Skip to main content

ik wil irl mensen kennen die ook van luier houden/moeten. hoe doe ik dat?

• February 18, 2026
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Eigenlijk precies wat de titel zegt. Ik wil gewoon iemand kennen irl die ook van luier houden/moeten.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 20, 2026

Denk dat er wel meer zijn die dat willen, ik ook…, maar gegevens uitwisselen of iets dergelijks mag niet op dit forum. Er zijn wel andere websites op internet voor ‘liefhebbers’  maar doorverwijzen mag ik ook niet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

Haii 

Klopt wat thijs zegt 

Ik zou ook graag in contact willen komen met anderen die luiers dragen maar dat gaat niet op deze forum..

Fleurx

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 5, 2026

Ik heb mijn vriendin (die DL is) leren kennen via Instagram. Zij had een acc gemaakt over ABDL en ik liet soms reacties achter bij haar posts en zo raakten we aan de praat. Omdat we leuke gesprekken met elkaar hadden deelden we steeds meer van elkaar en uiteindelijk bleek ze best dichtbij te wonen dus we spraken een keertje met elkaar af. We hebben gewoon gezellig samen Pokemon Go gespeeld en we deden nog niet veel met het hele ABDL gedeelte. Nu slapen we soms bij elkaar en we vinden het allebei wel leuk om elkaar in een luier te zien. Zij draagt meestal DryNites maar ze wil ook wel graag een van mijn Tena luiers proberen. En we hopen ooit een keer een little playdate te hebben.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 8, 2026

@Seashell ben je goed in Pokemon Go? Welk level ben je?

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 9, 2026

@Seashell ben je goed in Pokemon Go? Welk level ben je?

Ik ben al een tijdje bezig ik ben lvl 61 en dit is mijn beste Pokemon Hij is Shiny, Lucky, Legendary en Hundo vandaar de naam: SHLULUNDO 😅

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 9, 2026

Oke level 61 is echt crazy. Ik wist echt niet dat mensen zo goed konden zijn in dit spel. Ik ben level 37 ofzo. Beste wat ik heb is denk ik Hundo mamoswine. Echt zieke Pokemon wel.

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • March 9, 2026

Hoi ​@Seashell en ​@Goedsnik ,

Jullie gaan off-topic. Voor de overzichtelijkheid van het forum vragen wij jullie om bij het oorspronkelijke blijven.

Zie ook forumregel 5 chatten is niet toegestaan.

Willen jullie hierop letten?  Je kunt natuurlijk een nieuw topic beginnen hierover. Dan kunnen andere gebruikers ook makkelijker meepraten.

Bedankt, groetjes,

Mariska