Vraag

ik zie dingen die niet echt zijn

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey daar ben ik (al) weer 

uhm ik heb nog 1 vraag (sorry dat ik zoveel topics maak maar ik lucht nooit mijn hart bij iemand) 

ik zie vaak dingen die niet echt zijn als ik bijvoorbeeld lang naar mijn deur kijk terwijl die op een kier staat dan zie ik hem langzaam open gaan 

ik krijg het gevoel dat ik dingen zie waar ik bang voor ben 

nog een voorbeeld: vroeger was ik bang voor slenderman en zag ik hem heel vaak bijv op school en een keer zag ik hem staan toen ik op de fiets naar school ging, toen ik langer keek was het gwn een rode prullenbak die ik nog nooit gezien had.

ik was net in het bos (het was donker) en toen had ik het gevoel dat ik gevolgd had terwijl ik daar eig niet bang voor was omdat iedereen altijd denkt dat ik een mietje ben (en daarom hoop ik er soms op zodat ik me kan bewijzen)  maar dat vond ik dus raar aangezien ik er eig niet bang voor ben maar ja 

 

respect als je dit helemaal gelezen heb en dan komt hier mijn vraag: 

is het raar dat ik dingen zie die er niet zijn? Ben ik gwn gek aan het worden ofz? 
bedankt voor het lezen laat plz ff een reactie achter 

gr Alexa 


3 reacties

Heee,

nee is niet raar. Ik denk dat het komt doordat elke bang voor datgene bent en dat je het dan inbeeld. Misschien kun je erover praten met een goede vriend of vriendin om even je hart te luchten.

veel succes x!

Heyy

Ik heb dit soort van ook. Als ik alleen thuis ben en zit op me kamer en ik hoor iets beneden probeer ik dus extra goed te luisteren en dan hoor ik ook dingen die niet gebeuren. Heb geen idee hoe het komt hoor.

Groetjes

Kaas123

Badge

hi, ik denk niet dat je gek aan het worden bent. soms als ik lang genoeg naar dingen kijk zie ik ze verdwijnen of van vorm veranderen en ik denk niet dat dat heel erg is? maar als je echt het gevoel hebt dat je mensen en dingen ziet en hoort die er echt niet zijn kan het zijn dat je misschien schizofrenie hebt.  Mijn oom heeft dat en je hoort en ziet dan dingen die er niet zijn; hij had bijvoorbeeld een stem die zei dat zijn medicijnen hem ziek maakte waardoor hij weigerde medicijnen tegen schizofrenie te nemen.  met zijn medicijnen hoort en ziet hij ze niet of veeeeeel minder. Als je echt dingen ziet die er ni zijn is het een idee om hulp te zoeken zodat je misschien medicijnen kan krijgen. maar zover ik kon lezen dnek ik niet dat je het hebt.

xx

Reageer