Vraag

Ik wil mijn haar millimeteren

  • 2 September 2019
  • 3 reacties
  • 534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Ik ben een jongen van 13 en ik zit in de tweede. Mijn vader en moeder zijn allebei kapper en hebben samen een kapsalon. Ik heb nu een beetje een standaard kapsel, zijkanten en achterkanten opgeschoren en de bovenkant is lang en naar rechts gekamd. Ik wil mijn haar graag millimeteren, gewoon alles eraf met een tonduese. Maar dat mag niet van mijn ouders. Zij willen dat ik een normaal kapsel hou. Wat moet ik doen?

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik zou er met hun over praten. Ik mocht eerdt can mijn ouders geen half lang kort haar (ben een meisje). Maar toen ik zei dat ik het echt herl erg graag wikde en het mij vast wek stond moch het toch. Naar aks je gaat zeuren helpt get niet. Ben ik inmiddels acbter. 😁

Suc6 nog. Laar bet weten

Xxx

Ps. Sorry voor de spelfouten
Ik zou eerst gaan praten en als ze niet luisteren dat je het alleen wou zeggen omdat je je haar toch gaat millimeteren.
Misschien luisteren ze dan wel en anders gwn doen want dan kunnen ze er niks meer aan doen.

Alleen waarom? En ziet het er wel leuk uit?
Want als je er dan niet uit ziet is het wel je eigenschuld maar ziet er met iedereen anders uit
Reputatie 3
Badge +3
Gwn doen, als je het echt wilt. Jij bent de knikker, je ouders zijn alleen de baan. Jij beslist wat je wilt met je leven, je ouders zijn een helpende hand daarin. Maar niet roekeloos beslissen, ga een gesprek met hun aan en als je het zeker wil, JUST DO IT.

Gr. Iwemw

Reageer