hoe diep ik in de put zit en wil dat ze dat ook niet weet ik haat gewoon mijn leven ik weet ik heb al geprobeerd te stoppen maar nu dan echt
doei en wanhopige groetjes

50 reacties

Nee maar krijg mischien wel een verzorgpony niet bij de manage
En ik wil het liever niet aangeven net zoals mij problemen
Je vertelt dit liever niet aan te geven. Zit je ermee dat je naar de psycholoog moet? Kijk je op tegen deze consultaties?

Een verzorgpony, ook fijn 🙂 Heeft de aanwezigheid van paarden nog steeds een verzachtend effect op je hoofdpijn?

Gr. Kenshin
Ja hoofdpijn is wel ook vaker weg het trekken maar ze blijft toch aanwezig en dit geeft niet zo'n hele goede invloed op mijn dagelijks leven
De hoofdpijn mindert, maar heeft nog steeds z'n invloed. Begrijp ik het goed dat je het gevoel hebt dat je hoofdpijn minder hevig is dan vroeger?

Gr. Kenshin
JJa dat klopt

En bedankt dat je blijft reageren hoe veel ik ook maar praat en zo bedankt
Fijn dat de hoofdpijn lijkt te minderen. Ook fijn dat je aangeeft dat de reacties je helpen 🙂 Dat voelt goed om te horen. Als je met een vraag of gedachte zit, laat je het maar weten.

Gr. Kenshin
Weet jij misschien ook hoe ik mischien kan zorgen als ik weer eens hoofdpijn heb en dan super duizelig ben hoe ik dat dan mindere kan
Bij duizeligheid kan het helpen om te gaan liggen, en je benen omhoog te houden. Je kan een kussen of tas onder je benen leggen, zodat deze zich hoger bevinden dan je lichaam.

Om duizeligheid te voorkomen, kan het helpen om voldoende te eten en te drinken. Bij een gebrek aan suiker, voedingsstoffen of vocht kan je je duizelig voelen.

Frisse lucht en voldoende slaap kunnen bijdragen aan je gezondheid. Slaap je voldoende, breng je weleens tijd door in de natuur?

Gr. Kenshin
Doen hoofdpijn kan van je problemen/frustraties komen maar doen hoofdpijn kan oog door je ogen komen. Ik weet niet of je een bril draagt maar je kan altijd even langs de opticien gaan
Doen hoofdpijn kan van je problemen/frustraties komen
ik zit daarom al bij psychologe dus daar kan het niet meer aan liggen

maar de hoofdpijn kan oog door je ogen komen.
weet ik niet


Ik weet niet of je een bril draagt maar je kan altijd even langs de opticien gaan
draag geen bril maar heb wel lichte oog afwijking maar het was toen niet genoeg om een bril nodig te hebben
Misschien is het verstandig om bij de oogarts langs te gaan. Wie weet bezorgt de oogafwijking je hoofdpijn. Wanneer heb je voor het laatst naar je ogen laten kijken?

Gr. Kenshin
2,3 weken geleden ongeveer dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen

Groetjes prinses
Heey,

Heb je het druk de laatste tijd? Ben je ergens erg gespannen voor, met school bijvoorbeeld? Of iets anders?

Het kan zijn dat je last hebt van stress. Dit lijkt mij best logisch. Want als je gaat paardrijden doe je iets wat je leuk vind en misschien helpt dat juist erg ontspannen voor je en ben je even je stress kwijt.

Ik weet natuurlijk niet of dit de oorzaak is, maar als dit het wel zal kunnen zijn, dan geef ik je als tip om het allemaal wat rustiger aan te doen. Neem wat meer tijd voor jezelf. En doe een aantal dingen waarvan jij rustig wordt. Hopelijk verdwijnt je hoofdpijn dan snel!

Sterkte!
See ya
Spookyzx

Heb je het druk de laatste tijd?
Best wel maar dat heb ik het altijd

Ben je ergens erg gespannen voor, met school bijvoorbeeld? Of iets anders? Niet dat ik weet

Ik weet natuurlijk niet of dit de oorzaak is,
maar als dit het wel zal kunnen zijn,

dan geef ik je als tip om het allemaal wat rustiger aan te doen. Ga ik proberen

Neem wat meer tijd voor jezelf. En doe een aantal dingen waarvan jij rustig wordt.
Zal ik gaan doen
Zoals Spookyzx aanraadde, helpt het om tijd voor jezelf te maken. Heb je inmiddels al wat tijd kunnen doorbrengen met je verzorgpony?

Gr. Kenshin
Heb je inmiddels al wat tijd kunnen doorbrengen met je verzorgpony?
Nee jammer genoeg zijn ik en mijn vader nog niet naar de verzorgpony gaan kijken en ik weet ook niet wanneer dat zal gaan gebeuren maar ik denk wel dat dat snel zal gaan gebeuren

Groetjes van een prinses met hoofdpijn
Hopelijk kan je snel naar de pony toe 🙂 Zou je een bezoekje kunnen inplannen met je vader?

Gr. Kenshin
Hopelijk kan je snel naar de pony toe 🙂 Zou je een bezoekje kunnen inplannen met je vader?
Ik denk het wel maar bij wij ik de verzorgpony kan krijgen is erg druk altijd daarom zoekt ie ook iemand

Groetjes van een prinses die wanhopig is
Je zou de eigenaar van de pony kunnen contacteren, en vragen wanneer je langs kan komen. Tussen de data die de eigenaar opgeeft, zit vast een datum waarop je vader en jij op bezoek kunnen 🙂

Gr. Kenshin
I zal kijken maar mijn vader is ook druk en mijn moeder wil niet meegaan en kan het ook niet

Groeten van een prinses die vreemd is
Goed dat je je voorneemt om samen met je vader naar een vrij moment te zoeken.

Gr. Kenshin (die ook best vreemd is 😉)
Goed dat je je voorneemt om samen met je vader naar een vrij moment te zoeken. Maar bij ons thuis is dat niet zo makkelijk als bij anderen

Gr. Kenshin (die ook best vreemd is 😉) haha


Groeten van een prinses die verdrietig is
ik begrijp jou heb ik ook denk aan leuke dingen nu denk ik oke ik zeg het maar doe het niet vaak maar ik probeer het steeds vaker en het werkt beetje denk altijd aan de leuke dingen met mij vriendje doen
ik begrijp jou heb ik ook denk aan leuke dingen nu denk ik oke ik zeg het maar doe het niet vaak
Ik wil het wel heel graag maar om bij ons thuis tijd vrij te maken is al heel lastig

maar ik probeer het steeds vaker en het werkt beetje
Echt hoop het maar

denk altijd aan de leuke dingen met mij vriendje doen
Kan ik ook proberen

Reageer