Skip to main content

hoi! 

ik ben een meisje en ik ben 16.

laatst was ik aan het masturberen en toen squirte ik voor de eerste keer. Normaal squirt is gewoon doorzichtig en heeft geen kleur maar mijn squirt had nogal een rode tint. 

het kan zijn dat ik een een UTI heb was dus een infectie is, en dat zou ik moeten laten nakijken bij de huisarts. alleen ik durf dus niet daar naartoe te gaan want dan zou ik het aan mijn ouders moeten verstellen.

verder heb ik geen andere symptomen van UTI dus ik weet niet hoe ik dit nou aan mijn ouders moet vertellen.

misschien kunnen jullie mij helpen op een oplossing the vinden?

 

mvg Ye Ah!

Hoii,

Omdat je 16 bent hoef je het niet aan je ouders te vertellen.

Vanaf 16 word je in de medische wereld als volwassen gezien.

De huisarts betrekt alleen je ouders of anderen erbij als er sprake is van een levensbedreigende situatie van jouzelf of anderen

Je kunt dus gewoon naar de huisarts zonder dat je ouders er achter hoeven komen

Groetjes,
Simply Me


Het kan ook zijn dat je jezelf heb verwond tijdens het masturberen waardoor je bent gaan bloeden en dus je squirt rood achtig werd. 

Zoals Simply Me ook al zei kan je gewoon zelf naar de huisarts gaan zonder dat jouw ouders dat weten.

Je kan ook even de huisarts opbellen en zeggen dat je denkt dat je een UTI hebt. Waarschijnlijk moet je dan gewoon even urine inleveren en heb je je antwoord snel.


Reageer